مدبر عامل آبفا استان البرز:

لوله گذاری فاضلاب کوچه های باقی مانده در حصارک بالا انجام شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از  تحقق مطالبات مردمی و رفع مشکل دفع بهداشتی فاضلاب در محدوده حصارک بالا کرج خبر داد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از تحقق مطالبات مردمی و رفع مشکل دفع بهداشتی فاضلاب در محدوده حصارک بالا کرج خبر داد.
کد خبر: ۲۶۷۴

به گزارش جام جم البرز،حمیدرضا نامداری با اشاره به پیگیری و درخواست ساکنان کوچه‌های طالقانی و ولیعصر (عج) حصارک بالا در خصوص اجرای شبکه و نصب انشعابات فاضلاب بیان کرد: باتوجه به موقعیت مکانی و شرایط جغرافیایی و محیطی خاص در محدوده فوق از جمله عرض کم معابر و مشکلات موجود در مسیر پروژه، اجرای عملیات حفاری در سنوات گذشته متوقف بوده است.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی شرکت آبفا البرز در خصوص جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب و پیگیری مکرر ساکنان منطقه جهت رفع مشکل مذکور، موضوع در دستور کار ویژه حوزه معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت قرار گرفته و طی اقدامات فنی، عملیاتی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در ادامه تصریح کرد: پروژه فوق در قالب اجرای ۱۴۰ متر لوله گذاری و نصب ۱۵ فقره انشعاب فاضلاب، علیرغم محدودیت‌های موجود محیطی اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: ساکنان خیابان‌های مذکور می‌توانند به منظور نصب و بهره برداری همزمان انشعاب فاضلاب، به امور آبفا رجایی شهر مراجعه و در این خصوص اقدام نمایند.

نامداری در خاتمه با اشاره به شتاب اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب در سطح استان البرز تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب در سطح منطقه اجرا گردیده که بیش از ۳۵ کیلومتر آن از سال ۱۴۰۲ تاکنون محقق شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات