نوستالژی های خوردنی

شهر کماکان طعم و بوی نوستالژی خود را حفظ کرده وهنوز هم خیلی‌ها دلشان می‌خواهد طعم خاطره انگیز ساندویچ‌های قدیمی را بچشند، یعنی ساندویچ با نون بولکی و نوشابه‌های شیشه ای، وقتی به رستورانی می‌روید که هم ترو تمیز است و هم کاملا حال و هوای گذشته‌ها را دارد و هم غذا‌هایی با شکل و طعم دهه ۶۰ را سرو می‌کند، بله اینجا خاص‌ترین اغذیه فروشی حال حاضر تهران است، تهران ۶۰ برای دقایقی از دنیای شلوغ امروز به دهه‌های گذشته پرتاب می‌شوید و خاطرات خوش و بعضاً تلخ دهه ۶۰ برایتان تداعی می‌شود، چه نوستالژی جذابی هرگز فراموش نخواهیم کرد.
شهر کماکان طعم و بوی نوستالژی خود را حفظ کرده وهنوز هم خیلی‌ها دلشان می‌خواهد طعم خاطره انگیز ساندویچ‌های قدیمی را بچشند، یعنی ساندویچ با نون بولکی و نوشابه‌های شیشه ای، وقتی به رستورانی می‌روید که هم ترو تمیز است و هم کاملا حال و هوای گذشته‌ها را دارد و هم غذا‌هایی با شکل و طعم دهه ۶۰ را سرو می‌کند، بله اینجا خاص‌ترین اغذیه فروشی حال حاضر تهران است، تهران ۶۰ برای دقایقی از دنیای شلوغ امروز به دهه‌های گذشته پرتاب می‌شوید و خاطرات خوش و بعضاً تلخ دهه ۶۰ برایتان تداعی می‌شود، چه نوستالژی جذابی هرگز فراموش نخواهیم کرد.
کد خبر: ۱۸۲۸

همیشه به دنبال لحظه‌ای بودم که دوباره آن لحظه ها‌ی به یاد ماندی را تجربه کنم، ولی با نا امیدی تمام روبرو میشدم مگر میشود با گذشت حدود ۴۰ سال دوباره محیطی به آن زیبایی را تجربه کنیم تا اینکه یکباره به مجموعه بسیار عالی و خاطره انگیز آشنا شدیم؛ با خودم گفتم حتما همه ده شصتیا هم دوست دارند به یکباره ۴۰ سال جوانتر شوند.
افتخار هم‌صحبتی با جناب آقای میثم خوش، کارآفرینی جوان را داشته ایم که شغل خود را با زنده کردن خاطرات گذشته خاص کرده است.
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید.
میثم خوش با مدرک تحصیلی کارشناسی صنایع غذایی با ۱۰ سال سابقه کاری هستم با توجه به علاقه مندی که به این حرفه داشتم وخصوصا با توجه به نوع دیزاین داخلی، همه مشتری‌ها با یک علاقه و اشتیاق خاصی به این مجموعه تشریف می‌آورندو معمولا به گفته خود شان اصلا تصمیمی برای رفتن ندارند و ساعت‌ها در مجموعه به یاد گذشته لذت میبرند و ما نیز از این همه رضایت مندی مشتری‌ها بسیار خوشحال میشویم وبزرگترین آرزوی من این بود با ارائه غذا‌های سالم و تازه بتوانم مردم را خوشحال کنم و شکر که توانستم به این هدف بزرگم برسم و رضایت مندی مشتریان محترم میباشد.
در اغذیه تهران ۶۰ چه غذا‌هایی برای مشتریان عزیز سرو می‌شود؟
محیطی کاملا استثنایی را با بهترین غذا‌های خانگی قدیمی با یک سینی خاطره را آماده کرده ایم تا همه باهم چهل سال جوان‌تر شویم؛ البته خوب است بگوییم که طیف زیادی از مشتری‌های مجموعه ما جوانان هستند که در محیط امروز بوده و از خاطرات گذشته و شنیده بودن و امروز به راحتی میتوانند آن خاطرات را لمس کنند سبک کاری ما دهه شصتی است، یعنی تمام ساندویچ‌هایی که قدیم سرو می‌شد مثل ساندویچ بندری، مغز و زبان، کوکو سبزی، کوکو سیب زمینی، ماکارونی، جگر بندری، الویه، هات داگ و همبرگر و... به همراه نوشابه‌های شیشه‌ای قدیمی و البته نوشابه‌های سبک جدید نیز داریم بستگی به انتخاب مشتری‌ها دارد و من بازهم تاکید کنم تمر کز اصلی ما در این چند سال حفظ کیفیتی بوده که طیف وسیعی از نسل‌ها را پوشش دهیم.
چه انگیزه‌ای باعث شد به این حرفه وارد شوید؟
در سال ۹۳ املاک داشتم، ولی چون بازار مسکن راکد بود تصمیم گرفتم مغازه را نصف کنم و یک فست فود در حد نیمه حرفه‌ای بزنم، با یکی از دوستانم شریک شدیم و دوست نداشتیم شبیه بقیه فست فود‌ها باشیم، یک هفته تمام کارمان تست فست فود‌هایی بود که نان بولکی سرو می‌کردند، شروع به کار کردیم، ولی بعد از گذشت چند ماه شریکم به دلیل مشکلات مالی خود قادر به ادامه دادن نبود و از من جدا شد و من مجبور شدم با تمام بدهی‌هایی که داشتم مجموعه را حفظ کنم و به لطف خدا تا به حال ادامه موفق بوده ام؛ ولی با یک سبک جدید و کاملا متفاوت که همین رمز موفقیت مجموعه و رضایت مندی مشتریا ما بوده است.
علت انتخاب غرب استان تهران برای ایجاد یک رستوران بسیار جذاب چه بوده است؟
عشق دوران بچگی
شهران منطقه‌ای بود که در آن بزرگ شده بودم با آن منطقه آشنایی کامل داشتم و می‌دانستم این منطقه کشش این شغل را دارد، ۷ سال به صورت تک شعبه در شهران فعالیت داشتم و بعد تصمیم گرفتم کارم را گسترش دهم و به درخواست یکی از مشتریان که یک شعبه فعال در منطقه ستارخان داشت، شعبه دوم ما افتتاح شد؛ و با توجه به تجربه کاری که در این سال‌ها کسب نمودیم در این شعبه نیز کاملاموفق هستیم.
آیا امکان تأسیس شعبه در شهر‌های دیگر ایران را نیز دارید؟
غذا‌ها باید از یک منطقه و یک آشپزخانه مرکزی با متریال خودمان ارسال شود، به همین دلیل هر استان یا شهری که توانایی تأسیس دو شعبه و آشپزخانه مجزا را داشته باشد امکان گرفتن نمایندگی از ما را دارد؛ هدف رضایت مندی مشتریان است به همین دلیل ما برای ایجاد شعبه ظرافت‌های خاصی را مد نظر خواهیم داشت.
چه ویژگی خاصی اغذیه تهران ۶۰ را در نگاه مشتریان جالب جلوه داده است؟
قطعا اولین ویژ گی کیفیت ایده آل غذا‌ها ست که در کنارمتفاوت بودن دیزاین و فضای مغازه و همچنین طعم غذا و برگشت به خاطرات جذاب دهه شصت، مشتری مداری و صداقت در کار مهمترین ویژگی تهران ۶۰ می‌باشد.
چه مسائل و مشکلاتی در حیطه کاری شما وجود دارد بفرمایید؟
متاسفانه این روز‌ها شرایط بد اقتصادی گریبان گیر همه شده است و کسب درآمد بسیار سخت شده است، وقتی ما قیمت مواد اولیه را برآورد می‌کنیم و منو طراحی می‌کنیم تورم به حدی بالا است و نوسان قیمت به اندازه‌ای زیاد است که تا منو به چاپ برسد ما با تغییرات شدید قیمت مواد اولیه مواجه می‌شویم.
توصیه شما برای جوانان جویای کار چیست؟
اگر به دنبال کارکردن و کسب درآمد هستید مطمئن باشید با پشتکار و تلاش حتما موفق خواهید شد، صداقت و مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار دهید.
مقاله‌ای در حول و حوش کار کردن جوانان و غذا‌های دهه شصت به قلم بنده در سایت جام جم بارگذاری خواهد شد که مطالعه آن برای شما عزیزان خالی از لطف نیست.
ارسال رایگان در محدوده شعبه شهران
روز‌های فعالیت و ساعات کاری مجموعه را مطرح بفرمایید؟
کلی ایام هفته در خدمت عموم مردم هستیم و ساعت کاری از ۱۲ الی ۲۴ میباشد.
راه ارتباطی از طریق اینستاگرام:
Instagram.com/tehrann۶۰
آدرس و شماره‌های تماس شعب:
شعبه اصلی: تهران، شهران، فلکه دوم، جنب بانک اقتصاد نوین، اغذیه تهران ۶۰،
۰۲۱۴۴۳۳۶۰۱۰
۰۲۱۴۴۳۵۳۵۹۰
۰۹۱۲۶۱۸۸۹۲۴
ما برای میزبانی در محیط صمیمی و دلنشینی حدود ۳۰ نفر را اماده ارائه خدمات میدهیم
شعبه دوم:
تهران، ستارخان، نرسیده به میدان توحید، نبش کوچه محمدی، اغذیه تهران ۶۰،
۰۲۱۶۶۵۷۴۱۹۹
ظرفیت ۱۰ نفر
شعبه ستارخان به صورت حضوری و اسنپ فود

newsQrCode
ارسال نظرات