به مناسبت هفته قوه قضائیه؛

دیدار شهردار گلسار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ساوجبلاغ

همزمان با هفته قوه قضائیه مهندس گودرزی شهردار گلسار با عبدی رئیس دادگستری و غلامی دادستان شهرستان ساوجبلاغ دیدار و گفتگو نمود.
همزمان با هفته قوه قضائیه مهندس گودرزی شهردار گلسار با عبدی رئیس دادگستری و غلامی دادستان شهرستان ساوجبلاغ دیدار و گفتگو نمود.
کد خبر: ۲۵۲۷

به گزارش خبرنگار جام جم البرز از ساوجبلاغ،در این دیدار‌ها شهردار گلسار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر حادثه هفتم تیر و شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش و تبریک هفته قوه قضائیه و دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم به بیان عملکرد ۱۶ ماهه خود به عنوان شهردار گلسار پرداخت و افزود: امیدواریم که خداوند همواره توفیق خدمت‌رسانی به مردم را به ما عطا کند و همه‌ی ما را در مسیر عدالت بی‌بدیل مولای متقیان حضرت علی (ع) قرار دهد.

شهردار گلسار اظهار داشت: انشالله در هشتم تیر ماه شاهد انتخابات پرشور باشیم و این مشکلات که در حال رفع شدن است استمرار پیدا کند.

گودرزی تصریح کرد: خدمات صادقانه مجموعه دادگستری را ارزشمند توصیف نمود و افزود: مسئولان دستگاه‌های قضایی تلاشگران عرصه عدالت هستند و وجود تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب آرامش و آسایش در جامعه خواهد شد.

عبدی رئیس دادگستری و غلامی دادستان شهرستان ساوجبلاغ از اقدامات و خدمات مجموعه مدیریت شهری گلسار تقدیر و تشکر و همچنین در این دیدار‌ها پیرامون برخی مسائل و مشکلات شهر نیز تبادل‌نظر صورت گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات