لحظه های خوب شما با ما، از قلب ما تا فنجان شما

این روز‌ها که خیلی از افراد در مشکلات اقتصادی و کاری غوطه ور هستند گاهی در خود این نیاز را می‌بینند که باید لحظاتی را دور از همه مشکلات روزانه به مکانی امن و آرام بروند و
با خیالی آسوده درتن‌هایی خود آرامش بگیرند؛ روز‌های زیبا و تلخ زود می‌گذرد‌ای کاش مکانی دنج وآرام پیدا می‌کردم تا بتوانیم به راحتی درانجا به آرامش برسم و امروز پیدا کردم یکی از بهترین و دنج‌ترین مجموعه‌های سطح استان که برای تجربه کردن یک روز عالی توصیه می‌کنم شما هم این موقعیت را ازدست ندهید.
این روز‌ها که خیلی از افراد در مشکلات اقتصادی و کاری غوطه ور هستند گاهی در خود این نیاز را می‌بینند که باید لحظاتی را دور از همه مشکلات روزانه به مکانی امن و آرام بروند و با خیالی آسوده درتن‌هایی خود آرامش بگیرند؛ روز‌های زیبا و تلخ زود می‌گذرد‌ای کاش مکانی دنج وآرام پیدا می‌کردم تا بتوانیم به راحتی درانجا به آرامش برسم و امروز پیدا کردم یکی از بهترین و دنج‌ترین مجموعه‌های سطح استان که برای تجربه کردن یک روز عالی توصیه می‌کنم شما هم این موقعیت را ازدست ندهید.
کد خبر: ۲۶۱۲

افتخار هم صحبتی با یکی از بهترین کافه رستوران‌های سطح استان را داشتیم که توجه شمارا به بخشی ازمصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید؟
راضیه خورشیدی هستم اصالتا از خطه سرسبز لرستان، یک مادر دهه شصتی ام که علاقه مندم فرزند عزیزم هم در کنار درس و علایقش، به این حرفه هم ورود پیدا کند. باتوجه به علاقه مندی که به این حرفه داشتم خیلی زود در سطح استان معروف شدیم همه مشتریان ما بایکبار حضوردر کافه، ابراز رضایت مندی خودشان را اعلام نموده واین رضایت مندی بزرگترین افتخار مجموعه ماخواهد بود.
چه انگیزه‌ای باعث شد که به این حرفه و تخصص ورود پیدا کنید؟
عشق وعلاقمندی به کار باعث شد که به این حرفه ورود پیدا کنم و از این که توانستم به خواسته قلبی خود برسم خیلی خوشحال هستم؛ البته توانمندی و پتانسیلی که بنده در این راستا دارم نیز کمک به سزایی در شناسایی سریع کافه در سطح استان کرد، که البته این برای ما نه تنها حس رضایت به همراه دارد بلکه یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود.
گاهی با نگاه به مسیر زندگی خودم، آرزو می‌کنم که‌ای کاش زودتر این شغل را که برخواسته از ذات علایقم بود را آغاز می‌کردم، اما به قول معروف ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه هست.

نقش رسانه چقدر می‌تواند در بهبود شرایط کاری شما تاثیر گذار باشد؟
نقشه و اهمیت رسانه در معروفیت هربرندی بر هیچ کس پوشیده نیست، اگر رسانه‌ها بتوانند رسالتی که بر عهده دارند را به نحوه احسنت انجام دهند قطعا می‌توانند صنف‌های مورد نظر را در سطح منطقه معرفی نمایند و طبیعتا باعث رشد و شکوفایی آن مجموعه‌ها شوند.
چه نوع خدماتی در مجموعه کافه شما ارائه می‌شود لطفا مطرح بفرمایید؟
سعی کرده ایم تمام خدماتی که ارائه می‌شود به بهترین شکل و با کیفیت‌ترین حالت ارائه شود، البته شایان ذکر است که تنها تنوع هدف ما نیست، بلکه تنوع همراه با کیفیت بالا همیشه سرلوحه کار ما در کافه ونو بوده است.
منوی کافه آنقدر کامل هست که هر کس با هر سلیقه‌ای از کافه راضی خارج می‌شود.
در کافه ونو همه چیز از بار سرد و بار گرم گرفته تا قلیون و چای و ... نیز ارائه می‌شود.
بار گرم:مثل اسپرسو، آمریکانو، لانگ بلک، لاته، کاپوچینو، موکا، ماکیاتو، کورتادو، کن پاتا، آفاگاتو، هانی لاته
قهوه‌هایی که به صورت دمی سرو می‌شود، مثل فرنچ پرس، کمکس، قهوه ترک
چاکلت بار: هات چاکلت، هزلنات چاکلت، وایت چاکلت انواع چای و دمنوش از قبیل چای ساده، زعفرانی، ترش، سبز، ماسالا، دمنوش به، دمنوش نشاط آور؛ آرام بخش، چای مان، آتشین، گل گاو زبان بار سرد: موهیتو، لیموناد، بلو مارگاریتا، موخیتو انار، تروپیکال اسموتی، اسموتی آناناس اسموتی موز، اسموتی انبه، اسموتی شکلات، اسموتی هندوانه، اسموتی موز وانبه نوشیدنی بهارنارنج و لیمو، نوشیدنی لِـیِر، نوشیدنی گل محمدی و لیمو
شیک وانیل، شیک نوتلا، شیک بادام زمینی، شیک قهوه، شیک موز، شیک انبه شیک شکلات، شیک توت فرنکی
انواع کیک‌ها مثل شکلاتی، هویج وگردو، چیز کیک، باقلوا و...
وهمچین سیب زمینی و اسنک
هدف شما برای آینده کاری خودتان را مطرح بفرمایید؟
مهمترین هدف ما اول رضایت مندی مشتریان عزیز و بعد از آن گسترش شعبات وخدماتی که ارائه می‌شود در سطح استان خواهد بود تا همه بتوانند لذت یک نوشیدنی خوشمزه را در فضای دنج و آرام تجربه کنند.
ظرفیت کافه ونو چند نفر است؟
با توجه به این که کافه ونو محیطی شاید نسبتا کوچک داشته باشد و حدود ۲۰ نفر امکان پذیرایی خواهیم داشت، ولی مجموعه‌ای وسیع از عشق و محبت دارد و با یک هکتارگل رز به استقبال مهمانان خواهیم رفت. در مجموعه کافه ونو امکان برگزاری مراسم تولد و دورهمی و جلسات کاری و همچنین بازی‌های دست جمعی همچون مافیا و ... نیز فراهم می‌باشد که فقط نیاز به برنامه ریزی و رزرو می‌باشد.
آیا امکان ارسال خدمات را در سطح استان دارید یا خیر؟
در حال حاضر این امکان را نداریم، ولی قطعا در دستور کار ما خواهد بود.
بهترین منوی که در کافه برای مهمان ویژه خودتان در نظر می‌گیرید را مطرح بفرمایید؟
معمولا کلیه موارد منو ما خوب و عالی هستندو هر کدام حرفی برای گفتن دارند تا جایی که اگردرمنزل هم برای ما مهمان برسد حتما از بهترین‌های منو خود در کافه پذیرایی خواهیم کرد. شیک بادام زمینی مجموعه ما فوق العاده است که هر کس با یکبار امتحان مشتری همیشگی آن خواهد شد.
آیا امکان دادن نمایندگی در استان البرز یا دیگر استان‌ها رادارید یا خیر لطفا توضیح بفرمایید؟
ارائه نمایندگی و گسترش حرفه ام را بسیار دوست دارم، ولی باید توجه ویژه‌ای به کیفیت کار نیز شود، اگرمجموعه‌ای توان و برنامه کاری مارا داشته باشد حتما نهایت همکاری را خواهیم کرد.

با توجه به سابقه و تخصص حضرتعالی امکان مشاوره دارید یا خیر؟
سعی ما در این است که خدمات خوب را به همه همشهریان خود ارائه دهیم، اگر مجموعه‌ای تمایل داشته باشد خدمات خوب و با کیفیت به همشهریان خود ارائه دهد با تمام وجود در از ایشان استقبال خواهیم کرد
ایا این شغل امکان ارتقاء و رشد هم دارد؟
بنده جواز کافه رستوران دارم، ولی به دلیل محدودیت جا فعلا رستوران را راه اندازی
نکرده ام، اما در برنامه کاری خود، بی شک، با گسترش کافه، خوراکی‌های رستوران هم به منوی ما اضافه خواهد شد.
با توجه به سختی‌ها و مشکلاتی که این شغل دارد اگر دوباره قرار به انتخاب این شغل راداشتید چه تصمیمی می‌گرفتید؟
هر شغلی سختی‌های خاص خودش را دارد، با اینکه حرفه کافه داری خیلی سخت و مشکلات فراوانی دارد، ولی با این حال حتما این شغل را انتخاب می‌کردم، چون این شغل یکی از رویا‌های دوران جوانی ونوجوانی بنده بوده است.
سرکار خانم راضیه خورشیدی مدیریت محترم کافه ونو توصیه خودرا اینگونه مطرح
فرمودند:
هر فردی با هر پتانسیل و توانمندی که در خود می‌بیند یک شغل را انتخاب کند و قبل از
ورود حتما در مورد مباحث مختلف مطالعه نماید.
کافه داری ضمن اینکه خیلی هزینه خواهد داشت باید زمان زیادی نیز برایش بگذاریم تا بتوانیم بهترین خدمات را ارائه نماییم. کافه داری معمولا شغلیست که فضای رقابتی پیچیده‌ای دارد.
علت نام کافه ونو چیست و چه معنی دارد؟
به زبان لُری به بانو میگویند کِوِنو؛ که ما (ک) رو برداشتیم. همان میشود کافه‌ی بانو
چرا حالا کافه ونو یا همان بانونام گذاری کرده ایم به این دلیل است که:
حقیقت این است که ما لر‌ها برای زنان ارزش زیادی قائل هستیم و زنان ما همواره دوشادوش مردان طعم تلخ سختی‌های روزگار را چشیده اند، این کافه را در ابتدا برای بانوان عزیز منطقه تدارک دیدیم که اگر زمانی خواستند از شلوغی‌های روزگار به گوشه‌ای دنج و امن پناه ببرن، اولین انتخاب کافه خودشان باشد، البته درب کافه ونو همیشه بر روی آقایان عزیز باز بوده و کافه ونو محیطی آرام، شاد و البته پر از خوراکی‌های خوشمزه برای همه بانوان عزیز و آقایان محترم منطقه خواهد بود.
ویژگی منحصر به فرد مجموعه کافه ونو چیست مطرح بفرمایید؟
دو ویژگی بسیار مهم در مجموعه کافه ونو وجود دارد.
۱: بهترین نوع قهوه‌ها را استفاده می‌کنیم. این حرف را نه از بنده، از همه مشتری‌های ما
می‌توانید بپرسید.
۲: دیزاین فوق العاده‌های که کافه ونو دارد زبانزد خاص و عام شده است.
کلام آخر
ضمن تشکر از حضرتعالی بابت این مصاحبه، در آخر می‌خواهم از آقای رضا پورمحمودیان استاد بنده کمال تشکر و قدردانی را نمایم که با تدریس عالی و تجربیات منحصر به فردشان، کمک بزرگی به من در این راه نمودند.
روز‌های فعالیت؟
همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۲
راه‌های ارتباطی؟
۰۲۱۶۵۸۵۴۰۶۰
۰۹۳۸۸۰۲۸۸۷۵
آدرس اینستاگرام: Cafe.Veno
آدرس:
غرب استان تهران – شهریار- اندیشه فاز ۱ - شهرک مریم- خیابان طالقانی- نرسیده به کوچه
مومن پلاک ۲۰۰ کافه ونو

newsQrCode
ارسال نظرات