زیبایی که شما لایق آن هستید

با افزایش سن و برخی عوامل محیطی، استرس و ... تولید کلاژن و الاستین پوست کاهش می‌یابد در نتیجه پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و حساسیتش به چروک‌ها افزایش خواهد یافت و به تدریج خطوطی روی پوست ایجاد خواهد شد.
افتخار هم‌صحبتی با جناب آقای دکتر امین همدانی در زمینه زیبایی را داشته ایم که مطالعه آن برای شما عزیزان خالی از لطف نیست.
با افزایش سن و برخی عوامل محیطی، استرس و ... تولید کلاژن و الاستین پوست کاهش می‌یابد در نتیجه پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و حساسیتش به چروک‌ها افزایش خواهد یافت و به تدریج خطوطی روی پوست ایجاد خواهد شد. افتخار هم‌صحبتی با جناب آقای دکتر امین همدانی در زمینه زیبایی را داشته ایم که مطالعه آن برای شما عزیزان خالی از لطف نیست.
کد خبر: ۱۴۲۵

لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید.
دکتر امین همدانی متولد ۱۳۶۸ و اهل شهر زیبای مراغه، با افتخار آذری هستم.
چه انگیزه‌ای باعث شد شما به حیطه پزشکی ورود کنید؟
بسیاری از نزدیکان بنده در اقوام این شغل را انتخاب کرده بودند و ایشان هم الگو و هم مشوق بنده در این راه بودند و من نیز از همان سال‌های نوجوانی، پزشکی را به عنوان یکی از اهدافم در نظر داشتم و در این راه قدم گذاشتم؛ به این انتخاب خود افتخار می‌کنم.
خدماتی که در کلینیک زیبایی شما ارائه می‌شود را مطرح بفرمایید؟
تزریق ژل و بوتاکس با استاندارد‌ترین مواد و با متد روز، نخ‌های جوانساز و نخ‌های لیفت، درمان ریزش مو، لاین تخصصی لاغری به صورت موضعی و بدون جراحی، تزریق چربی، لیزر و.....
آیا انجام کار‌های زیبایی و تزریق محدودیت سنی دارد؟
بله ما برای افراد زیر ۱۸ سال انجام نمی‌دهیم؛ وبهتر است که دوستان زیر ۱۸ به هیچ عنوان اقدامی برای زیبایی انجام ندهند. تزریق فیلر غیر از دوران بار داری و شیر دهید هیچ محدودیتی ندارد.
در مورد بیماری خاص هم حتما قبلا از انجام هر پرسیجر زیبایی با پزشک متخصص خودتون مشورت داشته باشند و با نتیجه مشورت پزشک متخصص می‌توانند خدمات زیبای را دریافت نمایند.
ماندگاری بوتاکس و فیلر زمان مشخصی دارد؟
ماندگاری تزریق ژل و بوتاکس به عواملی مانند فعالیت روزانه افراد، ورزشکار بودن، در معرض آفتاب بودن، در معرض امواج uv قرار گرفتن و به آنزیم‌های بدن افراد بستگی دارد، ولی در حالت کلی فیلر استاندارد ۶ الی ۸ ماه و بوتاکس استاندارد ۳ الی ۶ ماه ماندگاری دارد.
دورنمای ذهنی که از این شغل داشتید، آیا با واقعیت مطابقت داشت؟
این سوال شما دو جواب بله و خیر دارد که نیاز به توضیح دارد که از خیر شروع میکنم که با توجه به دور نمایی که من در ذهن داشتم با توجه به شرایط اقتصادی مردم دچار تغییرات
جدی شد، بسیار متفاوت از واقعیت شد که امیدوارم با اصلاح شرایط اقتصادی این موضوع نیز روند بهتری را پیداکند؛ و از جهت دیگر بله، با توجه به آنچه پیش بینی کرده بودم و با توجه به شرایط زندگی خود، قدم‌هایی که برای پیشرفت برداشته ام در حال حاضر در بهترین نقطه‌ای که میتوانستم
باشم، هستم.
برای آینده شغلی خود چه اهدافی را دنبال می‌کنید؟
بنده دو هدف متفاوت در یک راستا دارم>>>>>>
