محلی برای تمرین حرفه ای ها

ما انسان‌ها همیشه به دنبال زیباتر و متناسب بودن گشتیم و فراموش کردیم که دراین مسیر با متخصصین این امر همراه نشویم آسیب‌های جبران نا پذیری به جسم خود خواهیم زد.
امروزه تمرین و ورزش نه تنها در سلامت جسمی حائز اهمیت است بلکه مهمترین نقش ورزش مستمر و منظم در اعتماد به نفس و بالا بودن هرمون‌های خوشحالی ما می‌باشد.
پس با پیشرفت علم تمرین وتغذیه باکمک گرفتن از متخصصین و مجموعه‌های استاندارد از روند ورزش تناسب اندام خود لذت ببریم و این مسیر را سرعت ببخشیم.
ما تلاش کرده ایم مجموعه‌های را به شما معرفی کنیم که در زمینه زیبایی و سلامتی کمک کند و به راحتی بتوانیم به خاصه‌های خود برسیم.
ما انسان‌ها همیشه به دنبال زیباتر و متناسب بودن گشتیم و فراموش کردیم که دراین مسیر با متخصصین این امر همراه نشویم آسیب‌های جبران نا پذیری به جسم خود خواهیم زد. امروزه تمرین و ورزش نه تنها در سلامت جسمی حائز اهمیت است بلکه مهمترین نقش ورزش مستمر و منظم در اعتماد به نفس و بالا بودن هرمون‌های خوشحالی ما می‌باشد. پس با پیشرفت علم تمرین وتغذیه باکمک گرفتن از متخصصین و مجموعه‌های استاندارد از روند ورزش تناسب اندام خود لذت ببریم و این مسیر را سرعت ببخشیم. ما تلاش کرده ایم مجموعه‌های را به شما معرفی کنیم که در زمینه زیبایی و سلامتی کمک کند و به راحتی بتوانیم به خاصه‌های خود برسیم.
کد خبر: ۲۷۲۸

افتخارهم صحبتی با یک کارشناس فیزیو لوژی تغذیه که منتخب جام جم استان البرز بوده است را داشتیم که توجه شما را به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.

لطفا خودتان را معرفی بفرمایید؟
سمیه فضل، کارشناس فیزیولوژی تغذیه، دانشجوی دکترای فیزیولوژی، مدت ۸ سال است که باشگاه داری می‌کنم، در حال حاضر داور بین‌المللی فیتنس چلنج، داور بین‌المللی
مچ اندازی و نایب رئیس بدنسازی هیئت استان البرزهستم، سال‌ها کمیته مچ اندازی استان در اختیار بنده بود که مسابقات زیادی در این زمینه برگزار کردم و در حال حاضر مدرس فدراسیون می‌باشم.

چه انگیزه‌ای باعث ورود شما به این عرصه شد لطفا توضیح بفرمایید؟
از ابتدا علاقه شخصی خودم بود که از سن ۱۷ سالگی بدنسازی را شناختم و وارد آن شدم با توجه به این که بنده لیسانس هنر دارم و در حرفه دکوراسیون کار می‌کردم؛ از تایمی که وارد فیلد ورزشی شدم فهمیدم که می‌توانم خدمات بهتری را ارائه دهم مخصوصاً به بانوان محترم، این شد که ابتدا به مربیگری پرداختم و جذب باشگاهداری شدم.
اولین باشگاه خودم را در سال ۱۳۹۵ افتتاح کردم و شعبه دوم باشگاه آرسس را در سال ۱۴۰۲ افتتاح نمودم.

با توجه به علاقه مندی که به این رشته دارید و با تجربه کاری که در حال حاضر کسب کرده اید دورنمایی شغل شما همان چیزی بود که قبل از ورود تصور می‌کردید؟
قطعا بله بنده در مسیر اهداف خود حرکت کردم و به نتایج خوبی رسید م و لی امروز این ورزش وحرفه از دست ورزشکاران و قهرمانان این رشته خارج شده و به دلیل بحث هزینه راه اندازی مجموعه ورزشی؛ این حرفه بیشتر در اختیار سرمایه گذاران که تخصصی از این رشته و حرفه ندارند قرار گرفته است؛ و برخی اوقات در برخی از مجموعه‌های لوکس ورزشی انرژی لازم در مجموعه جریان ندارد و بحث تخصصی و تکنیکی ورزش در جهت سلامت و استاندارد رعایت نمی‌شود؛ این موارد باعث فاصله گرفتن بنده از افتتاح شعبات دیگر یا خدمات رسانی بیشتر. چون در رقابتی قرار می‌گیرم که در یک سمت تخصص قرار می‌گیرد و در سمت دیگر سرمایه گذارانی که ممکن است پابه پای ما پیش بروند و دیگر ارزش کار یک فرد متخصص دراین رشته کم شود و کمتر دیده شود.

ورزش چقدر می‌تواند در زندگی یک بانو تاثیرگذار باشد یا مانع پیشرفت اوشود؟
ورزش‌های استقامتی و قدرتی نه تنها در سلامت جسم وفیزیک یک فرد کمک کند خصوصا در سنین بالا می‌تواند از پیری‌های زود رس و دردناک جلوگیری بکند بلکه در روند اعتماد به نفس و تصمیم گیری‌های درست و سریع می‌تواند به انسان‌ها کمک کند وبه هماهنگی‌های عصب و عضلانی بیشتری به همراه داشته باشد و هر رشته ورزشی با توجه شاخصه‌های ورزشی که دارد می‌تواند به افراد در زمینه روحی و روانی نیز کمک کند.

در باشگاه آرسس چه ورزش‌هایی آموزش داده می‌شود؟
هردو شعبه آرسس فیلد بدنسازی کاملا مجهز با دستگاه‌های به روز دنیا دارد. ولی تمام رشته‌های گروهی که در فضای بسته در قالب فیتنس میتوانیم ارائه بدهیم در باشگاه آرسس مانند تی آر ایکس فیتنس فانگچنال و بقیه‌ی رشته‌ها ارائه داده میشود
دو شعبه فضای مجزا با در نظر گرفتن پوشش کف و وضعیت مربوط به کلاس‌های گروهی را در نظر گرفتیم که ورزشکاران در فیلد گروهی با بخش بدنسازی تداخل نداشته باشد برای همین به صورت کاملا حرفه‌ای رشته‌های گروهی درهر دو مجموعه جریان دارد

چه رده سنی می‌توانند به این با شگاه برای گرفتن خدمات مراجعه نمایند؟
کلا در مجموعه آرسس و همه‌ی باشگاه‌ها دختر خانم‌ها از سن ۱۴، ۱۵ منسب است که وارد ورزش قدرتی شوند و زیر این سن به دلیل باز بودن صفحات رشد و کامل نشدن سن رشد آن‌ها بهتر است از رشته‌های ورزشی که پر فعالیت‌تر است استفاده بکنند. پس در مجوعه آرسس معمولا از ۱۴ الی ۱۵ سال به بعد ما پذیرش داریم و بعضا بانوانی هستند که حدودا ۸۰ سال دارند و بدنسازی کار میکنند و کاملا شرایط سلامت و بهینه‌ای دارند

کسانی که مشکل کمردرد دارند یا بیماری‌هایی از این دست؛ باشگاه ارسس چه پیشنهاد و بسته خدماتی برای این گروه دارد؟
این همان موضوع مهمی است که به آن اشاره کردم که در زمان قدیم افرادی باشگاه‌دار بودند که متخصص این حرفه و مقام در این حرفه بودند که به صورت کاملاً حرفه‌ای و علمی مربیگری می‌کردند. چون افرادی هستند که بیماری‌های استخوانی، دیابت، دیسک کمر و بیماری‌های زمینه‌ای دیگر دارند و در مجموعه‌های ورزشی شرایط سختی دارند، ولی امروزه افرادی باشگاه‌دار شده‌اند که آن‌ها به چشم اقتصادی به این حرفه نگاه می‌کنند که به نظر بنده افراد نالایق نباید به صورت حرفه‌ای وارد این سمت وجایگاه شوند که بسیار خطرناک است.

