رفع مشکلات تعاونی های مسکن البرز

استاندار البرز رفع مشکلات و موانع تعاونی مسکن که برخی قدمت آنها به چند دهه نیز می رسد یکی از اولویت های اساسی دراین استان برشمرد.
استاندار البرز رفع مشکلات و موانع تعاونی مسکن که برخی قدمت آنها به چند دهه نیز می رسد یکی از اولویت های اساسی دراین استان برشمرد.
کد خبر: ۲۷۵

به گزارش جام جم البرز: از استانداری البرز، " مجتبی عبداللهی " روز چهارشنبه دردیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: از تمام ادارات و دستگاه‌های استان خواسته ایم که نسبت به تشکیل تعاونی‌های مسکن خود اقدام کنند تا بتوانیم از این طریق باری از دوش کارکنان دولت که حقوق پایینی دارند، برداریم.

وی افزود: تکمیل واحد‌های نیمه تمام مسکن مهر و تلاش در راستای تحقق اهداف نهضت ملی مسکن به مهمترین دغدغه‌ها و برنامه‌های استان تبدیل شده است.

استاندار البرز یادآورشد که وزارت راه و شهرسازی با تعامل شهرداری‌ها باید بسته‌های تشویقی برای سازنده‌ها و انبوه سازان بخش خصوصی جهت نوسازی بافت‌های فرسوده و تولید مسکن با کیفیت و ارزان قیمت فراهم کند.

عبداللهی بیان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان البرز مسوولیت‌ها و وظایف متعدد و مهمی را بر عهده دارد از این رو باید فضای اداری و تعدد نیرو‌ها متناسب با مراجعات مردمی و ضرورت تکریم ارباب رجوع باشد.

وی تاکید کرد: توجه به نیاز‌های پرسنل و اتخاذ تدابیری برای حمایت‌های مختلف از آنها، سد محکمی در برابر فساد و تخلف خواهد بود، بنابراین مدیران باید به این امر مهم اهتمام داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات