همیشه به ماورای آنچه که می‌خواهید بیندیشید

بهترین راه صرفه جویی در گرمایش و سرمایش می‌تواند استفاده از درب و پنجره‌های 
پی وی سی باشد چرا که استفاده درست از آن‌ها بهترین راه صرفه جویی خواهد بود
البته با ید به نکات مهمی از قبیل نوع شرکت و تولیدی که سفارش کار داده ایم توجه ویژه شود. یکی دیگر از کار برد‌های این نوع پنجره‌ها بجزءزیبایی که دارد میتوان به عایق بودن و جلوگیری از صدا و گرد خاک نیز یاد کرد.
پس بیاید برای زندگی بهتر بهترین را انتخاب کنیم.
بهترین راه صرفه جویی در گرمایش و سرمایش می‌تواند استفاده از درب و پنجره‌های پی وی سی باشد چرا که استفاده درست از آن‌ها بهترین راه صرفه جویی خواهد بود البته با ید به نکات مهمی از قبیل نوع شرکت و تولیدی که سفارش کار داده ایم توجه ویژه شود. یکی دیگر از کار برد‌های این نوع پنجره‌ها بجزءزیبایی که دارد میتوان به عایق بودن و جلوگیری از صدا و گرد خاک نیز یاد کرد. پس بیاید برای زندگی بهتر بهترین را انتخاب کنیم.
کد خبر: ۴۲۰۹

افتخار هم صحبتی با یکی از مدیران محترم در صنعت ساخت درب و پنجره پی وی سی را داشتیم که توجه شما را به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید؟
بابک آبکاری با ۲۷ سال سابقه اولین شرکت در ساخت درب و پنجره پی وی سی هستم.
آقای بابک آبکاری اصالتا اهل استان آذربایجان شرقی شهر مرندهستند به همین جهت مقداری به این شهر آشنا می‌شویم.
قلعه هزار ساله، کوه میشو، منطقه جلفا مکان‌های دیدنی شهر مرند:
غذا‌های محلی شهر مرند: کباب، کوفته تبریزی، قورمه سبزی مخصوص محلی
سوغاتی‌های شهر مرند: زردآلو، سیب، قیسی
چه انگیزه‌ای باعث ورود شما به این حرفه شده است؟
در ابتدا نماینده شرکت جنرال الکتریک بودم به دلیل کم بودتجربه اتفاقات مالی بدی برایم پیش آمد که مجبور شدم آن کار را رها کنم و به پیشنهاد یکی از دوستان وارد این حرفه شدم و، چون صنعت جدیدی خیلی تلاش کردم و موفق شدم بسیار برای بنده این کار وحرفه جذاب و عالی بود.
اگر به ۲۷ سال گذشته برگردیم آیا مجدداً شما این شغل را انتخاب می‌کنید؟
معمولا افراد برای انتخاب یک شغل باتحقیق و زمان بررسی یک شغل را انتخاب می‌کنند، ولی بنده نه تنها فرصتی برای انتخاب نداشتم حتی سرمایه‌ای هم که داشتم متاسفانه از دست داده بودم و از زیر صفر شروع کردم و افتخار می‌کنم با این شرایط توانستم خیلی زود
موفقیت در سطح استان داشته باشم.
مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما وجود دارد رامطرح بفرمایید؟
تنوع کالا‌هایی که در بازار موجود می‌باشد که هر کدام دارای کیفیت‌های مختلف هستندو انتخاب را برای مشتری خیلی سخت می‌کند؛ و رفتار برخی از همکاران که متاسفانه انصاف را رعایت نمی‌کنند و از متریال مرغوبی استفاده نمی‌کنند و پول برای آن‌ها در مرحله اول است و بعد از آن تعهد به مردم عزیزرا در دستور کار دارند که این مهمترین مشکل این صنف است.
مهمترین ویژگی مجموعه شما چیست مطرح بفرمایید؟
نیت اصلی ما خدمات عالی برای همه مشتریان محترم است که سعی کرده ایم قبل از هر اقدامی حتما مشاوره‌های لازم را برای مشتری داشته باشیم حتی این وموضوع انقدر برای مجموعه ما مهم است که بازدید از محل کار نیز انجام میشود حتی اگر مکان مورد نظر در استان‌های دیگر باشد نیز به صورت رایگان خدمات مشاوره‌ای و پیش فاکتور‌ها نیز ارائه می‌شود.
ما سعی داریم مشتریان ما مبلغین این مجموعه باشند.
خدماتی که در مجموعه شما ارائه می‌شود را مطرح بفرمایید؟
تولید درب و پنجره‌های پی وی سی با نام تکوین پی‌وی‌سی آتنا ثبت سال۱۳۸۴ است.
نمونه کار‌های انجام شده:
پروژه‌های بزرگ تمام مخازن آب تهران که حدوداً ۱۲۰ مخزن است مهمترین نمونه کار انی مجموعه میباشد و پروژه آسمان، واقع در چهارراه فرمانیه اشاره کرد.
مواد اولیه و متریال مصرفی در مجموعه شما وارداتی است یا تولید داخل کشور می‌باشد؟
ما در ابتدا پنجره‌های وین تک را از آنتالیا وارد می‌کردیم، ولی با اصرار‌هایی که به مدیریت داشتیم و برای اینکه دلار از مملکت خارج نشود از شرکت وین تک درخواست کردیم تا محصولا ت مورد نیاز در کشور تولید شود؛ و بخشی از سود داخل داخل کشور بماند و شرکت وین تک مجموعه‌ای که به وجود آورد در خاورمیانه تک است و این باعث شد که دلار کمتر از مملکت خارج شود.
موارد دیگر را باید از کشور‌های اروپایی و آسیای شرقی وارد کنیم که هزینه زیادی دارد.
یک وجه تمایز که بین پنجره‌های آهنی و پنجره‌های پی وی سی وجود دارد چیست؟
عایق بندیی که این پنجره‌ها دارد بسیار در هزینه‌های سرمایش و گرمایشی میتواند تاثیر گذار باشد.
زیبای منحصر به فردی که میتوان در این نوع پنجره‌ها دیدی به هیچ عنوان در ساخت درو پنجره‌های آهنی نمی‌توان تجربه کرد.
مابین شیشه‌های پنجره‌های دوجداره گاز تزریق می‌شود که باعث حفظ گرما و سرما خواهد شد.
آیا امکان نمایندگی در استان‌های دیگر را دارید؟
اگر مجموعه‌ای باشد که تمام استاندارد‌های لازم را داشته باشد امکان همکاری خواهد بود، ولی متاسفانه برخی از مجموعه‌های کوچک وارد این حرفه تخصصی شده اند که باعث بد نامی این شغل شده است.
امکان مشاوره برای همکارانی که تمایل دارند وارد این شغل بشوند را دارید؟
سعی مارضایت مندی مشتریان است اگر هر همکاری بخواهد وارد این حرفه شود می‌توانیم در حد تجربه ۲۷ ساله خود در خدمت همکاران باشیم
آیا امکان شرایطی پرداخت کردن هزینه‌های ساخت در مجموعه شما وجود دارد یا خیر؟
با توج به شرایط بازار حتما نهایت همکاری را خواهیم کرد که مشتریان محترم بتوانند بهترین خدمات را از ما داشته باشند.
هزینه نصب و ایاب و ذهاب به عهده شما است یا به عهده مشتری؟
بستگی به مقدارسفارش دارد، اما درنهایت برای کلیه نصب هاهزینه‌های جاری برعهد ه مشتری‌ها خواهد بود
امکان خدمات بعد از فروش برای همه برند‌ها و شرکت‌ها برای شما مقدور خواهد بود؟
با توجه به گروه کارشناس وخبره‌ای که داریم این امکان برای مجموعه ما وجود خواهد داشت. خصوصا اگر در استان البرزو غرب تهران باشد حتما در دستور کار قرار خواهیم داد، اما اگر ازاستان‌های دیگر باشد بهتر است از همکاران ما در استان خود استفاده نمایند.
از زمان ثبت سفارش تا زمان نصب چه مدت زمان نیاز داریدتا کار به اتمام برسد؟
زمان ثبت سفارش تا نصب حدود ۲ هفته کاری خواهد بود و البته بستگی به مقدار ثبت سفارش نیز دارد که متراژ هرچه بیشتر باشد حتما این زمان را بیشتر خواهد کرد.
محصولات شما شامل گارانتی هم خواهد بود؟
شرکت‌های بیمه جدیداً با شرایط خاص با مقدار خاص گارانتی را قبول می‌کنند، ولی از لحاظ اخلاقی کلیه خدماتی را که شرکت ما انجام داده باشد را بدون سقف زمان گارانتی خواهیم کرد. مشتری که با گذشت چند سال ما با تماس می‌گیرد و خدمات نیاز دارد هر جایی که باشد برای ما قابل احترام است و به همین دلیل بدون هیچ هزینه‌ای تمام خدمات گارانتی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.
نقش رسانه در ارتقا و رشد مجموعه شما چقدر تاثیرگذار است؟
رسانه‌ها اگر رسالتی را که دارند به نحوه احسن انجام دهند می‌توانند بسیار تاثیر گذار باشند. همان طوری که به سفارش بنده مدیریت شرکت وین تک محصولات خودرا رسانه‌ای کرد و همین امر باعث رشد و ارتقاء ان‌ها شد.
شرکت وین تک انجام دادیم هم مردم آشنایی بیشتری با ما پیدا کردند و هم اینکه باعث شد کیفیت محصولات ما بالاتر برود مردم به رسانه‌ها اعتماد دارند واگر رسانه خوب عمل کند موفقیت را برای شغل مورد نظر به همراه خواهد داشت.
هدف شما برای آینده چیست؟
من به اهداف خود رسیدم و امیدوارم همکاران من به اهداف خود برسند. هدف نهایی من موفقیت در امور کاری بوده است که با لطف خدا موفق هستم
یکی از ناگفته‌های زندگی خود رامطرح بفرمایید؟
هرچه را بخواهید با تلاش به آن می‌رسید همانطور که بنده تلاش کردم و به اهداف و خواسته‌هایم رسیدم هرچند با سختی به خواسته‌های خود رسیدم، ولی مهم داشتن یک پشت کار است که باید همه داشته باشند تا طعم موفقیت را بچشید.
راه‌های ارتباطی با شماک
شماره واتساپ ایتا روبیکا:
۰۹۳۰۷۳۰۶۴۶۴
تلفن تماس:
۰۲۶۳۲۵۵۱۳۱۳
۰۲۶۳۲۵۵۱۶۵۵
سایت:
wintech_ir
آدرس:
استان البرز، ماهدشت، خیابان سرداران، شهرک صنعتی خوارزمی، خیابان دهم، کوچه دوم، دست چپ، میلاد، پلاک ۱۱
روز‌های فعالیت:
شنبه تا چهارشنبه ۸ الی۱۷
پنجشنبه ۸ الی ۱۱

newsQrCode
ارسال نظرات