مهمترین مشکلاتی که در این صنف وجود دارد، عدم آگاهی کارفرما، در مورد حوزه بازاریابی اینترنتی و فعالیت کسب و کارهای مجازی است. این چالش، وجود دارد که اگر هزینهای در این زمینه، صرف میشود چه زمانی و چه مقدار بازخورد خواهد داشت و چه تاثیری روی کسب و کارشان میگذارد.
تولید محتوا و ویدیوهای آموزشی، در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی رسانی به کارفرما، در ارتباط با این که خدمات کسب و کارهای مجازی چه تاثیری روی کسب و کارشان میگذارد و همچنین انجام مقایسه و بررسی تاریخچه کسب و کارهای موفق، میتواند در برون رفت از مشکلات مؤثر باشد.
همچنین نبوغ و خلاقیت در تولید محتوا و رشد کسب و کارهای مجازی نقش به سزایی دارد. رسانه و مطبوعات میتوانند، وارد این حوزه شوند و از طریق اطلاع رسانی، به رونق کسب و کار کمک کنند.
گفتوگو با مهندس حبیبالله شهریاری، مدیرعامل مجموعه فیدار صنعتگران ماشین البرز
مهندس پدرام نوروزی، مدیر مجموعه پدرام کامپیوتر:
مهرداد حسین خانی، عضو هیات مدیره طلا، ساعت و عینک شهرستان شهریار و خزانه دار اتحادیه صنف طلا و جواهر:
محمد سخنران، مدیر و موسس مجموعه حسابداری تحلیل تراز آسیا، عنوان کرد: