دکتر مسعود صالحی خیاوی، مدیرعامل شرکت البرز ترانسکو:

خداحافظی با نوسان و قطعی برق

فتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان کشورمان گفتگوی ویژه‌ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با دکتر مسعود صالحی خیاوی، مدیرعامل شرکت البرز ترانسکو جلب می‌نماییم:
فتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان کشورمان گفتگوی ویژه‌ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با دکتر مسعود صالحی خیاوی، مدیرعامل شرکت البرز ترانسکو جلب می‌نماییم:
کد خبر: ۲۸۳۳

مسعود صالحی خیاوی مدیرعامل شرکت البرز ترانسکو، دارای نمایندگی انحصاری پرنیک، مرکز تخصصی فروش محصولات و خدمات پس از فروش در استان البرز می‌باشند.
ایشان با بیش از یک دهه تجربه و تخصص البرز ترانسکو به تعهد خود برای ارائه محصولات با کیفیت در راستای بهره‌مندی از فناوری‌های روز و خدمات متمایز افتخار می‌کند. آقای صالحی افزودند از سال ۱۳۹۳ تا به امروز با ارائه راهکار‌های مطمئن در کنار شما بوده‌ایم تا از لوازم خانگی و تجهیزات الکترونیکی شما در برابر نوسانات برق محافظت کرده و برق پایدار را برای شما به ارمغان بیاوریم.
البرز ترانسکو برند ثبت شده و تجاری شرکت (کهکشان ارتباط موژان) بوده و از سال ۱۳۹۹ نمایندگی انحصاری برند پرنیک در استان البرز را دارا میباشد و با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و کارآزموده درطول تمام ایام هفته، حتی روز‌های تعطیل خدمات ویژه به همشهریان ارایه مینماید.
این مجموعه تنها شرکت در استان البرز می‌باشد که استابلایزر‌های سوئیچینگ و فوق پیشرفته عرضه می‌نماید. این دستگاه‌ها برای تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی، دستگاه‌های قانونی استخراج ارز دیجیتال، دیتا سنتر‌ها و تجهیزات فوق حساس کاربرد دارد، عمده محصولات این شرکت ترانس و استابلایزر، انواع محافظ‌های لوازم خانگی، ژنراتور‌های گازسوز، موتور برق، ups (برق اظطراری) و ... از توان یک کیلو ولت آمپر تا ۲۰۰ کیلو ولت آمپر می‌باشد. شایان ذکر است پرنیک تنها تولید کننده استابلایزر‌های سوئیچینگ در ایران می‌باشد. البرز ترانسکو با به کارگیری مهندسین و متخصصین برق و الکترونیک یک گام فراتر گذاشته و تمامی خدمات سرویس، نصب، تعمیر و مونتاژ، ترانس، استابلایزر و ups را در استان البرز انجام میدهد.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از شرایط ویژه عدد ۱ را به شماره ۰۹۱۲۴۹۳۰۸۶۳ ارسال نمایید
شماره‌های تماس: ۰۲۶۳۴۲۱۷۰۰۰ – ۰۲۶۳۴۰۰۵۵۰۰
آدرس سایت:
www.alborztransco.com

newsQrCode
ارسال نظرات