کار ما با اکثریت مردم در ارتباط است؛ بنابراین کترینگ، باید مجموعهای باشد که در همه بخش ها، صلاحیت و مهارت داشته باشد. زیرا با سلامتی یک جامعه در ارتباط است. در یک جامعه سالم، نوع غذایی که مصرف میکنند و نوع طبخ و توزیع آن، بسیار حائزاهمیت است و مدیریت یک کترینگ، باید همه جوانب را رعایت کند. وقتی صحبت از رسانه میشود، یعنی موج بزرگی از مردمی که رسانه را دنبال میکنند.
نسل جدید امروزه علاقه زیادی به فست فود دارند، که بیشتر شامل پنیر پیتزا میشود. نحوه فرآوری آن خیلی مهم است. اما غذاهای سنتی ایران، که شامل کباب و جوجه و انواع خورشتها مانند قورمه سبزی است، بسیار سالم میباشد.
رسانه باید اطلاع رسانی بیشتری در جهت معرفی مجموعههای سالم انجام دهد. فست فودها با مدیریت قوی و نظارت بیشتر، میتوانند، غذای با کیفیت و مناسبی ارائه دهند. وجدان کاری یکی از خصائص مهم است. تهیه غذای سالم خیلی اهمیت دارد. چرا که با سلامت روح و جسم افراد مرتبط است. برای مثال روغنی که چند بار مصرف میشود، فاقد سلامت است و بسیار برای مصرف کننده مضر است. بنده همیشه شعارم این بوده، که غذای سالم را به مشتری ارائه دهیم.
زینب دکامی، نخبه شاهد و ایثارگر در گفتگو با خبرنگار جام جم بیان میکند:
خبرنگار جام جم البرز گزارش می دهد؛
حجر گشت مطرح کرد؛