ماهر حریری، مدیرعامل شرکت تولیدی محصولات آرایشی ماهرآراسام:

کیفیت تولید باید با تبلیغات هم‌راستا باشد

روزنامه جام جم البرز، مصاحبه ای با ماهر حریری، مدیرعامل شرکت ماهر آراسام، انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل، می خوانید:
روزنامه جام جم البرز، مصاحبه ای با ماهر حریری، مدیرعامل شرکت ماهر آراسام، انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل، می خوانید:
کد خبر: ۹۵۲۶

یکی از بزرگترین مشکلات ما در بحث صادرات است. موانع زیادی در این مسیر وجود دارد، مثل بوروکراسی پیچیده، قوانین دست و پاگیر و مشکلات مربوط به واردات مواد اولیه که روند تولید را کند می‌کند. به‌علاوه، بحران‌های زیرساختی مثل کمبود آب، برق و گاز در برخی مناطق، بر کیفیت تولیدات تأثیرگذار است.

اما در عین حال، بر این باور دارم که ایران می‌تواند در بازار خاورمیانه به یک قطب اصلی تبدیل شود، زیرا بازار مصرف داخلی ما بسیار بزرگ است و فرصت‌های بسیاری برای صادرات به کشور‌های همسایه داریم. تنها چیزی که لازم داریم، حمایت‌های دولتی است تا تولیدکنندگان داخلی بتوانند با محصولات باکیفیت و رقابتی به این بازار‌ها ورود کنند.

در بحث رسانه‌ها و فضای مجازی هم باید بگویم که این ابزار‌ها تأثیر زیادی در معرفی و فروش محصولات دارند. اما نباید فراموش کنیم که برای موفقیت واقعی، کیفیت محصول باید با تبلیغات هم‌راستا باشد. اگر محصول خوب نباشد، حتی بهترین رسانه‌ها هم نمی‌توانند موفقیت بلندمدتی ایجاد کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات