پیمان رنجبر، مدیر کلینیک زیبایی و لاغری سام :

مردم در مورد کاربرد درمانی خدمات پوست و زیبایی اطلاعات درستی ندارند

روزنامه جام جم البرز با پیمان رنجبر، مدیر کلینیک زیبایی و لاغری سام، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
روزنامه جام جم البرز با پیمان رنجبر، مدیر کلینیک زیبایی و لاغری سام، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
کد خبر: ۲۵۵۲

تمام مشاغل، دچار مشکلات زیادی هستند، متاسفانه در این حوزه، اطلاع رسانی خوبی برای مردم انجام نمی‌شود و مردم ما آگاهی چندانی ندارند. متاسفانه اجناس بی کیفیتی در این حوزه وجود دارد، که باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم می‌شود و یا موجب می‌گردد که سلامتی آن‌ها به خطر بیافتد. دستگاه‌های زیادی وارد این حوزه شده است، ولی در مورد کاربرد درمانی آن به مردم، اطلاع رسانی صورت نمی‌گیرد. تمام مواد و متریال ما با دلار خریداری می‌شوند و هیچ سوبسید یا حمایتی از ما انجام نمی‌گیرد و باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود. عدم آگاهی مردم، عدم اطلاع رسانی مسئولین و عدم حمایت دولت، باعث مشکلات می‌شود. اطلاع رسانی برای مردم در این حوزه، بسیار لازم است، ابتدا باید زاویه دید مردم در این حوزه تغییر یابد و تسهیلات بیشتری به این حوزه پرداخت گردد تا بتوانیم پیشرفت کنیم.
رسانه ملی تاثیر زیادی دارد و باید اطلاع رسانی بیشتری انجام دهد و مردم نیز، اطلاع رسانی درست و دقیق را باید از رسانه‌ها به دست آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات