ستاد هماهنگی کانون های مساجد برگزار می کند:

پویش سراسری بازخوانی خطبه غدیر

جام جم البرز/معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد از برگزاري پويش سراسري بازخواني خطبه غدير به مناسبت دهه امامت و ولايت در سطح کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور خبر داد.
جام جم البرز/معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد از برگزاري پويش سراسري بازخواني خطبه غدير به مناسبت دهه امامت و ولايت در سطح کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۲

به گزارش جام جم البرز: " مهدی مقدم "معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، از برگزاری مسابقه صدای کتاب، با محوریت خطبه غدیر خم که شامل ۱۱ بخش است خبر داد.

معاون فرهنگی هنری ستاد گفت علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند فایل صدای خود (خواندن متن فارسی کامل خطبه غدیر) را با رعایت اصول فن بیان، وضوح و طنین صدا و بدون صدای زمینه بارگذاری نمایند

مهدی مقدم در ادامه توضیح داد: این پویش با موضوع دریافت خوانش متن فارسی خطبه غدیر که متن آن در ۱۱ بخش در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری شده است برگزار می‌شود و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور می‌توانند با دریافت رایگان این متن از سامانه اقدام به خوانش و ارسال اثر خود نمایند.

وی با بیان اینکه آثار دریافت شده توسط داوران مورد بررسی قرار گرفته و به افراد برتر با قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد افزود: آثاری برتری که از قابلیت و کیفیت لازم برخوردار باشند با هماهنگی صاحب اثر تبدیل به کتاب صوتی خواهند شد.

معاون فرهنگی هنری ستاد در پایان یادآور شد این مسابقه ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور می‌باشد که از طریق سامانه آموزش الکترونیک ستاد در سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت بچه‌های مسجد و یا از طریق درگاه زیر در بازه زمانی ۲۸ خرداد الی پایان تیرماه ۱۴۰۳ در این مسابقه شرکت نمایند. درگاه ورود به سامانه آموزش الکترونیک ستاد به نشانی زیر می‌باشد.

https://bachehayemasjed.ir/group/panel/ghadir

newsQrCode
ارسال نظرات