محمدعلی نوروزی، مدیر شرکت رزین های مهندسی ویژن:

مطبوعات و رسانه ها یک اپلیکیشن برای معرفی تولیدکنندگان ایجاد کنند

روزنامه جام جم البرز، با محمدعلی نوروزی، مدیر شرکت رزین‌های مهندسی ویژن، گفت وگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می‌خوانید:
روزنامه جام جم البرز، با محمدعلی نوروزی، مدیر شرکت رزین‌های مهندسی ویژن، گفت وگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می‌خوانید:
کد خبر: ۷۱۰۱

ما فعالیت خود را به‌صورت تولید و اجرا در پروژه‌های مختلف انجام می‌دهیم. در حال حاضر، با تورم بالایی مواجه هستیم و یکی از راه‌های مقابله با آن، باز کردن در‌های کشور به روی گردشگران است. همچنین لازم است روابط دوستانه‌ای با کشور‌های همسایه برقرار کنیم. یکی از زیرساخت‌های حیاتی، راه‌اندازی یک قطار سریع‌السیر از تهران تا مشهد است.

سه عامل مهم در رشد و ارتقای اقتصادی ایران، عبارت‌اند از: گردشگری، مدیریت حمل‌ونقل، و کشاورزی. اگر روزنامه جام‌جم یک اپلیکیشن یا صفحه معرفی برای تولیدکنندگان فراهم کند و ما را به دنیا معرفی نماید، ارزش تبلیغات آن بسیار افزایش خواهد یافت. چرا ما نباید یک «گوگل ایرانی» داشته باشیم که هر فرد یا مجموعه‌ای را در بستر خود معرفی کند و دسترسی به آن آسان باشد؟

رسانه‌ها می‌توانند نقش بسیار مؤثری در این زمینه ایفا کنند. زمانی که برای مذاکره به مجموعه‌ای مراجعه می‌کنم، رزومه‌ای شامل مهارت‌ها و دستاوردهایم را روی میز کارفرما قرار می‌دهم. اما گاهی فردی که نزد من آموزش دیده، پس از ترک مجموعه باعث آسیب به اعتبار نام ما می‌شود.

برای جلوگیری از این مشکلات، لازم است افراد گواهینامه مهارتی دریافت کنند تا کیفیت کار و اعتبار حرفه‌ای حفظ شود.

newsQrCode
ارسال نظرات