به گزارش خبرنگار جام جم البرز از نظرآباد،حسن دودانگه در همین ارتباط اظهار داشت: از مزایایی که این سامانه دارد میتوان به کاهش ترددهای درون شهری و آلودگی هوا، صرفه جویی در وقت و هزینه، ارتباطی آسان، یکسان و در طول شبانه روزی اشاره کرد؛ ویژگی که باعث شده این سامانه مورد قبول مردم واقع شود، این است که درخواستهای ثبت شده به صورت شفاف قابل پیگیری میباشند.
وی ادامه داد: راه اندازی سامانه ۱۳۷ با تاکید شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر نظرآباد و با هدف تکریم شهروندان صورت پذیرفت و امیدواریم در اثر تقویت ارتباطات دوسویه با مردم بتوانیم در شناخت و رصد مشکلات شهری به ویژه در حوزه خدمات شهری و عمرانی و همچنین اقدامات چابک و فوریتر در جهت رفع آنها اقدام نماییم و بی شک این مهم به رشد مشارکت شهروندی منجر خواهد شد.
این مسئول تصریح کرد: شهرداری نهادی با مأموریتهای بسیار گسترده و متنوع میباشد و طبیعی است که با توجه به کمبود نیروها و امکانات، امکان رصد لحظهای مشکلات شهری و اقدام در جهت رفع آنها وجود ندارد لکن با راه اندازی ۱۳۷ و تسهیل دسترسی شهروندان به مدیران ارشد شهری، بی شک بسترِ مدیریت غیرمستقیم مردم بر شهر، شناسایی معضلات شهری و بهره مندی از دیدگاهها و پیشنهاداتِ مردمی در خصوص نحوه مداخله برای حل آنها فراهم شده و دستاورهای خوبی را نیز به همراه خواهد داشت.
خبرنگار جام جم البرز گزارش می دهد؛
حجر گشت مطرح کرد؛