مهندس حسین تبریزی، مدیر تالار پذیرایی قصر آیلین تصریح کرد:

ارزش افزوده، بزرگترین مشکل تالارهای پذیرایی

روزنامه جام جم البرز طی گفتگو با مهندس حسین تبریزی، مدیر تالار پذیرایی قصر آیلین مصاحبه ای انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
روزنامه جام جم البرز طی گفتگو با مهندس حسین تبریزی، مدیر تالار پذیرایی قصر آیلین مصاحبه ای انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
کد خبر: ۵۰۱۱

ارزش افزوده به عنوان بزرگترین مشکل، در این صنف قابل طرح است. در واقع مراجعین ما عروس و داماد‌هایی هستند که تازه می‌خواهند زندگی مشترکشان را آغاز کنند. درحالیکه دریافت هزینه ارزش افزوده برای آن‌ها سنگین است. به ویژه در جامعه امروز، که شرایط اقتصادی مردم، زیاد مطلوب نیست.
مورد دیگر مربوط می‌شود به برخی از تالار‌های سطح تهران که بدون مجوز فعالیت می‌کنند. در این مراکز هیچگونه بازرسی از نظر بهداشت و کیفیت غذا انجام نمی‌شود.
به نظر من جهت حل مشکلات، همه اصناف باید مساعدت نمایند تا همه واحد‌های کسب و کار، تنها با داشتن مجوز امکان فعالیت داشته باشند و تخلف هم صورت نگیرد.
همچنین طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، باید ازدواج برای جوانان آسان گرفته شود. در این راستا با ارائه سوبسید و قیمت پایین کالا‌ها و خدمات به تالار‌ها می‌توان، به این موضوع کمک کرد.
در گذشته تبلیغات تالار ها، در روزنامه‌ها انجام می‌پذیرفت. امروزه با گسترش فضای مجازی اگر مطبوعات بتوانند در شبکه‌های مجازی نیز تبلیغات داشته باشند، موثر‌تر خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات