اهمیت دادن به کودکان یعنی ساختن آینده کشور

برای هر سنی یک شاخصه‌های وجود دارد مثلا برای اینکه بدانیم فردی دکتر است از نوع برخورد، لباس و لوازمی که به همراه دارد کاملا مشخص می‌کند ایشان دکتر هستند.
فردی که تعمیرکار ماشین است به راحتی می‌توان با لباس کار و لوازم همراه این فرد را شناخت 
برای اینکه بتوانیم در آینده یک شغل مناسب داشته باشیم و برای هم نوعان خود مثمر ثمر باشیم باید از دوران کودکی بهترین نوع کودکی را گذرانده باشیم تا در آینده بهترین فرد دربین اطرافیان خود باشیم.
امروزه خانه‌های بازی و مهد کودک‌ها فقط یک جایی برای بازی نیستند این مکان‌ها اگرخوب شناسایی شود می‌تواند از همین دوران طلایی عمر خود بیماری‌های احتمالی یا حرفه و تخصص و علاقه مندی‌های درونی فرد توسط مربیان و مدیران خانه بازی می‌تواند بررسی شود و برای انتخاب شغل یا درمان بیماری احتمالی مورد بررسی قرار گیرد.
از این رو سعی کرده ایم مجموعه‌ای را به شما معرفی نماییم که در بین خانه بازی‌های سطح استان دارای ویژگی‌های خاصی است که در طول مصاحبه بیشتر آشنا خواهیم شد.
برای هر سنی یک شاخصه‌های وجود دارد مثلا برای اینکه بدانیم فردی دکتر است از نوع برخورد، لباس و لوازمی که به همراه دارد کاملا مشخص می‌کند ایشان دکتر هستند. فردی که تعمیرکار ماشین است به راحتی می‌توان با لباس کار و لوازم همراه این فرد را شناخت برای اینکه بتوانیم در آینده یک شغل مناسب داشته باشیم و برای هم نوعان خود مثمر ثمر باشیم باید از دوران کودکی بهترین نوع کودکی را گذرانده باشیم تا در آینده بهترین فرد دربین اطرافیان خود باشیم. امروزه خانه‌های بازی و مهد کودک‌ها فقط یک جایی برای بازی نیستند این مکان‌ها اگرخوب شناسایی شود می‌تواند از همین دوران طلایی عمر خود بیماری‌های احتمالی یا حرفه و تخصص و علاقه مندی‌های درونی فرد توسط مربیان و مدیران خانه بازی می‌تواند بررسی شود و برای انتخاب شغل یا درمان بیماری احتمالی مورد بررسی قرار گیرد. از این رو سعی کرده ایم مجموعه‌ای را به شما معرفی نماییم که در بین خانه بازی‌های سطح استان دارای ویژگی‌های خاصی است که در طول مصاحبه بیشتر آشنا خواهیم شد.
کد خبر: ۳۸۰۹

افتخار هم صحبتی با مدیریت محترم خانه بازی وانیا را داشتیم که توجه شما را به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.

لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید؟
رقیه عنبرستانی مدیر خانه بازی وانیا با ۹ سا ل سابقه کاری که در طول این نه سال فقط عشق و علاقه به کارم بود که توانستیم در سطح استان حرفی برای زدن داشته باشیم
سرکار خانم رقیه عنبرستانی اصالتا از استان خراسان رضوی هستند

مکان‌های دیدنی خراسان رضوی؟
حرم امام رضا (ع) در درجه اول و بعد فردوسی؛ طرقبه و..

غذا‌های سنتی خراسان رضوی؟
و شله کله جوش، آش جوشواره

سوغات خراسان رضوی؟
زعفران، زرشک، نخودچی و کشمش

مشخصات مردمان خراسان رضوی؟
سخت کوش هستند، بسیار زیاد مهربان و مهمان نواز

علت نام وانیا برای خانه بازی چه بود ه است؟
وانیا به معنی هدیه‌ای از سمت خدااست.
بنده علاقه خیلی زیادی به خانه بازی داشتم وخیلی تلاش کردم که بتوانم این مجموعه را افتتاح کنم و لی همیشه از لحاظ مالی این امکان وجود نداشت، ولی وانیا به صورت یک فعه خدا برایم رقم زد و بهترین نامی که می‌توانستیم بگذاریم وانیا بود
هدیه‌ای از سمت خدا

انگیز شما برای ورود به این حرفه و تخصص چه بوده است توضیح بفرمایید؟
کودک درون بنده همچنان زنده و فعال است و به همین دلیل عاشق بچه‌ها هستم و همین علاقه و عشق باعث رشد و ارتقاءمجموعه وانیا شده است و باعث ورود بنده به صنف خانه بازی شد و معولا اکثر مراجعین از عملکرد بسیار کارشناسانه ما رضایت مندی کامل دارندو این رضایت مندی باعث افتخار مجموعه ما می‌باشد.

با توجه به علاقه مندی که به شغل خود دارید اگر امکان انتخاب شغل مجدد‌ی را داشته باشید چه شغلی را انتخاب می‌نمایید؟
انتخاب شغل خانه بازی به صورت اتفاقی نبوده است و کاملا تحقیق شده ورود پیدا کردم با توجه به علاقه‌ای که داشتم موفق در این امر بوده ام در این خصوص اگر هزار بار هم بخواهم شغلی را انتخاب کنم حتما فقط خانه بازی را انتخاب خواهم کرد باتوجه به اینکه بنده درمان گرسنتی نیز هستم.

مهمترین ویژگی خانه بازی وانیا را مطرح بفرمایید؟
چند ویژگی مهم خانه بازی وانیا را به اختصار عنوان می‌کنیم
۱: بزرگترین خانه بازی در سطح منطقه با فضایی حدود ۲۵۰ متر برای بازی و استراحت بچه‌ها محیا شده است
۲:بهترین وسایل بازی که استاندارد‌های لازم را باید داشته باشد در این خانه بازی استفاده می‌شود
۳: با توجه به درمانگر سنتیی که در تخصص بنده است سعی کرده ام تمام مراجعین را به صورت محسوس و نامحسوس بررسی کنم ودر صورت نیاز به خانواده مشکلات درمانی احتمالی رامطرح خواهیم کرد و مورد بررسی نیز قرار خواهد گرفت.
۴: معمولا والدین نیز مورد بررسی درمانی نیز می‌توانند به صورت رایگان قرار گیرند
۵: طب سنتی و تشخیص پیش فعالی نیز در این خانه بازی در دستور کار میباشد
خدماتی که در مجموعه خانه بازی وانیا ارائه می‌شود چه رده سنی امکان استفاده را دارند؟
ماسعی کرده ایم بهترین خدمات را برای همه سنین تا ۱۲ سال داشته باشیم
از این رو از کودکان ۷ ماهه تا حدود ۱۲ سال می‌توانند از خدمات مجموعه خانه بازی بهره‌مند شوند.

امکان برگزاری دورهمی و جشن تولد در خانه بازی را دارید یاخیر؟
خانه بازی وانیا به گونه‌ای طراحی شده است که دورهمی بچه گانه و جشن تولد‌های بسیار به یادماندی را می‌توانند در این مکان شاد و مفرح برگزار نمایند.

خانه بازی وانیا در شکل گیری شخصیت می‌تواند تاثیر گذار باشد؟
یکی از تفاوت‌های که این خانه بازی دارد می‌تواند برگزاری کلاس اموزشی زبان باشد که زیر نظر بهترین مربیان انجام می‌شود و کودکان ۳ الی ۷ سال می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت نمایندو این گونه آموزش‌ها در شکل گیری شخصیتی تاثیر گذار خواهدبود.

امکان نمایندگی در دیگر استان‌ها را خواهید داشت؟
تمام سعی و تلاش مجموعه خانه بازی وانیا رشد وارتقا همه کودکان در سطح کشور است و اگر فردی این امکان و روحیه وتوان را داشته باشد که بتواند در دیگر استان‌ها با تمام ظرفت‌های که ما در نظر گرفته ایم این گونه خدمات را ارائه دهد حتما استقبال خواهیم کرد؛ و تمام هزینه‌های احتمالی برای نمایندگی به صورت توافقی انجام خواهد شد.

نکته:
هر فردی که در هرجای کشور بخواهد خانه بازی راه اندازی کند می‌تواند از تجربیات خانه بازی وانیا نیز بهره‌مند شود تا در هزینه و وقت صرفه جویی لازم را داشته باشد.
حضور کودکان به صورت ساعتی یا روزانه می‌تواند انجام شود.
ما هم پک‌های ماهیانه که شامل تخفیف خواهد بود را داریم و هم به صورت روزانه می‌توانیم در خدمت مراجعین باشیم.

مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما هست را مطرح بفرمایید؟
مشکلات این صنف می‌تواند از تربیت رفتاری دوگانه یاد کرد ما در مجموعه خانه بازی به کودکان یاد می‌دهیم که حتما باید کار‌های شخصی خود را خودشان انجام دهند، ولی متاسفانه گاهی خانواده‌ها عنوان می‌کنند بچه‌ها توان انجام دادن کار‌های شخصی خود را ندارند وهمین امر باعث دوگانه رفتاری در تربیت خواهد شد.
معمولا خانواده‌ها برای مسائل دیگر فرزندانشان مانند خرید لباس یا غذا هزینه می‌کنند که خیلی هم خوب است، ولی انچه که خیلی مهم است غذا روح فرزندان خود است که با تفریح و تخلیه انرژی می‌توانند این غذا روح را نیز کامل نمایند که بسیار در رشد و ارتقا ء ان‌ها در اینده تاثیر گذار خواهد بود نیز باید توجه ویژه‌ای را داشته باشند
نقش رسانه چقدر می‌تواند معرفی این گونه مجموعه‌ها تاثیر گذار باشد؟
رسانه‌ها اگر رسالتی را که برعهده دارند به نحوه احسن انجام دهند حتما می‌توانند در رشد و ارتقاء صنفی تاثیر گذار باشند.

سرکار خانم رقیه عنبرستانی مدیریت محترم خانه بازی توصیه خود را به علاقه‌مندان به این رشته کاری اینگونه مطرح فرمودند:
برای ورود به این حرفه فقط یک نکته باید لحاظ شود آن هم عاشق کودکان باشید تا بتوانید صادقانه و با عشق به این آینده سازان کشور خدمات دهید

کلام آخر:
از همسرم که همیشه پشتیبانم بود و فرزندانم که در مواقع نیاز کمکم می‌کنند کمال تشکر رو دارم

ساعت کاری خانه بازی: همه روز‌های هفته ۱۰ الی ۲۱

راه‌های ارتباطی:
تلفن:
۰۹۳۵۸۰۴۰۸۷۵
https://eitaa.com/joinchat/۸۱۸۴۷۹۷۳۴C۳۸۷dd۴ff

ادرس:
البرز- مهرشهر بلوار ولیعصر (عج) بین چهارراه دوم و سوم جنب شیرینی کارامل

newsQrCode
ارسال نظرات