کادر مربی و کارشناس شما چه جایگاه علمی دارند؟
مجموعه ورزشی آرسس افراد متخصص مشغول به کار می‌شوند افرادی که در رشته‌های تربیت بدنی تحصیل کرده‌اند و از مربی‌هایی که از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و از کسانی استفاده می‌کنیم که تحصیلات دانشگاهی داشته باشند نه تنها یک کارت مربیگری درجه ۳ خودم در بحث آموزش فدراسیون بودم حس می‌کنم که در مربی درجه ۳ خیلی آموزش‌های کلیدی داده نمی‌شود.
مجموعه باشگاه آرسس دارای دوشعبه فعال است و تمام ورزشکاران در نهایت رضایت در این مجموعه‌ها آرسس مشغول به ورزش میباشند.

نقش رسانه در معرفی مجموعه‌های مهم وپویا مانند ارسس چقدر می‌تواند تاثیر گذار باشد؟
یقینا در این زمانه تبلیغات مجازی هستند که مردم در فضای مجازی و سایت‌های رسانه‌ای خیلی مراجعه می‌کنند و از طریق رسانه‌های شناخته شده مثل مجموعه روزنامه جام جم که اگر از امثال ما حمایت کنند قطعا مجموعه‌های مانند ما میتوانند رشد کنند.
یک رسانه رسالتی دارد که اگر به نحوه احسن بتواند این رسالت خود را به خوبی انجام دهد مردم به خوبی می‌توانند برای پیدا کردن اهداف خود به رسانه‌ها اعتماد نمایند.

ظرفیت باشگاه شما چند نفر می‌باشد؟
مجموعه باشگاه آرسس در دو شعبه مجزا فعالیت دارد که شعبه اول آرسس حدود ۵۰۰ متر فضا دارد و به راحتی ۵۰۰ الی ۶۰۰ نفر می‌توانند در سانس‌های مختلف از این مجموعه استفاده کنند؛ حدود ۲۰ مربی آماده ارائه خدمات میباشند.
شعبه دوم آرسس حدود ۷۰۰ متر فضا برای ورزشکاران دیده شده است که حدود ۶۰۰ نفر نیز در سانس‌های مختلف می‌توانند از این مجموعه استفاده نمایند. حدود ۲۵ مربی در این شعبه اماده خدمات دهی به همه ورزشکاران میباشند.

مجموعه با شگاه آرسس در چه سانس‌هایی فعالیت دارد و ویژگی خاص مجموعه شما چیست؟
۱: مجموعه با شگاه ارسس اختصاصا ویژه بانوان است که ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ شب در اختیار بانوان میباشد.
۲: روز‌های تعطیل هم مشغول فعالیت می‌باشیم.
مهم مهم مهم
۳: استفاده از تجهیزات استاندارد بهره میبریم، چون در یک سری از مجموعه‌های ورزشی، به خاطر دیدگاه اقتصادی نه دیدگاه حرفه‌ای تجهیزات غیر استاندارد استفاده می‌شود که‌ای کاش نظارتی در این زمینه بود که باشگاه‌ها مجبور شوند تجهیزات استاندارد استفاده کنند که باعث آسیب رسیدن به بدن می‌شود.
همین موضوع باعث شده است که دیدگاه مردم به بدنسازی منفی شود و ورزش بدن سازی را ورزش مناسبی نپذیرند.
۴:ا تجهیزات در باشگاه‌ها از لحاظ چیدمان باید مناسب باشد که اگر کسی به خاطر دیابت یا مسائل دیگر دچار سانحه شد از دستگاه‌های ورزش فاصله مناسب داشته باشد.

سرکار خانم سمیه فضل مدیریت محترم با شگاه‌های آرسس توصیه خود را به خانواده‌ها اینگونه مطرح فرمودند:
خانواده‌ها باید ورزش را سرلوحه زندگی خودشان قرار بدهند، چون علاوه بر سلامتی، نظم را وارد زندگی خانواده می‌کند و انسان‌های منظم تری خواهید بود.

برای کسانی که نمی‌توانند به صورت منظم ازخدمات باشگاه استفاده نمایند چه پیشنهادی دارید؟
در باشگاه ما یک استودیو آنلاین تدارک دیده شده برای کسانی که نمی‌توانند به باشگاه بیایند. خانم‌ها می‌توانند در منزل با ما در ارتباط باشند. یک پکیج کامل تغذیه و برنامه کامل ورزش به آن‌ها می‌دهیم تا در منزل ورزش نمایند.
علم جدید بدنسازی بر پایه وزن بدن برپا شده و خیلی راحت می‌توانند بانوان در منزل با وسایل خیلی ساده ورزش نمایند.
از زمان کرونا نیز برنامه‌ای که به صورت آنلاین باشد به مراجعه کنندگان می‌دادیم.
در خصوص حضور منظم یک ورزشکار باید به این موضوع اشاره کرد که:
در کل شرایط عضله سازی همان نظم وتکرار در هفته است. از نظر علمی مهم است که در طول هفته چند بار تحریک عضلانی داشته باشید. به نظر بنده یک برنامه دقیق داشته باشند که در طول هفته سه بار حداقل ورزش انجام بدهند. اینگونه بهتر نتیجه خواهند گرفت.

ترکیب سنی برای شرکت در باشگاه آرسس چگونه می‌باشد؟
تجربه کاری می‌گوید که دختران جوان زیر ۱۷و ۱۸ سال وارد فیلد بدنسازی نشوند و وارد فیلد‌های گروهی با فعالیت بیشتر بشوند بهتر است. به همین دلیل ترکیب سنی عملا لحاظ می‌شود افراد جوان ورزش‌های مخصوص خود را دوره می‌بینند و افرادی که سن بالاتری دارند با توجه به شرایط جسمانی و سن افراد به صورت کارشناسی ورزش‌های مختص خود را دوره خواهند دید.

شرایط پرداخت شهریه در باشگاه آرسس به چه صورت میباشد؟
شعبه‌ی اول که در گلشهر است به صورت قسطی هم می‌تواند شهریه را پرداخت نمایند؛ که معولا سه ماه خواهد بود که با توجه به شرایط توافق انجام خواهد شد.

آیا مشاوره تلفنی در خصوص نوع خدمات باشگاه و.. را در دستور کار دارید؟
تمام تلاش آرسس در این است که بتوانیم بهترین خدمات را ارائه نمایم از این رو مشاوره تلفنی نیز در دستور کاراست و دوستان می‌توانند تماس بگیرندویا از طریق پیج با ما در ارتباط باشند.
متخصصین ما در هر دو شعبه سوال‌ها را با حوصله پاسخگو خواهند بود

ایا امکان دادن نمایندگی در استان البرز ویا دیگر استان‌ها را دارید؟
قطعا با تمام وجود استقبال خواهیم کرد به توجه به توافقاتی که انجام خواهد گرفت این امکان نیز فراهم خواهد شد به شرط اینکه تمام استاندارد‌های مجموعه آرسس نیز در مجموعه ان‌ها لحاظ شود.
ودر صورتی که دوستانی در سطح کشور بخواهند باشگاه هی را راه اندازی نمایند و نیاز به مشاوره داشته باشند از صفر تاصد درخدمت ان‌ها نیز خواهیم بود.

حرف اخر
واقعا باید به فکر کسانی که مسن هستند باشیم
مجموعه آرسس سعی کرده است محیطی شاد را برای ورزشکاران خصوصا افراد مسن فراهیم کند، تا در کنار ورزش با یک روحیه شاد ساعاتی را سپری کنند.
روز‌هایی فعالیت و آدرس:
تمام روز ها‌ی هفته
شعبه اول:استان البرز ۴۵ متری گلشهرگلزار نبش خیابان کوکب غربی طبقه‌ی دوم برج اسلام
شعبه دوم:مهرشهر-چمن-نبش مسیح-پاکدل شرقی-کوچه ۳۳۱-طبقه دوم فروشگاه امیران
۸ الی ۲۱:۳۰
روز‌های تعطیل باشگاه تا ساعت ۱۲ اماده خدمات دهی می‌باشد.
اینستاگرام:
arsesplusgym
somayehfazl

شماره تماس:
۰۹۳۸۳۴۲۶۱۹۰

newsQrCode
ارسال نظرات