اول اینکه بتوانم به عنوان پزشکی که در فیلد زیبایی فعالیت دارم، در جایگاه یک فرد علمی و عادل و پزشکی که فقط به دنبال منافع مالی خود نباشد قرار بگیرم و هدف دوم اینکه یک جایگاه علمی در این فیلد به دست بیاورم، البته قدم‌های اولیه را نیز برداشته ام، دوست دارم پا به پای دکتر سلطانی عزیز که یکی از مراجع رفرنس علم استیک در ایران هستند قدم بردارم؛ و دنباله رو سایر اساتید محترم در پیشبرد این علم در کشورم نقش بسزایی داشته باشم.
چه مسائل و مشکلاتی در حیطه کاری شما وجود دارد مطرح بفرمایید؟
یکی از مشکلات اصلی ما وضعیت اقتصادی عمومی جامعه است، افزایش نرخ ارز روی کار و تجارت ما، روی سبد خرید ما تاثیر گذار بوده است، بخش عمده مواد اولیه کار ما وارداتی هستند، ما دوست داریم مطابق با استاندارد‌های روز دنیا فعالیت کنیم و این یعنی مواد اولیه ما باید مورد تأیید سازمان غذا و دارو آمریکا باشند و متأسفانه در بخش واردات با مشکلاتی مواجه هستیم.
مشکل دیگری که در شغل ما وجود دارد مرزبندی کار ما با سایر دوستان و همکاران عزیز می‌باشد.
راهکار شما برای بهبود و رفع این مشکل چیست؟
حجم واردات محصولات زیبایی نسبت به واردات سایر صنوف بسیار خرد و اندک است، ولی با محدودیت‌های بسیاری همراه است، اگر محدودیت‌های واردات کمتر شود و ما بتوانیم به محصولاتی که مطابق با دانش روز دنیا هستند دسترسی داشته باشیم بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد، وقتی محدودیت وجود دارد شرکت‌هایی به صورت قاچاق و غیر قانونی محصولات را وارد می‌کنند و در انحصار خود درمی‌آورند و بالطبع قیمت‌ها از کنترل خارج می‌شود.
رسانه در بهتر شدن شرایط شما چه نقشی می‌تواند ایفا کند؟
مطمئنا رسانه با اطلاع رسانی صحیح می‌تواند موجب افزایش آگاهی مردم شود در صورتی که رسانه‌ها بتوانند نقش اصلی خود یعنی معرفی واقعی اصناف را داشته باشند قطع به یقین می‌تواند
بعضی از افراد بنا به دلایلی برای انجام کار‌های زیبایی به افراد غیر متخصص و سالن‌های زیبایی مراجعه می‌کنند، نظر شما در مورد این موضوع چیست؟
متاسفانه بعضا دیده شده افراد برای تزریق به پرستاران و یا پزشکان ماما مراجعه می‌کنند یا به سالن‌های زیبایی که مشخصا این کار غلط است، زیرا کسی که تزریق را انجام می‌دهد باید با آناتومی صورت آشنایی کامل داشته باشد، علم داروشناسی داشته باشد و همچنین مجرب باشد تا بتواند در صورت بروز مشکل بعد از تزریق آن را مدیریت کند.
در زمینه مشکلاتی که بعد از مراجعه افراد به مراکز غیر متخصص پیش می‌آید.
مقاله‌ای جامع قلم زده ام که در همین سایت برای عزیزان قابل دسترس و مطالعه خواهد بود
آقای دکتر امین همدانی در پاسخ به سوال اینکه چرا تا به حال ازدواج نکرده اید جواب را با مزاح اینگونه مطرح فرمودند:
کسی ما را گردن نمی‌گیرد
روز‌ها و ساعات فعالیت کلینیک:
شعبه کرج: روز‌های زوج
از ساعت ۱۱ الی ۲۱
راه‌های ارتباطی و شماره‌های تماس:
۰۹۱۲۰۴۹۹۲۰۲
Instagram.com/dr.hamedani۱

مشاوره رایگان از طریق واتساپ و اینستاگرام
آدرس شعبه البرز:
فردیس، فلکه اول، ساختمان نگین البرز، طبقه ۶ واحد ۲۶
آدرس شعبه تهران: زعفرانیه، خیابان عاصف

newsQrCode
ارسال نظرات