رضا شریفی، مدیر رستوران گلپایگانی سید:

مواد اولیه با قیمت مناسب‌ تری در اختیار رستوران داران قرار گیرد

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ رضا شریفی، مدیر رستوران گلپایگانی سید جلب می‌ نماییم:
افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ رضا شریفی، مدیر رستوران گلپایگانی سید جلب می‌ نماییم:
کد خبر: ۲۰۳

در حال حاضر، عقب نشینی بی سابقه‌ای در طول دو سال اخیر برای ما و همه صاحبان رستوران‌ها رخ داده است. شیوع ویروس کرونا، که بی شک ضربه‌ای جبران ناپذیر به صنعت رستوران وارد کرده، باعث کاهش قابل توجهی در فروش و درآمد ما گردیده است. بی تردید، این موقعیت، تحت عنوان یکی از چالش‌های بزرگی که ما را تحت تاثیر قرار داده، می‌باشد. به علت افزایش قیمت مواد اولیه، نه تنها قادر به انجام فعالیت‌های روزمره خود نیستیم، بلکه مجبور به افزایش هزینه‌های نهایی محصولات خود شده ایم. از آن جا که گرانی مواد اولیه منجر به افزایش قیمت غذا می‌شود، حجم فروش ما نیز به شدت کاهش یافته است. علاوه بر این، با مشکلات مالیاتی نیز روبه رو شده ایم که بر شرایط کسب و کارمان تاثیر منفی بسیاری گذاشته است.
در بسیاری از کشورها، مالیات به عنوان یک رکن اساسی از فعالیت‌های اقتصادی مطرح است و به صورت مستقیم یا غیرمستقیم همانند یک چرخه به مردم بازگردانده می‌شود، در حالی که در کشور ما، گرانی تمامیت اقتصادی مردم را تهدید کرده است. امروزه، ما شاهد خود کشتاری مالیاتی هستیم، در حالی که دارایی‌های ما با تهدید مواجه هستند. همچنین، بیمه کارگران بار سنگینی بر دوش ما است و در شرایط کنونی، به کسب و کار در حوزه رستوران داری رونق اقتصادی نمی‌بخشد.
راهکار ما این است که مواد اولیه با قیمت مناسب تری در اختیارمان قرار گیرند تا ما نیز قادر باشیم محصولاتمان را با قیمتی کمتر به مردم ارائه دهیم. زیرا زمانی که قیمت مواد اولیه افزایش یابد، قدرت خرید عموم کاهش می‌یابد؛ این موضوع منجر به تعطیلی یکی از شعبه‌های ما شده است.
رسانه باید به عنوان یک صدای مؤثر و قدرتمند، برای انتقال مشکلات و نیاز‌های ما به مسئولان عمل کند و باید آگاه باشد تا بتواند این گونه مسائل را درک نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات