یکی از چالشهای ما، فعالیت عینک سازیهای بدون جواز است. متاسفانه به برخی از حوزههای دیگر نیز، مجوز ما را میدهند. یک مشکل دیگر که عینک آفتابی را کالای لوکس میدانند، در حالی که بسیاری از بیماریهای چشمی مثل آب مروارید، به خاطر استفاده نکردن از عینک آفتابی و یا استاندارد نبودن عینک است. همچنین لنزهای طبی نباید مشمول مالیات شود. مالیاتها باعث میشوند که مشتریان ما از دست فروشان غیر مجاز و پیجها خرید نمایند. باید بیمههای تکمیلی، عینک آفتابی را پوشش دهند، چون از بروز خیلی از بیماریها و عملها و هزینههای دیگر جلو گیری میشود. باید به افرادی مجوز دهند که تخصص داشته باشند.
رسانه میتواند آگاهی بیشتری دهد که مردم به سلامت چشمانشان اهمیت دهند و به آن احترام بگذارند.
سینا سیل سپور، مدیر رستوران کلاسیک:
محمّدرضا باقری، مدیر فست فود ویدون:
فرنگیس سرابی، مدیر مجموعه مواد غذایی طعم ناب:
امیر جعفری، مدیر هایپرمارکت ۷۷۷: