یکی از مشکلاتی که ما دفاتر دکوراسیون داریم، این است که باید شرکتها به ما وصل گردند، تا مشتریان، تنها از ما خرید نمایند. امروزه مردم، به صورت مستقیم، با شرکت ها، ارتباط میگیرند و شرکت ها، قیمت یکسانی برای مردم و دفاتر دکوراسیون در نظر میگیرند. این موضوع باعث شده ضربه شدیدی، به بازار کار ما وارد شود.
در بعضی از موارد، مواداولیه ایرانی و خارجی تفاوت زیادی دارند. اما در ۷۰ درصد موارد، کیفیت محصولات ایرانی بسیار خوب و قیمتها مناسب هستند.
رسانه بسیار تاثیر گذار است و میتواند با اطلاع رسانی و تبلیغات، کمک کننده اصناف مختلف باشد.
وحید غفوری، مدیریت مجموعه عطر وحید:
مرتضی پرتوی، مدیریت مجموعه پرتوی یدک:
محسن گلخواه، مدیرمجموعه پارس کنترل پیشرو:
صدیقه پوربافرانی، مدیر آموزشگاه خیاطی جلوه هنر: