
یکی از مشکلات ما، جلب اعتماد مشتریان است. رقابت در این حرفه زیاد شده است. مشکل دیگر نوسانات قیمت است. متأسفانه در اکثر اصناف، قیمتها تغییر میکند و همیشه برای تهیه متریال جدید، افزایش قیمت داریم.
عدم نظارت مشکل دیگری است که با آن مواجه هستیم. اگر نظارت باشد و برندسازی انجام شود، جلب اعتماد مشتریان راحتتر میشود.
فضای مجازی تاثیر زیادی در این حرفه دارد. اما در مورد کلینیکهای زیبایی معمولا اشخاص به صورت حضوری مراجعه میکنند و از تجربه دیگران میپرسند.
چنانچه مجموعهای، خلاق باشد، میتواند کاری متفاوت و زیباتر، نسبت به سایرین ارائه دهد.
بنده اگر در مقام مدیر تصمیم گیر بودم، آزادی بیشتری برای این کسب و کار قائل میشدم و از کسانی که تازه وارد این عرصه میشوند بیشتر حمایت میکردم. همچنین نظارت را افزایش میدادم.
رسانه به دلیل اینکه مورد اعتماد مردم است، نقش موثری در بهبود مشکلات و رونق کسب و کارها دارد.
ساسان محمودی، مدیرعامل و سید احمد محمدی، نائب رئیس شرکت مهندسی پارس دانش الکترونیک سها :
محمد متقیان نژاد، رئیس انجمن شیتوریو شوکوکای یونیون آسیا تاکید کرد:
راحله کریمی، مدیر و موسس مجموعه ورزشی ستاره سازان :
مریم سلیمی، مدیر آکادمی زیبایی مریم سلیمی: