توزیع سه هزار و ۲۲۶ جفت کفش بین دانش آموزان نیازمند البرز

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از توزیع سه هزار و ۲۲۶ جفت کفش و تعدادی کیف بین دانش آموزان نیازمند این استان توسط جهادگران خبر داد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از توزیع سه هزار و ۲۲۶ جفت کفش و تعدادی کیف بین دانش آموزان نیازمند این استان توسط جهادگران خبر داد.
کد خبر: ۳۴۹۰

به گزارش جام جم البرز: سردار «علیرضا حیدر نیا"» روز پنجشنبه اظهار کرد: این اقدام جهادگران بسیجی استان البرز همزمان با گرامیداشت سالروز مبدا فعالیت جهادی و در جهت فراهم کردن ملزومات تحصیل دانش آموزان کم برخوردار در مناطق مختلف استان البرز انجام شده است.
وی یادآورشد: همچنین همزمان با رزمایش گرامیداشت روز فردوس (روز تشکیل نخستین گروه جهادی توسط رهبر معظم انقلاب) طرح شهید عجمیان ۲، عملیات رنگ آمیزی و بازسازی ۲۰۰ مدرسه در استان البرز با حضور خانواده شهید عجمیان در مدرسه راهیان نور کمالشهر آغاز شد.
حیدرنیا گفت: در این طرح که با همت جهادگران بسیجی و در قالب مشارکت جمعی سه ارگان بسیج سازندگی، بسیج دانش آموزی و ستاد بازسازی و نوسازی مدارس آموزش و پرورش استان البرز برگزار می‌شود ۲۰۰ مدرسه در مناطق مختلف این استان، بازسازی، شاداب سازی و رنگ آمیزی خواهند شد.
وی بیان کرد: حضور و همکاری دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها با گروه‌های جهادی در بازسازی مدارس از جذابیت‌های برگزاری این طرح است.
رهبر معظم انقلاب همزمان با سیزدهم شهریورماه سال ۱۳۴۷ با تدارک داوطلبان خدمت و ساماندهی آن‌ها در قالب ۱۲ اتوبوس از مشهد مقدس عازم فردوس شد و به یاری زلزله زدگان این منطقه پرداخت و امروزه این رویداد به عنوان مبدا فعالیت‌های جهادی در تقویم رسمی کشور ثبت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات