اجرای پویش «با انرژی» در البرز

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان البرز از اجرای پویش «با انرژی» برای تشویق مردم به صرفه جویی در مصرف برق ، برای پیشگیری از نوسان در شبکه های برق استان خبر داد.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان البرز از اجرای پویش «با انرژی» برای تشویق مردم به صرفه جویی در مصرف برق ، برای پیشگیری از نوسان در شبکه های برق استان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۸۲

به گزارش جام جم البرز: "مسعود خواجه وند " روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: با افزایش دما شاهد بالا رفتن میزان مصرف برق در سطح استان البرز و کشور هستیم.

وی ادامه داد: طبق بررسی‌ها، حدود ۴۰ درصد برق مصرفی مربوط به وسایل سرمایشی است که انتظار می‌رود مردم البرز با تنظیم دمای این وسایل از هدر روی انرژی جلوگیری کنند.

خواجه وند با بیان اینکه الگوی مصرف برق در تابستان ۳۰۰ کیلو وات تعیین شده است افزود: تعرفه‌ها با افزایش مصرف برق پلکانی تغییر می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز گفت: پویش (با انرژی) با هدف رفاه و آسایش مردم و مشارکت حداکثری آن‌ها برای بهبود روش‌های مصرف در کشور به اجرا در آمده که انتظار می‌رود ساکنان استان به این پویش بپیوندند.
خواجه وند گفت: افرادی که بتوانند مصرف خود را نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش دهند مشمول این پویش می‌شوند.

وی افزود: استان البرز در کشور در رتبه ۱۱ پویش با انرژی قرار دارد.
وی با بیان اینکه با نصب برنامه (با انرژی) راهکار‌های مدیریت مصرف بیان شده است گفت: همچنین هر مشترک می‌تواند قبض را با جزییات مشاهده کند که نسبت به مشابه سال گذشته چه مصرفی داشته است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان افزود: کم کردن هر کیلو وات ساعت شامل ۲ هزار تومان تخفیف می‌شود و سال گذشته ۸۰ میلیون هدیه کم مصرفی به مشترکان اهدا شده است
وی تاکید کرد: صرفه جویی در مصرف برق به پایداری شبکه‌های برق کشور کمک می‌کند؛ خانوار‌هایی که حداقل ۱۵ درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند به قید قرعه از جوایز ارزنده‌ای مانندخودرو و کمک‌هزینه خرید لوازم خانگی، برقی و الکترونیکی برخوردار خواهند شد.

خواجه وند بیان کرد: همچنین، تخفیف در قبوض برق افراد دارای صرفه‌جویی به صورت قطعی تا سقف رایگان‌شدن قبض اعمال می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات