
مشکلات این حوزه بسیار زیاد است، چرا که اطلاعرسانی کافی درباره خدمات زیبایی که در کلینیکها ارائه میشود، صورت نگرفته است.
یکی از چالشهای اصلی، کمبود متخصص و وجود پزشکان عمومی در این حوزه است. علاوه بر آن، سالنهای زیبایی نیز بدون داشتن تخصص کافی، وارد این عرصه شدهاند و به نوعی در کار ما دخالت میکنند.
عدم آگاهی مردم در انتخاب پزشک متخصص مناسب، و بیتوجهی به کیفیت موادی که در خدمات زیبایی استفاده میشود، از دیگر مشکلات جدی است. نیاز است مردم پیش از استفاده از خدمات، تحقیق بیشتری انجام دهند.
رسانهها میتوانند بزرگترین نقش را در اطلاعرسانی ایفا کنند. با معرفی کلینیکهای معتبر و متخصصان دارای مجوز، از طریق سایتها، برنامههای تلویزیونی و پلتفرمهای خبری، میتوان به مردم در شناسایی مکانهای معتبر کمک کرد.
ارائه پلنها و نقشههایی که به جستجوی کلینیکهای معتبر کمک کند و معرفی رسمی پزشکان حرفهای، از اقداماتی است که رسانهها میتوانند انجام دهند تا سطح آگاهی عمومی افزایش یابد.
منوچهر ممتازی، مدیرعامل شرکت اندیشه کامپیوتر خاطرنشان کرد:
سجاد کاووسی، مدیر مجموعه گلوریا یادآور شد:
بهروز قیامتی، مدیریت شرکت به آذین صنعت روانکار تبیین کرد:
مهندس وحید قدرتی فر، مدیر گلخانه دانژه: