فضای دلنشین را با ما تجربه کنید

این روز‌ها که اکثر خانه آپارتمانی شده و از لحاظ وسعت هم کوچک‌تر از قبل شدند دیگر نمی‌شود مثل قدیما مراسم‌ها را در خانه برگزار کرد. معمولا باید مراسم‌ها را در یک مکانی بزرگتر و دلنشین‌تر انجام داد تا هم یک خاطره خوب داشته باشیم و هم مهمانان ما لحظاتی را در اوج آرامش بگذرانند.
معمولا تالار‌ها شکل و شمایل همان خانه‌ها را دارند و برگزاری مراسم در تالار خیلی جذابیت برای مهمانان نخواهد داشت مگر اینکه تالار دارای یک فضایی سبز و عالی با نور پردازی خاص داشته باشد که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب خواهد کرد.
ما سعی کرده ایم یکی از بهترین باغ تالار‌های سطح استان را به شما هم وطنان معرفی کنیم تا بتوانید با برنامه ریزی درست یک مراسم عالی با پر از خاطرات را تجربه کنید.
این روز‌ها که اکثر خانه آپارتمانی شده و از لحاظ وسعت هم کوچک‌تر از قبل شدند دیگر نمی‌شود مثل قدیما مراسم‌ها را در خانه برگزار کرد. معمولا باید مراسم‌ها را در یک مکانی بزرگتر و دلنشین‌تر انجام داد تا هم یک خاطره خوب داشته باشیم و هم مهمانان ما لحظاتی را در اوج آرامش بگذرانند. معمولا تالار‌ها شکل و شمایل همان خانه‌ها را دارند و برگزاری مراسم در تالار خیلی جذابیت برای مهمانان نخواهد داشت مگر اینکه تالار دارای یک فضایی سبز و عالی با نور پردازی خاص داشته باشد که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب خواهد کرد. ما سعی کرده ایم یکی از بهترین باغ تالار‌های سطح استان را به شما هم وطنان معرفی کنیم تا بتوانید با برنامه ریزی درست یک مراسم عالی با پر از خاطرات را تجربه کنید.
کد خبر: ۲۹۶۴

افتخار هم صحبتی با مدیریت محترم باغ تالار ضیافت نورا داشتیم که توجه شما را به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.

لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید؟
محمد بهبهانزاده مدیریت باغ تالار ضیافت نو اصالتاً اهل شهر اهواز می‌باشم.

مسائل و مشکلاتی که در زمینه کاری خود دارید را مطرح بفرمایید؟
همکاری اداره مالیات و شهرداری اگر با مجموعه‌های مثل ما بیشتر از حال فعلی باشد قطعا مشکلات برای این صنف کمتر خواهد شد و مجموعه ها‌ی مانند باغ تالار ضیافت نو می‌توانند در خدمت ارگان‌های دولتی برای برگزاری مراسمات خود باشد.

چه انگیزه‌ای باعث ورود شما به این صنف شد لطفا مطرح بفرمایید؟
در زمان کرونا بنده در شهر اهواز نیز مشغول فعالیت در باغ تالار بودم که درهمان زمان کرونا به شهر کرج عزیمت کردیم و بعد ازمدتی دوباره این حرفه را در شهر کرج شروع کردیم و با کمک همسر و پسرم باغ تالار ضیافت نو را افتتاح کردیم وبا توجه به تجربه‌ای که داشتیم و با توجه به اینکه با عشق وارد این عرصه شدیم خیلی زود توانستیم باغ تالار نمونه استان بشویم؛ که این نمونه شدن برای ما بزرگترین افتخار بود.
ظرفیت باغ تالار ضیافت نو جهت برگزاری مراسمات چند نفر می‌باشد؟
مجموعه باغ تالار ضیافت نو از دو سالن مجزا تشکیل شده است که یک سالن ظرفیت ۷۰ نفر را پوشش می‌دهد و یک سالن ظرفیت ۱۸۰ نفر گنجایش دارد سعی کرده‌ایم که باغ را به نوعی طراحی کنیم که افراد سخت پسند مجموعه ما را برای مراسم‌های خود انتخاب کنند و رضایت تمام مهمان‌های عزیز را جلب می‌کنیم؛ که جلب این رضایت برای ما یکی از بزرگترین اهدافی بود که داشته ایم وباتلاش به این هدف خود رسیدیم.

مجموعه شما برای مراسم‌ها و همایش ارگان‌ها چه برنامه‌ای دارد؟
در باغ تالار ضیافت نو با آغوش بازاز ارگان‌ها پذیرایی می‌کنیم و تخفیف‌هایی برای ارگان‌ها در نظر داریم از قبیل هزینه ورودی و خدمات سرویس به صورت رایگان می‌باشد و فقط هزینه سرویس غذا گرفته می‌شود.

چه نوع غذا‌هایی در مجموعه شما سرو می‌شود؟
چند آیتم در مجموعه ما سرو می‌شود با برنج ۱۰۰ درصد ایرانی از قبیل جوجه زعفرانی زرشک پلو با مرغ، چلوکباب وزیری، کباب بختیاری، کوبیده، مرغ، چلو گوشت و غذا‌های محلی هم بر اساس سفارش مراسم‌ها تهیه می‌شود.

ویژگی مهم باغ تالار ضیافت نو چیست مطرح بفرمایید؟
تما م سعی ما رضایت مهمانان این مجموعه است بنابراین از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه و تازه برای انواع غذا‌ها استفاده می‌شود و همینطور با توجه به حساسیتی که داریم فقط برنج ۱۰۰ در صد ایرانی را ارائه می‌دهیم.

مجموعه ضیافت نو برای زوج‌های جوان چه برنامه‌ای را در نظر دارد؟
برای زوج‌های عزیز که مراسم خود را در باغ تالار ضیافت نو برگزار کنند هدیه‌ای در نظر داریم از قبیل فیلمبرداری رایگان؛ سرویس رایگان و ورودی رایگان می‌باشد.
برای تولد‌ها هم تخفیف در نظر داریم هزینه سرویس چای و شربت به صورت رایگان سرو می‌شود.

هدف شما برای آینده کاری خود چیست لطفا مطرح بفرمایید؟
هدف ما در مجموعه ارتقا و کیفیت بالا در انجام امور تالار می‌باشد که بتوانیم در آینده نه چندان دور در شهر‌ها و استان‌های دیگر شعبه‌ای احداث کنیم و خدمت به مردم عزیز کشورمان می‌باشد.
چه ویژگی بارزی مجموعه باغ تالارضیافت نو را از بقیه باغ تالار‌ها جدا می‌کند؟
تلاش کرده‌ایم که یک فضای زیبا و دلنشین و امن برای مراجعه کنندگان خود فراهم کنیم و لازم به ذکر می‌باشد که مجموعه باغ تالار ضیافت نو برای ارگان‌هایی از قبیل بهزیستی کمیته امداد و افراد تحت پوشش آن‌ها تمامی هزینه‌ها حذف شود فقط هزینه غذا آن هم با تخفیفی ویژه دریافت می‌شود.
برای زوج‌های جوان به صورت شرایط اقساطی قرارداد بسته می‌شود.
کلام آخر:
تشکر از همه عزیزانی که مارا برای رسیدن به این هدف مهم یاری کردن خصوصا دای بزرگوار وعزیزم آقای جعفر مظلوم که همیشه حامی ما بوده و تشکر از همسر مهربان و فرزندانم آقا مرتضی و ملیکا خانم که خیلی با بنده همراهی کردندو تشکر ویژه از استاد بزرگ آقای هدایت الله بهبانی یکی از بزرگترین نویسندگان؛ روزنامه نگار؛ خبرنگارو مفصر فوتبال در کشور هستند را دارم.
راه‌های ارتباطی با مجموعه ضیافت نو چگونه ی‌باشد؟
راه‌های ارتباطی:
۰۹۱۶۱۱۱۹۹۲۳
آدرس:
استان البرز شهرستان فردیس- جاده ملارد- سرحدآباد - کوچه بهزاد - باغ تالار ضیافت نو
همه روز‌های هفته

newsQrCode
ارسال نظرات