هیئات اندیشه ورز ظرفیت نخبگان جامعه ما هستند

دستیار فرماندار شهرستان چهارباغ گفت:هیئات اندیشه ورز مردمی بازوان دستگاه‌های اجرایی هستند و در دولت مردمی شهید آیت ا ... رییسی نقش اساسی برعهده دارند.
دستیار فرماندار شهرستان چهارباغ گفت:هیئات اندیشه ورز مردمی بازوان دستگاه‌های اجرایی هستند و در دولت مردمی شهید آیت ا ... رییسی نقش اساسی برعهده دارند.
کد خبر: ۲۰۰۰

یه گزارش جام جم البرز،آرمین رام برزینی دستیار فرماندار شهرستان چهارباغ در امر مردمی سازی دولت گفت:راه شهید خدمت آیت الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور مردمی و فقید کشور عزیزمان ایران باید با تمام قوا و توان ادامه یابد، انقلاب اسلامی بعد از چهل و اندی سال ایستادگی به نماد مقاومت در برابر نظام سلطه بین الملل تبدیل شده است و این ایستادگی و مقاومت حاصل نمیشد جز با حمایت جریان‌های مردمی دلسوز و اثرگذار در سطح کشور، از این رو بنابر سیاست‌های اعلامی توسط سیدالشهدا_خدمت در اولین مجمع عمومی دستیاران مردمی سازی دولت و نخبگان کشور و تاکید فرماندار محترم چهارباغ در قالب تشکل‌های مردم نهاد میز‌های تخصصی و اندیشه ورز از میان فعالین اجتماعی و نخبگان شهرستانی با محوریت ستاد حکمرانی مردم تشکیل خواهد شد.

رام برزینی در ادامه گفت؛ هییت‌های اندیشه ورز ظرفیت نخبگان جامعه ما هستند و جامعه نخبگانی ما باید راهبردنگاری و خط دهی کرده و دغدغه حل مسائل مختلف را در جامعه سرزمینی مربوط به خود داشته باشد.

رام برزینی افزود؛ اگر بخواهیم مانند دفاع مقدس موفق و سربلند و حماسه ساز باشیم باید از تمرکزگرایی فاصله بگیریم چراکه نمی‌توان برای همه مناطق و اقوام نسخه واحد پیچید، حکمرانی محلی باید مدنظر داشته باشیم. حکمرانی شبکه‌ای باید مدنظر باشد. اگر بتوانیم ظرفیت‌های مختلف در نقاط مختلف را فراخوان زده و فعال کنیم رشد و شتاب بیشتری خواهیم داشت و همچنین با مردم_برای مردم
کار را پیش خواهیم برد.

دبیر ستاد حکمرانی مردم در پایان گفت.
هیئات اندیشه ورز مردمی به عنوان بازوان دستگاه‌های اجرایی با دستور سید احمد عبودتیان دستیار محترم رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت و پیگیری مجدانه دستیار محترم استاندار البرز در سطوح مختلف شهرستانی و استانی در حال شکل گیری میباشد و قرار است پس از تشکیل و ایجاد میز‌های تخصصی، ضمن طرح ریزی عملیات مشترک به واسطه شبکه‌ی دستیاران مردمی سازی دولت مستقر در فرمانداری‌ها و ادارات کل و همکاری مجموعه مجمع مشورتی نظام مسائل استان نسبت به ایجاد بانک نظام مسائل استان و بروز رسانی آن اقدام نماییم؛ لذا از نخبگان در تمامی تخصص‌ها دعوت می‌کنیم با پیوستن به حلقات میانی ایجاد شده در کنار ما باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات