فتح قله های علمی توسط محققان جهاد دانشگاهی کشور

رییس جهاد دانشگاهی کشور گفت: محققان ، دانشمندان و فناوران جهاد دانشگاهی طی ۴۰ سال گذشته تاکنون ، قله های بزرگ علمی را برای کشور فتح کرده اند.
رییس جهاد دانشگاهی کشور گفت: محققان ، دانشمندان و فناوران جهاد دانشگاهی طی ۴۰ سال گذشته تاکنون ، قله های بزرگ علمی را برای کشور فتح کرده اند.
کد خبر: ۷۸۶

به گزارش جام جم البرز: "حسن مسلمی نائینی "در مراسم افتتاحیه گردهمایی مدیران پارکها، مراکز رشد، نوآوری و شتابدهی و شعب تجاری سازی جهاد دانشگاهی سراسر کشور در پارک علم و فناوری البرز گفت: جهاد دانشگاهی در طول چهار دهه منشاء اقدامات اثرگذاری در کشور بوده و شعار ما می‌توانیم را محقق کرده است.

وی گفت: دانشمندان جهاد دانشگاهی در بسیاری حوزه‌ها از جمله سلول‌های بنیادی، نانو، ساخت ماهواره، سیستم‌های موشکی، ریلی و امثال آن پرچم پرافتخار کشورمان در جهان بالا نگه داشته اند.

مسلمی نائینی ادامه داد: وقتی دانش و فناوری ساخته و پرداخته دانشمندان داخلی باشد، برای همه نواقص و مسایل آن می‌توان راه حل پیدا کرد.

رییس جهاد دانشگاهی بیان کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب جهاد دانشگاهی یک فرهنگ است و امروز ما وظیفه داریم این فرهنگ را در کشور ترویج کنیم.

مسلمی نائینی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی در طول بیش از چهار دهه گذشته اقدامات منحصر به فردی در کشور انجام داده و برای بسیاری از مسائل حل نشده کشور جواب پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال توسعه زیر مجموعه‌های جهاد دانشگاهی هستیم، گفت: به دنبال تبدیل مجتمع شهدای دانشگاهی به پارک پردیسان پلاس و همچنین توسعه بیشتر پژوهشکده گیاهان دارویی به کمک بخش خصوصی هستیم.

رییس جهاد دانشگاهی کشور گفت: افزون بر این، در زمان حاضر طرح به نژادی دام‌های سنگین در حال پیگیری است و به زودی به نژادی اسب و شتر در کشور آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات