حسین حیدری، مدیر کارآفرین، طی گفتگویی اختصاصی تبیین کرد:

راش کیک؛ سالم ترین و خوشمزه ترین شیرینی کشور من یک معجزه هستم

راش کیک برای بیشتر شهروندان کرج نامی آشناست. گستره شهرت محصولات با کیفیت راش کیک فقط محدود به این شهر نمی شود. مدیریت توانا و خوش فکر این مجموعه بزرگ از سوی روسای اتحادیه قنادان شهرهای سراسر کشور به عنوان پیشرو در حرفه قنادی شناخته می شود. وی نقطه قوت و راز موفقیت شعب تحت مدیریت خود را سلامت محور بودن محصولات می داند. در مصاحبه اختصاصی با حسین حیدری ایشان از چگونگی تحقق ایده راش کیک، گسترش شعب و شاخصه های منحصر به فرد آن سخن می گوید. در ادامه نظر خوانندگان را به این گفتگوی جذاب جلب می نماییم:
راش کیک برای بیشتر شهروندان کرج نامی آشناست. گستره شهرت محصولات با کیفیت راش کیک فقط محدود به این شهر نمی شود. مدیریت توانا و خوش فکر این مجموعه بزرگ از سوی روسای اتحادیه قنادان شهرهای سراسر کشور به عنوان پیشرو در حرفه قنادی شناخته می شود. وی نقطه قوت و راز موفقیت شعب تحت مدیریت خود را سلامت محور بودن محصولات می داند. در مصاحبه اختصاصی با حسین حیدری ایشان از چگونگی تحقق ایده راش کیک، گسترش شعب و شاخصه های منحصر به فرد آن سخن می گوید. در ادامه نظر خوانندگان را به این گفتگوی جذاب جلب می نماییم:
کد خبر: ۲۵۶

شعبه جدید راش کیک اخیرا در مهرشهر کرج افتتاح شده است، دلیل و راز موفقیت‌های خود را در چه می‌دانید؟
بنده از سال ۱۳۷۵ در تهران وارد حرفه قنادی شدم. سپس در سال ۱۳۹۰ در استان البرز مجموعه راش کیک را بنیان نهادم. شروع کار با یک مغازه ۴۰ متری در منطقه عظیمیه کرج کلید خورد. این مجموعه هم اکنون با ۷ شعبه و ۱۵۰ نفر همکار در حال فعالیت می‌باشد.
 
لذت فروش، وقتی اتفاق می‌افتد که انعکاس رضایت را در چشمان و رفتار مشتری ببینیم. همین لذت فروش موجب انرژی مثبت و حمایت روز افزون مردم می‌شود. مردم همه چیز را آنالیز می‌کنند و کیفیت را تشخیص می‌دهند.
راش کیک یکی از بهترین، خوشمزه‌ترین و با کیفیت‌ترین کیک و شیرینی‌های شناخته شده در شهر کرج است، این اصطلاح را برای کل کشور نیز می‌توان به کار برد؟
بله کل کشور را شامل می‌شود. زیرا بنده دوره‌های آموزش شیرینی و کیک پزی را در تهران گذراندم. تحت نظر بهترین و متبحرترین اساتید که بیشتر آن‌ها فوت کرده اند. از آنجایی که سابقه کاری ام از تهران آغاز گردید، در تهران بیشتر از کرج شناخته شده هستم.
اخیرا شعبه مهرشهر کرج را افتتاح کردیم. این افتتاح با حضور بزرگترین اساتید کشور و هیات مدیره اتحادیه‌های قنادان صورت پذیرفت. زیرا من به عنوان لیدر قنادی شناخته می‌شوم. البته دوستان و همکاران لطف و محبت دارند.
در خصوص سلامت محوری محصولات و کیفیت مواد که شما نیز بر آن تاکید داشتید، بیشتر توضیح دهید؟
در واقع مزیت مجموعه ما این است که به اصل کار و مواد اولیه سالم بیشتر از ظاهر آن اهمیت می‌دهیم. شاخصه ما سالم بودن و کالری کم محصولات است. سلامتی بسیار بیشتر از زیبا بودن برایمان اهمیت دارد.
خرید مواد اولیه به صورت روزانه است. در طبخ شیرینی و کیک سعی کرده ایم چربی آن را کاهش دهیم. خامه مورد استفاده در قنادی، فوق العاده کم چرب لبنی و خامه سلامت است. به دلیل وضیعت اقتصادی اهتمام ما بر این است که علاوه بر کیفیت مرغوب، قیمت مطلوب به مشتریان ارائه دهیم. همین دلایل موجب شده مشتریان علاقه‌مند به خرید از راش کیک باشند. از دیدگاه مردم هر کسی این مزه‌ها را امتحان کند، مزه‌های دیگر برایش مورد پسند نخواهد بود.
در کنار تیم ۱۵۰ نفره، یک کار گروه ۱۵ نفره مجرب نیز فعال هستند. این کارگروه به صورت تخصصی برای شرکت‌ها و ارگان دولتی کار می‌کنند. فعالیت آن‌ها شامل بسته بندی محصولات متنوعی همچون: پک‌های آجیل و ژله می‌باشد. برای شرکت‌ها نیز تخفیفات خاصی در نظر گرفته ایم.
راش کیک همچنین با بیشتر کافه‌های استان البرز همکاری می‌کند. (از این بابت سپاسگزار وقدردان این عزیزان هستیم که همچنان ما را در این زمینه یاری می‌کنند.)
سرویس‌های قابل ارائه برای مجالس و مهمانی‌ها به چه صورت است؟
در کنار تیم ۱۵۰ نفری همکاران، یک گروه پنج نفره نیز در خصوص تحقیق و توسعه فعال هستند. این گروه برای اعیاد و ایام برنامه ریزی می‌کنند. تاکنون برای شرکت‌های بزرگ پک‌های ویژه داشته ایم. از جمله پک‌هایی که شامل آجیل، شکلات، ژله، مسقطی، باسلوق و شیرینی می‌شود. تمامی بسته‌ها با لیبل شرکت سفارش دهنده، تحویل داده می‌شود.
طی این مدت همکاری شما با کافی شاپ‌ها چگونه بوده است؟
با اکثر کافه‌های استان البرز کار می‌کنیم. در این راستا یک تیم به صورت تخصصی در زمینه دسر و کیک‌های کافه‌ای فعال هستند.
شایان ذکر است از شروع فعالیتمان قشر کافه داران، همواره در کنارمان بودند. حمایتمان کردند و در این مسیر باعث رشد مجموعه شدند. از این بابت سپاسگزار این عزیزان هستم.
به عنوان کارآفرین خلاق و نوآور به جوانانی که می‌خواهند مسیر شما را در صنعت کیک و شیرینی طی نمایند چه توصیه‌ای دارید؟
من کمتر از آنم که بخواهم به کسی راه نشان دهم. اما خود بنده یک معجزه هستم. در گذشته کودک کار بودم و در یک خانواده متوسط و کشاورز بزرگ شدم. شرایط و امکان تحصیلات و کسب تخصص خاصی هم برایم مهیا نبود. ۱۵سال در کارخانه‌های مردم روی کارتن خوابیدم و گرسنگی و تشنگی را تحمل کردم. تجربه زندگی ام در گذشته چیزی جز سختی و دشواری نبوده است. تنها با لطف خدا و پشتکار توانستم مسیر خود را پیدا و به موفقیت برسم.
داستان زندگی افرادی مثل بنده را تنها با معجزه می‌توان شرح داد و توصیف کرد. من یک نشان برای همه افرادی هستم که می‌گویند نمی‌شود.
در نهایت توصیه بنده به جوانان این است که درستکار باشند و با صداقت تلاش نمایند. بالاترین پیروزی در درستی، راستی و استمرار و پشتکار در کار است. در واقع رسالت و منشور مجموعه نیز صادق بودن با مشتریان تبیین گردیده است.
سخن پایانی شما برای همکاران و مردم و به ویژه شهروندان شهر کرج چیست؟
بنده به عنوان مدیر مجموعه راش کیک دست بوس و سپاسگزار مردم استان البرز و همشهریان عزیز خود هستم. این عزیزان باعث شدند به عنوان یک شاگرد قناد چنین پیشرفتی داشته باشم. البته از نظر ما صاحب اصلی این برند مردم هستند. ما قدردان و سپاسگزار هر شخصی که در این مسیر همراهی مان نموده، می‌باشیم. در پایان از خداوند بزرگ خواستاریم که بتوانیم پاسخگوی این حمایت‌ها باشیم و امیدوارم همواره ما را یاری فرماید.
هر آنچه تا کنون اتفاق افتاده به دست همشهریان عزیز کرجی و متعلق به آنهاست. ما به عنوان نگهبان و مدیریت مجموعه عمل می‌کنیم. همانطور که گفتم صاحب اصلی راش کیک، مشتریان و همراهان عزیزی هستند که طی این سال‌ها ما را همراهی نمودند. از تک تک آن‌ها تشکر می‌کنم. همچنین از همکاران خود و هیئت مدیره اتحادیه قنادان تهران و البرز که ما را بسیار حمایت کردند، سپاسگزاری و قدردانی می‌نمایم.

شعبه ۱: عظیمیه-پایین‌تر از میدان اسبی
شماره تماس: ۳۲۵۵۳۰۲۷

شعبه ۲:جهانشهر-بلوارجمهوری، نبش گل‌ها
شماره تماس: ۳۴۴۷۰۲۶۵
شعبه ۳: تهران -سهروردی شمالی- نبش اندیشه ۲
شماره تماس:
۲-۸۸۴۴۸۴۲۹
شعبه۴: کرج باغستان- میدان ولیعصر
شماره تماس: ۳۴۰۹۱۰۹۶
شعبه ۵: مهرشهر-فاز۲ -نبش خیابان ۲۰۵- ساختمان الماس
شماره تماس: ۰۹۳۶۸۸۸۸۹۵۴
پیج اینستاگرام:
@Rashcakeiran
وب سایت:
www.rashcake.ir
تلگرام:
RashCake

newsQrCode
ارسال نظرات