اعتمادبه‌نفس، گمشده این روزهای دنیای زیبایی زنان

فیشال و پاکسازی یک روش درمانی رایج و محبوب برای داشتن پوستی سالم و درخشان است که شما به کمک آن می‌توانید پوستتان را از هرگونه آلودگی خارجی پاک کنید و نیاز پوست خود به پاکسازی، لایه‌برداری، آبرسانی و تغذیه را رفع نمایید.
فیشال و پاکسازی نیاز هر پوستی به شمار می‌آید، چون در این روش تلفیقی تمامی آن چیزی که پوست شما احتیاج دارد، تامین می‌شود.
فیشال و پاکسازی یک روش درمانی رایج و محبوب برای داشتن پوستی سالم و درخشان است که شما به کمک آن می‌توانید پوستتان را از هرگونه آلودگی خارجی پاک کنید و نیاز پوست خود به پاکسازی، لایه‌برداری، آبرسانی و تغذیه را رفع نمایید. فیشال و پاکسازی نیاز هر پوستی به شمار می‌آید، چون در این روش تلفیقی تمامی آن چیزی که پوست شما احتیاج دارد، تامین می‌شود.
کد خبر: ۲۴۳۷

افتخار هم‌صحبتی با سرکار خانم عطیه کافی را داشته‌ایم که مطالعه این گفتگو برای شما عزیزان خالی از لطف نیست.

لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید:
عطیه کافی بیوتی‌تراپیست و فعال در حوزه مراقبت‌های پوستی و زیبایی طبیعی هستم.
با توجه به علاقه و پشتکاری که در راه این تخصص داشتم خیلی زود با سطح بالایی از رضایت مراجعین گرانقدر روبرو شدم.

چه انگیزه‌ای باعث ورود شما به این شغل و حرفه شد، لطفا مطرح بفرمایید؟
از آنجایی که به ایجاد اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس در خودم و دیگر بانوان بسیار علاقه‌مند بودم، تصمیم گرفتم این شغل را انتخاب کنم که بتوانم به مردم کمک کنم تا زیبایی‌های طبیعی پوست خود را به دست آورند و سراغ روش‌های تهاجمی و خطرناک نروند و با این کار اعتماد‌به‌نفس بالاتری داشته باشند.

در مجموعه شما چه خدماتی به هم‌وطنان عزیز ارائه می‌شود؟
سعی کرده‌ایم خدمات زیبایی پوست متنوع و با کیفیتی را به مراجعه‌کنندگان محترم ارائه کنیم تا در یک مجموعه بتوانند بهترین خدمات را دریافت نمایند.
خدمات مراقبت پوستی و زیبایی شامل فیشال و پاکسازی، مزونیدلینگ، میکرونیدلینگ، اسیدتراپی، پلاژن‌تراپی، کربوکسی‌تراپی، میکروکارنت
لاین‌های درمانی شامل درمان جوش، درمان لک و تیرگی پوست، درمان منافذ باز، جوان‌سازی پوست، رفع دهیتراتگی و آبرسانی، جوان‌سازی دور چشم

چه ویژگی‌ای مجموعه شما را از دیگر مجموعه‌ها متمایز کرده است؟
بنده به لطف خدا یکی از پرمراجع‌ترین بیوتی‌تراپیست‌ها در سطح استان هستم که مهمترین دلیل آن کیفیت درجه یک انجام خدمات با قیمت بسیار مناسب پکیج‌ها با وجود استفاده از برند‌های مطرح دنیا می‌باشد.

آیا در مجموعه شما خدمات دیگری نیز ارائه می‌شود لطفا مطرح بفرمایید؟
بله، ما در بحث مراقبت‌های پوستی و کار با دستگاه‌ها آموزش صفر تا صد داریم و کلاس‌ها به صورت دو نفره و نیمه خصوصی برگزار می‌شوند.

یکی از مهمترین ویژگی‌های منحصربه‌فرد مجموعه را مطرح بفرمایید؟
مجموعه ما تمام تلاش خود را کرده تا بتواند شرایطی فراهم کند که هر فردی با هر توان مالی بتواند از خدمات با کیفیت و درجه یک ما بهره‌مند شود.

مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما وجود دارد را مطرح بفرمایید؟
یکی از عمده‌ترین مسائلی که امروزه در دنیای زیبایی با آن مواجهیم استفاده از روش‌های تهاجمی و غیرطبیعی، تزریق‌ها و عمل‌های سنگین زیبایی است. متاسفانه اعتمادبه‌نفس، گمشده‌ی این روز‌های دنیای خانم‌هاست. خانم‌هایی مراجعه می‌کنند که با وجود زیبایی و جوانی به دلیل نداشتن اعتمادبه‌نفس درگیر جراحی می‌شوند، من کمک می‌کنم تا عزیزان با رسیدگی به پوست، زیبایی طبیعی صورتشان را به دست آورند و کمتر در معرض خطرات جراحی و ... قرار بگیرند.

از آنجایی که برای بسیاری از افراد هزینه در اولویت قرار دارد، ممکن است برای انجام کار‌های زیبایی به سالن‌های زیبایی مراجعه کنند، نظر شما در این باره چیست؟
گزارشات بسیاری داشتیم که متاسفانه هموطنان عزیز به علت مراجعه به افراد غیرمتخصص دچار افتادگی عضلات صورت و یا تخریب بافت‌هایی از صورت مثل لب شده‌اند، کسانی که قصد انجام تزریق و کار‌های زیبایی از این دست را دارند حتما تحت‌نظر پزشک متخصص انجام دهند تا از خسارات جبران ناپذیر آن جلوگیری شود.

حسرتی که دارید با توجه به نوع تخصصی خود مطرح بفرمایید؟
بزرگترین حسرتم این است که کاش زودتر وارد این حرفه‌ی دوست‌داشتنی می‌شدم تا بیشتر بتوانم به هم‌وطنانم خدمات ارائه کنم.

آیا یادگیری این حرفه را به جوانان جویای کار پیشنهاد می‌دهید؟
بله حتما، این حرفه در ایران و خارج از ایران آینده بسیار خوب و درخشانی دارد چراکه دنیا دارد به سمت زیبایی طبیعی پوست قدم‌های مثبتی برمی‌دارد. پیشنهاد می‌کنم جوانانی که به این حرفه علاقه‌مند هستند حتما آموزش ببینند و شروع به کار کنند.

نقش رسانه چقدر می‌تواند در کسب‌وکار شما و خدماتی که ارائه می‌شود تاثیرگذار باشد؟
اگر رسانه‌ها رسالتی که دارند را به نحو احسن انجام دهند و دقیق بتوانند این وظیفه به خوبی انجام شود حتما تاثیرگذار خواهد بود. ما اگر بهترین هم باشیم، ولی معرفی نشویم، در دایره محدود خودمان بهترین می‌مانیم، رسانه به شناخته شدن ما و آگاهی بیشتر مردم نسبت به حرفه و تخصصی که داریم کمک می‌کند.

حرف دل
عزیزان زیادی در مسیر موفقیت من تاثیرگذار بودند که فرصت را غنیمت می‌شمارم تا از آن‌ها تشکر کنم؛ خصوصا از آقای آرمان نگهبان، مدیر برنامه و مسئول تولید محتوا و پشتیبانی صفحه ما که برای مطرح شدن و ارائه خدمات بهتر به هم‌وطنان محترمان نقش بسزای داشتند.

آیا مجموعه شما مشاوره تلفنی دارد یا خیر؟
تمام تلاش ما خدمت‌رسانی به مردم است و در این راستا حتما قبل از هر خدماتی آماده مشاوره دادن هستیم تا با ایجاد آگاهی مراجعانمان مناسب‌ترین خدمات را انتخاب کنند.

روز‌ها و ساعات کاری مجموعه:
شنبه الی پنجشنبه
از ساعت: ۱۰ الی ۲۰
شماره تماس:
۰۹۱۲۶۶۵۳۰۴۱
راه ارتباطی از طریق اینستاگرام:
http://Instagram.com/skincare_atiyeh.kafi
آدرس:
کرج، مهرشهر، بلوار ارم، بعد از خیابان چهارم شرقی، کوچه یاس، ساختمان اطلس

newsQrCode
ارسال نظرات