جعفر روشن منش، مدیرمجموعه دکوراسیون رنگارنگ:

تبلیغات باید هدفمند باشد

روزنامه جام جم البرز با جعفرروشن منش، مدیرمجموعه دکوراسیون رنگارنگ گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
روزنامه جام جم البرز با جعفرروشن منش، مدیرمجموعه دکوراسیون رنگارنگ گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
کد خبر: ۴۷۵۴

مشکلات کار صنف ما بیشتر در ارتباط با اداره مالیات و دارایی، بیمه و مسائل کارگری است. تحریم‌ها خیلی بر اقتصاد ما تاثیرگذاشته است. در حال حاضر قدرت خرید مردم بسیار پایین است و نمی‌توانند مانند گذشته خرید کنند. با توجه به مشکلات واردات مواد اولیه، اگرتولید کنندگان داخلی بتوانند، مواد اولیه را از داخل کشورتهیه کنند، خیلی بهتراست. چون دراین صورت ما می‌توانیم تولیدات خود را زودتربه دست مشتریان برسانیم وبخشی از مشکلات کسب و کارما حل می‌شود. درهربخش ازکارلازم است که هر روز کیفیت کار را بالا ببریم وازلحاظ طراحی باید به صورت مداوم در حال به روز رسانی باشیم. باید اتحادیه حمایت بیشتری از کسانی که جوازکسب دارند انجام دهد. هدف اصلی هر مجموعه تبلیغات است، امابایدتبلیغات هدفمند و با برنامه ریزی باشد. در هر کسب و کاری برای دیده شدن از رسانه استفاده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات