
یکی از مشکلات ما این است که همکارانی که سالن دار هستند وارد حیطه آموزش شده اند. بسیاری از افراد نمیدانند ما آموزش میدهیم و هزینههای هنگفتی را در سالنها پرداخت میکنند، در حالی که برای گرفتن مدرک باید مجددا به آموزشگاه بروند تا آزمون بدهند. مشکل بعدی آزمون ادواری است، که به ضرر آموزشگاهها است. باید اتحادیه ها، این مشکلات را بررسی کنند و اعلام کنند کسانی که سالن دار هستند، حق آموزش را ندارند، باید محیط یادگیری آموزشی باشد.
دنیای مجازی باعث بوجود آمدن فاصله میان مردم و روزنامهها شده است.
عهدیه سادات مدرسی فر، مدیر مجتمع فنی آموزشی و مرکز مشاوره هدف سازان و رئیس انجمن صنفی هتل داری تهران:
مصطفی کرم، مدیر و مربی باشگاه فوتبال سبز پوشان:
محمدعلی نوروزی، مدیر شرکت رزین های مهندسی ویژن: