سلامت بانوان یعنی سلامت جامعه

راز سلامتی در بدن فقط با ورزش خواهد بود اگر می‌خواهید سالم بمانید حتماً در اولویت زندگی‌مان باشد. درگذشته‌های خیلی دور ورزش بیشتر برای آقایان بود و تقریباً محیط‌های کمتری این فرصت را برای بانوان فراهم کرده بود، اما امروزه تمام فرصت‌های ورزشی هم برای بانوان آماده ارائه خدمات می‌باشد که به‌نوعی هر فردی بخواهد می‌تواند به یک باشگاه مراجعه کند و خدمات موردنیاز خودش را دریافت کند.
ما سعی کرده‌ایم مجموعه‌های ورزشی مطرح در سطح استان را معرفی کرده تا همه دوستداران ورزش بتوانند در محیط امن بهترین خدمات را دریافت کنند.
راز سلامتی در بدن فقط با ورزش خواهد بود اگر می‌خواهید سالم بمانید حتماً در اولویت زندگی‌مان باشد. درگذشته‌های خیلی دور ورزش بیشتر برای آقایان بود و تقریباً محیط‌های کمتری این فرصت را برای بانوان فراهم کرده بود، اما امروزه تمام فرصت‌های ورزشی هم برای بانوان آماده ارائه خدمات می‌باشد که به‌نوعی هر فردی بخواهد می‌تواند به یک باشگاه مراجعه کند و خدمات موردنیاز خودش را دریافت کند. ما سعی کرده‌ایم مجموعه‌های ورزشی مطرح در سطح استان را معرفی کرده تا همه دوستداران ورزش بتوانند در محیط امن بهترین خدمات را دریافت کنند.
کد خبر: ۳۳۶۱

لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید:
سمیه رمضانی مؤسس دوشعبه‌ی ورزشی در کرج، مربی تکواندو مربی ایکس‌بادی و مربی بدن‌سازی تی اریکس و.... هستم.
سرکار خانم رمضانی اصالتاً شمالی (لاهیجان) هستند.
مکان‌های دیدنی لاهیجان: استخر لاهیجان، شیطان کوه
سوغات شهر لاهیجان: کلوچه و چای لاهیجان
غذا محلی لاهیجان: میرزاقاسمی و با قالی خورشت

انگیزه‌ی شما از ورود به حیطه‌ی ورزشی چه بوده است؟
من همیشه ورزش را دوست داشتم به‌خصوص تکواندو به همین علت درزمینه‌ی ورزش و در زمینه علم به آن تصمیم به پیشرفت گرفتم و همچنین در حال حاضر در مقطع دکترای تربیت‌بدنی در دانشگاه تحصیل می‌کنم.

خدماتی که در مجموعه‌ی رمضانی اسپرت ارائه داده می‌شود را مطرح بفرمایید؟
در مجموعه‌ی باشگاه رمضانی اسپرت: آموزش تکواندو، ایکس بادی (جلیقه‌ای هست ک با پالس‌های الکتریکی کار می‌کند و جریان برقی که تولید می‌کند پالس‌های فیزیوتراپی هست که هم جنبه‌ی درمانی داره و چربی سوزی و عضله سازی هم انجام می‌دهد).

در مجموعه‌ی شما چه جنسیتی و در چه رده‌ی سنی‌ای خدمات دریافت می‌کنند؟
در مجموعه‌ی ما فقط خانم‌ها آموزش دارند و در بازه سنی ۴ تا ۸۰سالگی فعالیت دارند.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد مجموعه رمضانی اسپرت را مطرح بفرمایید؟
اگر فردی توان مالی نداشته باشد برای آن‌ها به‌صورت اقساطی در نظر گرفته می‌شود، ولی در کل ما شهریه پایینی در نظر گرفتیم.
سعی کرده‌ایم محیط امن و کاملاً کارشناسی را در نظر گرفته‌ایم برای گرفتن برخی خدمات ورزشی حتماباید یک کارشناس و یک مربی کار بلد برنامه ورزش را بدهد که هم نتیجه مثبت بگیرند وهم هزینه کمتری را برای درمان انجام دهند.
مسائل و مشکلاتی که در حیطه‌ی کاری شما وجود دارد را مطرح بفرمایید؟
اولین بزرگ‌ترین مشکل این است ک به کسی که تازه مدرک تربیت‌بدنی داده‌شده مجوز برای راه‌اندازی یک مجموعه‌ی ورزشی هم داده می‌شود؛ که این مجوز‌ها می‌تواند گاهی برای افرادی که تجربه کاری ندارند آسیب‌رسانی به مراجعین را داشته باشد.
با توجه به این‌که ورزش و خدمات جلیقه ایکس بادی تایم و برنامه مشخص خودش را دارد و اگر اشتباه کنند آسیب‌زننده خواهد بود.

راه‌حل شما برای رفع مشکلات مطرح‌شده را عنوان بفرمایید؟
حتماً مجوز باشگاه به کسانی که حداقل ارشد تربیت‌بدنی دارند داده شود، چون کسانی که با سنجش‌ها این رشته را انتخاب می‌کنند و این رشته ورزشی به‌نوعی خیلی شناخته‌شده نیست و می‌تواند در امر درمان تأثیرگذار باشد.

نقش رسانه‌ها چقدر می‌تواند در معرفی این صنف ورزشی تأثیرگذار باشد؟
این ورزش حرکت‌های اصلاحی داردو رسانه اگر رسالتی را که بر عهده دارد به نحوه احسن انجام دهد می‌تواند به‌راحتی هر صنفی را که بخواهد در سطح کلان معرفی نماید و ازآنجایی‌که عموم مردم اعتماد به رسانه‌ها دارند نقش رسانه بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

در مجموعه رمضانی اسپرت امکان مشاوره ورزشی خواهد بود یا خیر؟
با توجه به خدماتی که در این باشگاه ارائه می‌شود باید حتماً کلیه خدمات را به‌صورت کامل و کارشناسی بشناسند و اگر مشاوره توسط افرادی غیر از کارشناس انجام شود و
تخصص نداشته باشند کسانی که آسیب‌هایی درزمینه‌ی به‌طور مثال گردن، کمر و دیگر مسائل را داشته باشد رشته ایروبیک مناسب نیست، ولی اگر کسی این صلاحیت و نداشته باشد باراهنمایی و مشاوره‌ی اشتباه می‌تواند باعث آسیب فرد مقابل باشد.

امکان ایجاد شعبه در استان‌های دیگر برای شما مقدور است؟
تمام سعی ما کیفیت برتر در خدمات‌دهی خواهد بود ازاین‌جهت اگر بخواهیم شعبه جدیدی داشته باشیم امکان مراجعه بنده به این شعبات کم خواهد بود و شاید نتوانیم تمام استاندارد‌های لازم را انجام دهیم ازاین‌رو سعی کرده‌ایم فقط در این دوشعبه به‌صورت فعال حضورداشته باشیم
هدف شما برای آینده چیست؟
پیشرفت سلامت خانم‌ها در کنار پرورش فرزند و خانه‌داری داشته باشند.
ظرفیت باشگاه چند نفر است؟
باشگاه رمضان اسپرت یک از با ظرفیت‌ترین باشگاه‌های سطح استان است که حدود
۳۰۰نفر عضو فعال دارد و هم‌زمان ۶۰نفر مشغول به گرفتن خدمات می‌باشند.
جدا از محیط ورزشی بوفه‌ای جهت رفاه ورزشکاران موجود است که خانواده‌ها و همچنین اعضای مجموعه بتوانند برای استراحت و تغذیه مراجعه کنند که در صورت لاغری و اضافه‌وزن به آن‌ها برنامه‌ی غذایی هم داده می‌شود.
سعی شده است در این بوفه تمام نیاز‌های مصرفی با توجه به رژیم غذایی که دارند ارائه شود کادر و کارشناسان خبره نیز در این مجموعه بوفه نیز ارائه خدمات می‌نمایند.
یکی از ناگفته‌های زندگی‌مان را بفرمایید:
متأسفانه وام احداث مجموعه‌های ورزشی فقط در حد یک حرف است و حمایتی صورت نگرفته است. درصورتی‌که اگر این موضوع اجرایی شود خیلی از مجموعه‌ها مشکلات مالی و احداث باشگاه‌ها حل خواهد شد.
راه‌های ارتباطی باشگاه رمضانی اسپرت:
آدرس شعبه‌ی اول:
استان البرز، کرج، اشتراکی شمالی بین گلستان ۱۶و ۱۷، باشگاه رمضانی اسپرت ۱
آدرس شعبه‌ی دوم:
استان البرز، کرج، بلوار مو ذن، روبه روی پیروزی شمالی، رمضانی اسپرت ۲
روز و ساعات فعالیت: هرروز هفته ۸ الی ۲۱
شماره تماس:
۰۲۶۳۴۳۴۶۵۰۵
۰۹۳۹۵۶۱۱۸۵۴

newsQrCode
ارسال نظرات