شب عید را با آرامش بگذرانید

هرساله در ماه‌های آخر سال طبق یک سنن ایرانی؛ ما ایرانی‌ها خانه تکانی می‌کنیم البته از خانه تکانی دل شروع می‌کنیم و با همه کدورت‌ها و قهر‌ها و ناراحتی‌ها خداحافظی می‌کنیم و سال جدید را بدون کینه و غم شروع می‌کنیم.
خانه تکانی منازل را که تمام کردیم سراغ فرش‌ها خواهیم رفت و آن‌ها را می‌شوریم تاغم و ناراحتی و همه مشکلات از ریشه خانه ما جداشود و ما امروز شما را دعوت میکنیم با یک قالی شویی در سطح استان آشنا شوید.
هرساله در ماه‌های آخر سال طبق یک سنن ایرانی؛ ما ایرانی‌ها خانه تکانی می‌کنیم البته از خانه تکانی دل شروع می‌کنیم و با همه کدورت‌ها و قهر‌ها و ناراحتی‌ها خداحافظی می‌کنیم و سال جدید را بدون کینه و غم شروع می‌کنیم. خانه تکانی منازل را که تمام کردیم سراغ فرش‌ها خواهیم رفت و آن‌ها را می‌شوریم تاغم و ناراحتی و همه مشکلات از ریشه خانه ما جداشود و ما امروز شما را دعوت میکنیم با یک قالی شویی در سطح استان آشنا شوید.
کد خبر: ۶۱۳

افتخار نشستی صمیمی با مدیر محترم قالیشویی نائین فر داشتیم که توجه شمارا به بخشی از این مصاحبه دعوت می‌نماییم.
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید.
محمد میرزایی مدیریت قالیشویی نائین فرهستم مجموعه نائین فر حدود ۲۵ سال است که درحال خدمات رسانی میباشد و بنده با توجه به این که پدرم در این صنف بوده اند از دوران کودکی با شغل قالی شوی آشنا وعلاقمنداین حرفه شدم.
خدماتی که در مجموعه شما ارائه می‌شود رامطرح بفرمایید؟
سعی کردیم جهت رفاه حال شهروندان محترم تمامی خدمات مورد نیازدر امر قالی شوی را به صورت یکجا فراهم کنیم تا بدون هزینه اضافی و یا اتلاف وقت بتواندبهترین خدمات را دریافت کنند لذا با توجه به شرایط موجود در قالی شویی نائین فر:
شست و شوی فرش به صورت اعلا شور؛ براق شور؛ معمولی شور، روفوگری فرش، شست و شوی مبلمان شرکتی، مبلمان تالار، مبلمان منازل، شستشوی تشک خوشخواب
توصیه و کلام پایانی مدیریت محترم قالیشویی نائین فر جناب آقای محمد میرزایی در خصوص فرش و قالی شویی اینگونه مطرح فرمودند:
با توجه گران بودن فرش و تقریبا لوکس بودن این کالا حتما د رنگهداری و نظافت آن بیشتر دقت شود ودر نهایت حتما برای شست شو به افراد کار بلد و مجوز دار و مطمن بسپارید و با یک تبلیغات اکتفا نکنید و حتما جهت استعلام از اتحادیه سوال نماید.
راه‌های ارتباطی با قالیشویی نائین فر
۰۹۱۲۶۸۶۳۱۹۲
۰۹۳۵۴۳۴۳۷۱۵
۰۲۶۳۴۷۱۹۱۸۱
۰۲۶۳۴۸۰۴۴۱۲
۰۲۶۳۴۷۱۵۷۰۶
آدرس قالیشویی نائین فر
کرج کمالشهر چهارباغ خیابان آزادگان کوچه دلاوری ۱۰ متری توانگر

newsQrCode
ارسال نظرات