بهترین طرح وکیفیت برای نوجوان شما

پوشاک علاوه بر جسم، به روح و روان ما هم مربوط می‌شود این موضوع نقش پرنگ تری در لباس کودکان و نوجوانان دارد. به طور کلی موضوع لباس کودکان و نوجوانان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. حتی در کشور‌های مختلف از جمله در کشور ما نیز جشنواره‌ای به نام جشنواره‌ی ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان برگزار می‌گردد.
لباس و پوشش همیشه در همه دنیا از جایگاه بالای برخوردار است و هر پوشش نشان دهنده رسم و رسوم و آداب یک کشورو منطقه نیز میباشد .از این رو بر آن شدیم در خصوص لباس بیشتر صحبت کنیم؛ و بایکی از جوان مردان این مرز بوم که در این حیطه فعالیت دارد شما را آشنا کرده و برای خریدی خوب ؛ مناسب و با کیفیت به ایشان مراجعه کنید.
پوشاک علاوه بر جسم، به روح و روان ما هم مربوط می‌شود این موضوع نقش پرنگ تری در لباس کودکان و نوجوانان دارد. به طور کلی موضوع لباس کودکان و نوجوانان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. حتی در کشور‌های مختلف از جمله در کشور ما نیز جشنواره‌ای به نام جشنواره‌ی ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان برگزار می‌گردد. لباس و پوشش همیشه در همه دنیا از جایگاه بالای برخوردار است و هر پوشش نشان دهنده رسم و رسوم و آداب یک کشورو منطقه نیز میباشد .از این رو بر آن شدیم در خصوص لباس بیشتر صحبت کنیم؛ و بایکی از جوان مردان این مرز بوم که در این حیطه فعالیت دارد شما را آشنا کرده و برای خریدی خوب ؛ مناسب و با کیفیت به ایشان مراجعه کنید.
کد خبر: ۱۴۲۹

افتخار هم‌صحبتی با جناب آقای شباب مرزوقیان را داشته ایم که شما عزیزان را به مطالعه این گفتگو دعوت می‌نماییم.
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید.
شباب مرزوقیان، ۳۴ ساله و موسس فروشگاه پوشاک کودک و نوجوان آریستا هستم؛ و حدود ۱۰ سال است که به این حرفه ورود کرده ام و باتجربه کاری که داریم می‌توانیم
در آینده در این حرفه به صورت تخصصی در سنین مختلف نیز پوشاک ارائه کنیم.
با توجه به علاقه مندی که به این شغل داشته وارد به حرفه شدم و سعی کردم با بهترین تولیدی‌های لباس ایرانی ارتباط بگیرم و بهترین را برای بهترین‌ها ارائه دهم.
من یک ایرانی هستم و تولید ایرانی را در همه دنیا معرفی خواهم کرد.
در فروشگاه آریستا چه محصولاتی قابل عرضه به مشتریان عزیز می‌باشد، لطفا مطرح بفرمایید؟
سعی کرده ایم با سلایق خانواده‌های ایرانی و کودکان ونوجوانان ارتباط برقرار کنیم و بهترین لباس‌های که در بازارو تولیدی‌ها وجود دارد را در اختیار مشتریان قراردهیم وبا یک انتخاب خوب و عالی زیباترین کودکان و نوجوانان ایران زمین شوند در مجموعه ما
تمامی پوشاک رده سنی کودک و نوجوان، دخترانه و پسرانه از ۶ سال الی ۱۸ سال موجود می‌باشد. در طرح‌ها و رنگ‌های کاملا متنوع و طبق سلایق و انتخاب مشتریان در خدمت همه هم وطنان هستیم.
اجناس موجود در فروشگاه آریستا ایرانی هستند یا خارجی؟
تمامی برند‌های موجود ایرانی هستند، به دلیل اینکه کیفیتی در حد اجناس خارجی دارند و طراحی شیک و به روز دارند و از همه مهمتر از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر از اجناس خارجی هستند، ما با برند‌های ایرانی کار می‌کنیم و این برای ما یک افتخار بزرگ است که بتوانیم در خدمت تولید ایرانی باشیم؛ تولید ایرانی یعنی ایجاد شغل؛ اعتماد به نفس و ..
در خیلی از گوشه گوشه دنیا از خیلی برند‌های ایرانی به خوبی یاد میکنند و امروزه تولیدایرانی حرفی برای گفتن درسطح دنیا دارد.
اگر تولیدی پوشاکی علاقه‌مند به همکاری با شما باشد، آیا این امکان وجود دارد؟
در صورتی که قیمت محصولات تولیدی آن‌ها قابل رقابت با نمونه‌های موجود باشد و کیفیت لازم را دارا باشد، بله این امکان وجود دارد.
ما سعی کرده ایم با تولید‌ی های ارتباط کاری داشته باشیم که تمام شاخص‌های مهم کیفیت و قیمت را با هم یکجا داشته باشد.
چه انگیزه‌ای باعث شد این شغل را انتخاب کنید و وارد به این عرصه شوید؟
بعد از پایان خدمت سربازی و با سرمایه اولیه‌ای که داشتم بعد از تحقیقات راجع به این شغل تصمیم گرفتم این حرفه را انتخاب کنم و هرروز به تجربیاتم اضافه میشود و همین امر باعث شد که علاقه مندی بیشتری به این حرفه و شغل پیدا کنیم.
مسائل و مشکلاتی که با آن مواجه هستید را مطرح بفرمایید؟
بزرگترین مشکلی که با آن مواجه هستیم این است که متأسفانه ثبات قیمت نداریم.
دوم:دولت حمایت لازم از این صنف را ندارد و درصورتی که از تولید کنندگان و فروشندگان درزمینه‌های مختلف حمایت کنند قطعا با رشد اقتصادی بسیار بالای روبرو خواهیم شد.
درصورتی که بعد از خرید مشتری متوجه اشکال ویا مورد خاصی روی البسه خریداری شده شود فروشگاه آریستا چه شیوه‌ای را اعمال می‌کند؟
یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مجموعه آریستا ضمانت البسه میباشد با توجه به کیفیتی که البسه فروشگاه ما دارد با اعتماد کامل همه البسه‌ها ضمانت دارند و از لحاظ اخلاقی کلیه اجناسی که از فروشگاه ما خارج میشود خود را مسوئل کیفیت کالا میدانیم و به این کار خود افتخار می‌کنیم. به همین دلیل معمولا اکثر مشتری‌های ما خودشان به صورت خودجوش این مجموعه را به دیگران معرفی میکنند واین رضایت مندی مشتری‌ها بزرگتری افتخار مجموعه ما می‌باشد.
جناب آقای شباب مرزوقیان از اهداف و آینده خود اینگونه فرمودند:
بسیار علاقه مندم بتوانم فروشگاه‌های از لباس‌های ایرانی در کشور‌های دیگر افتتاح کنم و در همه دنیا معرف هنر ایران زمین باشم در کشور ایران معمولا هرمنطقه‌ای لباس مخصوص به خودش رادارد و این لباس می‌تواند معرف فرهنگ غنی ایران باشد و به دنبال معرفی ایران به دنیا هستم و برای رسیدن به این هدف استقامت خواهم کرد ویقین دارم موفق خواهم شد.
برای جوانانی که به دنبال شغل هستند چه توصیه و پیشنهادی دارید، لطفا مطرح بفرمایید؟
اگر تصمیم دارند وارد این حرفه شوند علاقه بسیار مهم است و اینکه صرفا به خاطر پول این شغل را انتخاب نکنند مهم این است که بدانند در ایران فرصت کار همیشه وجود داشته ودارد اگرچه قطعا برای موفقعیت راه‌های سختی را نیز با ید تجربه کرد والبته در همه دنیا اینگونه خواهد بود؛ جوانان به هر حرفه‌ای که علاقه دارند مراجعه کنند وبا پشت کار مطمن باشند می‌توانند موفق و سربلند شوند.
من یک جوان ایرانی هستم وبا افتخار توانسته ام برای کشورم و هم وطنانم مثمرثمر باشم و دوست دارم همه جوانان کشورم آینده سازان خوبی باشند.
راه‌های ارتباطی با مجموعه فروشگاه آریستا چگونه خواهد بود؟
شماره‌های تماس:
۰۲۶۳۲۲۱۴۸۱۱
۰۹۳۹۵۴۴۱۲۰۳
راه ارتباطی از طریق اینستاگرام:
Instagram.com/aristakids۴۰
آدرس: کرج، میدان شهدا، خیابان بهار، نبش کوچه نیک نژاد، پوشاک آریستا

newsQrCode
ارسال نظرات