غلامحسین باقری، مدیر فروشگاه لوازم خانگی باقری :

مردم از تولیدات داخلی، بیشتر حمایت کنند

روزنامه جام جم البرز با غلامحسین باقری، مدیر فروشگاه لوازم خانگی باقری، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
روزنامه جام جم البرز با غلامحسین باقری، مدیر فروشگاه لوازم خانگی باقری، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
کد خبر: ۲۳۹۹

با توجه به تورم موجود در بازار، مردم قدرت خرید ندارند و در بعضی ماه‌ها به لحاظ رکود و عدم فروش، در پرداخت کرایه و حتی مخارج منزل، با مشکل مواجه می‌شویم. مبلغ مالیات نیز، متاسفانه بسیار افزایش یافته است. واقعیت این است که از پرداخت مالیات، کسی اعتراض ندارد فقط به لحاظ اینکه درآمد‌ها کاهش یافته اند و بازرسی صورت نمی‌گیرد و ما نسبت به نحوه محاسبه مالیات ها، بسیار معترضیم. البته این فقط مشکل من نیست، بلکه دغدغه تمامی همکاران کسبه نیز می‌باشد. از طرفی شرکت‌های تولید کننده هم با این تفاسیر، هر ماه، چند درصد افزایش قیمت دارند و اذعان می‌کنند که تهیه و تولید مواد اولیه و قطعات، برای آن‌ها هم گران تمام می‌شود و همین مشکل را دارند؛ لذا از مسئولین محترم، عاجزانه تقاضا داریم که تدابیری اتخاذ نمایند تا این قشر عظیم که در بازار خدمت می‌کنند، مورد آسیب قرار نگیرند.
اکثر کالا‌هایی که داریم ایرانی هستند و علاقه مندیم که مردم، بیش‌تر از تولیدات داخلی حمایت و خرید انجام دهند. از شرکت‌های تولید کننده داخلی می‌خواهیم که کیفیت محصولات خود را افزایش دهند تا رضایت مردم را کسب نمایند. باید کیفیت محصولات ایرانی، در حد خارجی باشد. در حال حاضر اکثریت همکارانی که در این حرفه هستند، رضایت ندارند. به علت گرانی، بازار کار خوب نیست. از مسئولین تقاضا داریم که اقدامات لازم را انجام دهند تا قشری که در این زمینه فعالیت می‌کنند، آسیب نبینند.

newsQrCode
برچسب ها: غلامحسین باقری
ارسال نظرات