شمارش معکوس برای اجرای تقاطع غیرهمسطح شهید کچویی

شهردار فردیس گفت: پروژه‌هایی که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد، تقاطع غیرهمسطح شهید کچویی و تهرانی مقدم است که به زودی عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.
شهردار فردیس گفت: پروژه‌هایی که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد، تقاطع غیرهمسطح شهید کچویی و تهرانی مقدم است که به زودی عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۶۹

به گزارش جام جم البرز: "محمد رضا احمدی‌نژاد" شهردار فردیس، در حاشیه آئین افتتاحیه بوستان اتحاد در شهرک رزکان در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: بوستان اتحاد یکی از بوستان‌های قدیمی این شهرک است و نیاز به بازسازی داشت که معاونت عمران منطقه نسبت به بازسازی آن اقدام کرد.
وی با بیان اینکه بوستان اتحاد شهرک رزکان در مدت پنج ماه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال بازسازی شده است، افزود: بهسازی سرویس‌های بهداشتی، تعویض لوازم بازی کودکان و لوازم تندرستی، ایجاد روشنایی، اجرای جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی، آسفالت و کفپوش از جمله اقداماتی بود که در عملیات بهسازی این بوستان انجام شده است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چه پروژه‌های دیگری در دستور کار دارید، خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد، تقاطع غیرهمسطح شهید کچویی و تهرانی مقدم است که به زودی عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.
شهردار فردیس با اشاره به اینکه منطقه رزکان نسبت به سایر مناطق فردیس سرانه مناسبی دارد، اضافه کرد: در سال جاری چندین بوستان در مناطق فردیس از جمله منطقه یک و دو طراحی شده است که در مرحله عقد قرارداد هستیم.
احمدی‌نژاد اضافه کرد: از دیگر پروژه‌های در دست اقدام شهرداری فردیس، کلنگ‌زنی مجموعه فرهنگی و فضای سبز منطقه اسکویی و پروژه‌های رفاهی تفریحی فضای سبز، پارک شهدای اقتدا، پارک خطی راه‌آهن و پارک گذر فردوس است که در آینده‌ای نزدیک اجرایی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات