محسن محمدی و حسین اسدی، مدیران مجموعه البرز تایر محمدی:

لاستیک، جزو کالاهای استراتژیک است

روزنامه جام جم البرز با محسن محمدی و حسین اسدی، مدیران مجموعه البرز تایر محمدی، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
روزنامه جام جم البرز با محسن محمدی و حسین اسدی، مدیران مجموعه البرز تایر محمدی، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
کد خبر: ۱۹۲۰

محسن محمدی:
از جمله مشکلات عمده مربوط به عدم تخصیص به موقع ارز و تعرفه بالای لاستیک است. لاستیک از کالا‌های استراتژیک است و تعرفه آن بسیار بالا است و وارد کنندگان، رغبتی برای واردات ندارند. این صنعت متقاضی فراوانی دارد، ولی تعرفه گمرکی بسیار زیاد است. ترخیص کالا نیز مدت زمان زیادی طول می‌کشد. باید قبل از خرید، به تاریخ تولید تایر دقت نمود و برندی که تهیه می‌نمایند، دارای اصالت باشد. افراد توجه کنند که کالاها، خدمات پس از فروش داشته باشند. با توجه به شرایط کنونی، مشتری به قیمت کالا نگاه می‌کند و جنس بی کیفیت تهیه می‌نماید. ما همیشه در حال خدمت رسانی به مردم هستیم و باید انحصارها، برداشته شود. این امر باعث رقابت می‌شود و باید دولت حمایت کند تا مردم کالای خوب و باکیفیت تهیه نمایند.
حسین اسدی:
لاستیک‌های خارجی کیفیت بهتری دارند و رعایت استاندارد در تولید آن‌ها مهم است. متاسفانه در ایران کنترل کیفی ضعیف می‌باشد، اما لاستیک خارجی کیفیت خوبی دارد. کسانی که وارد این حوزه می‌شوند، اگر صاحب مغازه و دارای سرمایه باشند، پیشرفت خوب و رو به رشدی حاصل می‌نمایند، چون شرایط بازار، نوسان بسیاری دارد و حتما باید پشتوانه داشته باشند. در بخش تبلیغات، مردم می‌توانند کمک کنند، چون بازدهی کالا را احساس می‌نمایند. تبلیغات توسط مردم در پیشرفت کار ما موثر است. باید عرضه و تقاضا در این بخش یکسان شود تا رقابت بیشتر به وجود بیاید و کالای باکیفیت به دست مصرف کننده برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات