مسئولین ستاد انتخاباتی جلیلی، پزشکیان و قالیباف در البرز معرفی شدند

جام جم البرز/ مسئولین ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی در استان البرز معرفی شدند.
جام جم البرز/ مسئولین ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی در استان البرز معرفی شدند.
کد خبر: ۲۳۵۵

به گزارش جام جم البرز: "سالار قاسمی" مدیرکل اسبق آموزش و پرورش البرز به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در البرز منصوب شد.

برنامه‌های انتخاباتی و تبلیغاتی مسعود پزشکیان در استان البرز برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با معرفی "سالار قاسمی" به عنوان رییس ستاد انتخاباتی این نامزد وارد فرآیند اجرایی شد.

حکم مسوولیت ستاد پزشکیان در استان البرز با امضای عبدالعلی‌زاده رییس ستاد مرکزی به نام "سالار قاسمی" صادر شد.

" سالار قاسمی" مدیرکلی آموزش و پرورش استان‌های قزوین و البرز را در کارنامه خود دارد و مسوولیت سخنگویی ستاد فرهنگیان "مسعود پزشکیان" در کشور را نیز عهده دار شده است.

"علیرضا عباسی" نماینده فعلی کرج، فردیس و اشتهارد هم به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی معرفی شده است.

برنامه‌های انتخاباتی و تبلیغاتی سعید جلیلی در استان البرز برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با معرفی علیرضا عباسی به عنوان رییس ستاد انتخاباتی این نامزد وارد فرآیند اجرایی شد.

عباسی که مسوولیت ستاد انتخاباتی این نامزد را در البرز عهده دار شده، نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس دوازدهم است.

"عبدالله دارایی" مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنونی استان هم به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف معرفی شد.

" عبدالله دارایی" که مسوولیت ستاد انتخاباتی این نامزد را در البرز عهده دار شده، دارای مدرک تحصیلی دکترای علوم ارتباطات است و در سوابق کاری وی مدیرکلی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فعالیت در زمینه‌های جهادی، امور مردمی، محرومیت‌زدایی وجود دارد و بخشی از رزومه آن به فعالیت در کارگروه‌های متعدد کمیته امداد امام خمینی(ره) و فعالیت در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اختصاص یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات