همیشه حق با مشتری است

داشتن یک زندگی آرام و بدون مشکل را با تجهیزات در منزل می‌توان رقم زد خیلی وقت‌ها داشتن یکی از لوازم برقی در زندگی امروزه می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات خانه داری را رفع می‌کند.
در زمان‌های گذشته امکانات رفاهی به این شکل نبوده واز این رو ما در زمان بسیار خوبی از تاریخ زندگی می‌کنیم، ولی به شرط اینکه بتوانیم از امکانات موجود بهترین استفاده را بکنیم.
افتخار هم صحبتی با یکی از بهترین مدیران فروشگاه لوازم خانگی را داشتیم که توجه شمارا به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
داشتن یک زندگی آرام و بدون مشکل را با تجهیزات در منزل می‌توان رقم زد خیلی وقت‌ها داشتن یکی از لوازم برقی در زندگی امروزه می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات خانه داری را رفع می‌کند. در زمان‌های گذشته امکانات رفاهی به این شکل نبوده واز این رو ما در زمان بسیار خوبی از تاریخ زندگی می‌کنیم، ولی به شرط اینکه بتوانیم از امکانات موجود بهترین استفاده را بکنیم. افتخار هم صحبتی با یکی از بهترین مدیران فروشگاه لوازم خانگی را داشتیم که توجه شمارا به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
کد خبر: ۴۰۶۸

لطفا خودتان را معرفی بفرمایید:
سید سجاد موسوی مدیریت لوازم خانگی گلریزان هستم
آقای سید سجاد موسوی اصالتا اهل گیلان هستند
مکان‌های دیدنی استان گیلان:ماسوله، ماسال، شاندرمن 
غذا‌های محلی گیلان:فسنجون، واویشکا، میرزا قاسمی 
یکی از خصوصیات منحصر به فرد مردمان گیلان: خون گرم و مهربان بودن
سوغات گیلان: ماهی و کلوچه فومن
چه انگیزه‌ای باعث ورود شما به این صنف کاری شد توضیح بفرمایید؟
را دردستور کار داشتم وبسیار به این حرفه علاقه‌مند بودم از ابتدا شغل آشپزی
که به خاطر بیماری کرونا مجبور شدیم این صنف را به دلیل سلامت مردم کنار بگذاریم و با مشاوره‌های که داشتیم در این رسته کاری وارد شدیم که خیلی هم موفق در این امر شدیم.
قبل از ورود به این حرفه و تخصص تحقیقات لازم را دردستور کار قراردادیم وبا توجه به نیرو و پتانسیل‌های که در مجموعه داشتیم وارد حرفه فروش لوازم خانگی شدیم.
ودر حدود ۴ سال سابقه کار اکثر مشتریان فروشگاه گلریزان از خدمات ما رضایت کامل دارند که این بزرگترین افتخار برای مجموعه ما می‌باشد.

اگر امکان انتخاب رشته کاری جدیدی را داشتید چه گزینه‌ای را انتخاب می‌نمودید؟
بدون شک شغل لوازم خانگی را انتخاب می‌کردم با توجه به نوع کار و خدماتی که می‌توان در این رشته داشت نحوه همکاری وتعاملات در این حرفه بسیار انسان را سرشوق می‌آورد زمانی که فردی دستگاه ویا لوازم موردنیاز منزلش را خرید می‌کند لبخند رضایت برای ما بسیار ارزشمند‌تر از در امد این رشته میباشد.
مشکلات و مسائلی که درحیطه کاری شما وجود دارد را مطرح بفرمایید؟
تبلیغات کذایی که در سایت‌ها بارگذاری می‌شود باعث عدم شناخت واقعی محصولات از لوازم اصل ویا فیک می‌شود که جزء بزرگترین مشکلات این صنف میباشد.
درصد سود مشخص شده‌ای را باید فروشندگان از مشتریان دریافت کنند که متاسفانه برخی از فروشگاه‌ها با شگرد و راه کار‌های مختلف مبلغ بیشتری را دریافت میکنندو در ازای این گران فروشی جوایز به مشتریان می‌دهند که ذهن مشتری را گمراه کنند که این راه کار از لحاظ اخلاقی وحرفه‌ای اصلا درست نیست..
راه کار شمابرای رفع مشکلات مطرح شده چیست؟
اتحادیه با بازرسی‌های مستمر می‌تواند قیمت‌ها را مدام بررسی کند و با افرادی که تبلیغات کذب انجام می‌دهند برخورد قانونی شود.
نقش رسانه در رشد و ارتقاء شغل شما چقدر می‌تواند تاثیر گذار باشد؟
رسانه نقش بسیار تاثیرگذاری دارد و نباید مراکز بزرگ دروغین را معرفی کند.
رسانه‌ها مورد اعتماد عموم مردم هستند واگر در معرفی هر صنفی از واقعیت دور شوند مردم به رسانه بی اعتماد خواهند شد.
اگر رسانه‌ها رسالتی را که دارند به نحوه احسن انجام دهند حتما صنوف مرتبط بسیار هدفمند و موفق خواهد شد.
علت و انگیزه از انتخاب نام گلریزان را مطرح بفرمایید؟
کمک به بچه‌های کار، چون خودم در سن ۱۶ سالگی از خانواده طرد شدم و در تهران زندگی سختی داشتم و جایی برای خواب نداشتم همیشه هدفم این بوده است که کمپ بزرگی بزنم تا سرپناهی برای بچه‌های کار باشد و همچنان سعی می‌کنم به هدف خود برسم.
گلریزان از سود حاصله فروشگاه برای کودکان نیازمند می‌باشد که در دستورکار بنده است.
خاطره‌ای از دوران کودکی و ایجاد انگیزه‌ای که باعث رشد شما شد بفرمایید؟
متاسفانه زمانی که در گیلان زندگی می‌کردم رتبه دوم ریاضی استان گیلان را داشتم، ولی تصادف کردم و ضرب مغزی شدم و فراموشی مطلق گرفتم طوری که خانواده خودم و حتی زبان گیلکی را فراموش کردم. سه ماه بعد نامادری‌ام مرا از خانواده طرد کرد و من مجبور شدم با آن حال مریض به تهران بیایم و، چون کم سن و سال بودم مرا کتک می‌زدند و اذیت می‌شدم بعد از سه ماه افسردگی گرفتم طوری که دوست نداشتم زنده بمانم، دوست نداشتم زندگی کنم، دوست نداشتم جایی برای خواب داشته باشم، چون در زندگی برای کسی مهم نبودم.
اما ناگهان روی دیگر زندگی خودش را به من نشان داد
خداوند گر ببندد زه حکمت دری زرحمت گشاید در دیگری آشنای با جلسات آقای دکتر آزمندیان برای راه جدیدی در زندگی بازکرد و چند کتاب انگیزشی را مطالعه کردم و زندگی دیگر برای من هدفمند شد.
در فروشگاه گلریزان چه خدماتی ارائه می‌شود؟
کلیه لوازم برقی اعم از خارجی و ایرانی و اکثر لوازم آشپزخانه را برای مشتریان عزیزمان داریم که باتوجه به شرایط می‌توانند به صورت اقساط ویانقد خرید داشته باشند.
با توجه به قیمت مناسبی که داریم امکان ارسال به سراسر کشور نیز محیا است وبا توجه به بعد مسافت هزینه ارسال با تخفیف گرفته خواهد شد در سطح استان البرز به صورت رایگان خواهد بود.
امکان عودت و مرجوع لوازم برقی در مجموعه گلریزان میباشد؟
قبل از خرید مشاوره کامل داده می‌شود وعکس جنس مورد نظر برای مشتری ارسال می‌شود ودرنهایت لوازم درخواست برای مشتری ارسال خواهد شد.
درصورتی که در زمان حمل توسط پست و .. لوازم ایراد دیده باشد حتما عودت و جایگزین خواهیم کرد.
باتوجه به سابقه کاری خود امکان ارائه نمایندگی در استان‌های دیگر برای مجموعه شما محیا است؟
با توجه به جلساتی که نیاز است انجام شود وطی توافقات لازم حتما این امکان وجود خواهد داشت.
آقای سید سجاد موسوی توصیه خودرا به عموم آحاد مردم اینگونه مطرح فرمودند؟
از آنجایی که من در استانبول، ترکیه، کانادا و کشور‌های دیگر همکارانی داشتم که شکست خوردند و برگشتند می‌توانم بگویم که ایران برای کار اقتصادی جای امن و راحتی است و چیزی که خارج از مرز‌ها می‌بینیم ۹۹درصد سراب و تبلیغات کذب است ایران را باهم آباد خواهیم کرد.
به قول دکتر آزمندیان:
بیرون ز تو نیست هر آنچه در عالم هست
از خود بطلب هرآنچه خواهی که تویی
هرچی بخواهید به ان خواهید رسید.
بین خواستن و توانستن فقط یک کلمه است برخاستن
پس ما می‌توانیم به همه چی برسیم و می‌توانیم هر کاری را انجام بدهیم و این‌ها که میگویند کار نیست پول نیست ما نمی‌توانیم باید اراده بیشتری برای توانستن داشته باشند.
آقای سید سجاد موسوی ناگفته زندگی خود را اینگونه مطرح فرمودند:
برای زندگی خود تلاش کنید و به هرچه می‌خواهید برسید. من تلاش کردم و با پشت کار به تمام نکات منفی و افکار غلط پشت پا زدم و امروز سربلندو موفق هستم
هدف کاری شما برای آینده چیست لطفا مطرح بفرمایید؟
ایجاد کمپ بزرگ برای کودکان کار که بتوانیم به تمام آن‌ها سرسامان بدهیم و همه رامشغول به کار و فعالیت کنیم.
همسر بنده در پیشرفت زندگی بنده نقش بسیار سازنده و اصلی را داشتند و اگر فرزندان ما بخواهند در هر شغلی به مردم خدمت کنند قطعا مورد حمایت ما قرار خواهند گرفت
کلام آخر:
تشکر از همسرم که خیلی زمان‌ها با بنده همراه بود، چون در اول زندگی حتی پولی برای اجاره خانه وتهیه لوازم اولیه زندگی هم نداشتم، ولی همراه من کار کرد و در زندگی به هرچه می‌خواستیم رسیدیم.
نکته:
اگر جوانان و زوجین با یک دلی و صمیمیت وارد زندگی شوند و مقداری از توقعات خود را کم کنند و با هم زندگی را مدیریت نمایند مطمن باشند زندگی روشن وموفقی را تجربه خواهند کرد.
راه‌های ارتباطی با فروشگاه گلریزان
سایت:golrizan۱۳۶۸ 
تلفن:
۰۹۳۹۰۱۲۲۲۴۲
آدرس:
استان البرز، کرج، جاده ملارد، بلوار نیروگاه مبنا، بلوار ارم، جنب جانبو، پاساژ یاس، لوازم خانگی گلریزان
شنبه الی پنجشنبه ۱۰ الی۱۴ _ ۱۶ الی ۲۱
جمعه‌ها ۱۱ الی۱۴ 

newsQrCode
ارسال نظرات