رئیس اتحادیه مصالح فروشان کرج:

بازار مسکن و مصالح در انتظار تیم اقتصادی دولت جدید

رئیس اتحادیه مصالح فروشان کرج گفت: سیاست‌های توسعه مسکن دولت جدید و طرح‌های ملی مسکن، رونق را به بازار مصالح ساختمانی باز می‌گرداند.
رئیس اتحادیه مصالح فروشان کرج گفت: سیاست‌های توسعه مسکن دولت جدید و طرح‌های ملی مسکن، رونق را به بازار مصالح ساختمانی باز می‌گرداند.
کد خبر: ۲۷۶۶

به گزارش جام جم البرز: "جلیل عیوضی پرگو" درباره وضعیت بازار فروش و تولید مصالح ساختمانی گفت: بازار فروش و تولید مصالح ساختمانی متاثر از رکود یا رونق بازار مسکن و ساخت و ساز است و در این بین طرح‌های ملی مسکن بر اساس آنچه که در دولت قبلی مد نظر بود و نیز آنچه که در سیاست‌های دولت جدید در خصوص مسکن تهیه و اجرا خواهد شد بر بهبود بازار این حوزه تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: حدود دو سال است در حوزه ساخت و ساز و به تبع آن فروش مصالح ساختمانی دچار رکود هستیم. طرح نهضت ملی مسکن که در دولت شهید رئیسی رقم خورد و در حال حاضر هم ادامه دارد، خود یکی از برنامه‌هایی بود که در بخش مصالح ساختمانی امید‌هایی را ایجاد کرد؛ لذا معتقدم در صورت تداوم این نهضت و نیز شروع سایر طرح‌های توسعه‌ای مسکن و در دولت جدید، اتفاقات خوبی در بخش تولید و فروش مصالح ساختمانی شاهد خواهیم بود.

عیوضی ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن و ساخت یک میلیون خانه در دولت شهید رئیسی در دستور کار قرار گرفت و میراث دولت ایشان است، اما در حال حاضر با روی کار آمدن دولت جدید باید دید که رئیس جمهور منتخب در این زمینه چه برنامه‌هایی خواهد داشت و اینکه آیا طرح مسکن ملی را ادامه خواهد داد یا خیر؛ لذا باید منتظر سیاست‌های توسعه‌ای مسکن مد نظر دولت رئیس جمهور جدید باشیم.

رئیس اتحادیه مصالح فروشان بیان کرد: در حال حاضر اگر اتفاق ویژه‌ای نیافتد و نیروی جدیدی وارد نشود، وضعیت موجود در بازار حالت رونق بازار نیست. قبلا نیروی جدیدی که تصور می‌شد در بازار خواهد آمد، همین طرح نهضت ملی مسکن بود، اما با تغییر دولت باید دید آیا وزیر مسکن دولت جدید و مجمع اقتصادی آن علاقه‌مند به طرح مسکن ملی خواهد بود یا خیر و یا اینکه اراده دولت بر انجام این طرح هست یا موضوعات دیگری را در این حوزه مد نظر قرار خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات