فرمانده سپاه البرز:

میراث شفاهی و معنوی آزادگان باید به نسل جوان انتقال یابد

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: میراث شفاهی و معنوی آزادگان باید به نسل جوان انتقال یابد و آزادگان عزیز باید در جهاد تبیین  و روشنگری نقش آفرینی ویژه ای داشته باشند. .
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: میراث شفاهی و معنوی آزادگان باید به نسل جوان انتقال یابد و آزادگان عزیز باید در جهاد تبیین و روشنگری نقش آفرینی ویژه ای داشته باشند. .
کد خبر: ۳۳۲۷

به گزارش جام جم البرز: سردار سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز، به مناسبت بیست و ششم مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور در جمع تعدادی از آزادگان استان البرز؛ اظهار داشت: میراث شفاهی و معنوی آزادگان باید به نسل جوان انتقال یابد و آزادگان عزیز باید در جهاد تبیین و روشنگری نقش آفرینی ویژه‌ای داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه آزادگان و پیشکسوتان دفاع مقدس همچنان باید ارتباط خود را بدنه سپاه و بسیج حفظ کنند و تجربیات خود را به نیرو‌های جوان انتقال دهند، گفت:به زودی با بهره برداری از سرای پاسدار امکان گردهمایی، هم اندیشی و بهره گیری از ظرفیت آزادگان گرانقدر بیش از پیش فراهم خواهد شد.
سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه استان البرز استان جدید التاسیسی است، خاطرنشان کرد: استان البرز به نسبت سایر استان‌ها از امکانات و زیر ساخت‌های خدماتی کمتری بهره می‌برد، اما در جهت رفاه حال آزادگان، پیشکسوتان دفاع مقدس و خدمات رسانی به پرسنل نیرو‌های مسلح؛ سپاه استان البرز درصدد توسعه زیر ساخت‌ها است که نمونه بارز آن بهره برداری از مجموعه پذیرایی تالار مشکات است و به زودی شاهد بهره برداری از یکی از مجهزترین مراکز درمانی بهداشتی نیرو‌های مسلح کشور در استان البرز خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات