فاطمه دزفولیان، کارشناس ارشد فروش و بازاریابی و مدیر فروش و بازاریابی شرکت آریا کاج یکایک:

محصولات وارداتی باید با استانداردهای روز دنیا مطابقت داشته باشند

آیا می‌دانید اهمیت بازاریابی برای بقای هر کسب‌وکاری امری حیاتی است؟ در اقتصاد پویا و رقابتی این روزها، بازاریابی یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده‌ی موفقیت کسب‌وکارها شناخته شده است. اهمیت بازاریابی زمانی که کسب‌وکارها به فکر افزایش نرخ تبدیل و فروش هستند، بسیار پررنگ می‌شود. بازاریابی نه‌تنها به‌عنوان عملیات تبلیغاتی معمولی بلکه به‌عنوان استراتژی جامع و بسیار اساسی برای پیشرفت و رشد کسب‌وکارها است.افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان ومدیران توانمند غرب استان تهران گفت‌وگویی اختصاصی داشته باشیم. توجه شما را به مصاحبه با فاطمه دزفولیان، کارشناس ارشد فروش و بازاریابی و مدیر فروش و بازاریابی شرکت آریا کاج یکایک جلب می‌کنیم:
آیا می‌دانید اهمیت بازاریابی برای بقای هر کسب‌وکاری امری حیاتی است؟ در اقتصاد پویا و رقابتی این روزها، بازاریابی یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده‌ی موفقیت کسب‌وکارها شناخته شده است. اهمیت بازاریابی زمانی که کسب‌وکارها به فکر افزایش نرخ تبدیل و فروش هستند، بسیار پررنگ می‌شود. بازاریابی نه‌تنها به‌عنوان عملیات تبلیغاتی معمولی بلکه به‌عنوان استراتژی جامع و بسیار اساسی برای پیشرفت و رشد کسب‌وکارها است.افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان ومدیران توانمند غرب استان تهران گفت‌وگویی اختصاصی داشته باشیم. توجه شما را به مصاحبه با فاطمه دزفولیان، کارشناس ارشد فروش و بازاریابی و مدیر فروش و بازاریابی شرکت آریا کاج یکایک جلب می‌کنیم:
کد خبر: ۵۴۲۰

عمده‌ترین مشکلات و چالش‌های صنف خود را بیان فرمایید.
مسلما درهرصنفی، مشکلاتی وجود دارد. محصولاتی که وارد ایران می‌کنیم و به دست تولید کننده می‌رسانیم، باید به گونه‌ای باشد که زمانی که مصرف کننده استفاده می‌کند، با استاندارد‌های روز دنیا مطابقت داشته باشند. مثل جوهر‌های خوراکی. یکی از معضلات بزرگ کشورما، در حال حاضر، این است که متاسفانه عده‌ای این موارد را دستکاری وبه صنف ما ضربه می‌زنند. موادی مانند mek که از پتروشیمی‌ها تهیه می‌کنیم قیمت بالایی دارد و با هزینه‌ای که برای بسته بندی و حمل و نقل و حتی ظرف‌هایی که تهیه می‌کنیم، صرف می‌شود، قیمت تمام شده را بسیار بالا می‌برد.
افرادی هستند که این mek را با استون مخلوط می‌کنند که باعث خشک شدن دستگاه‌ها می‌شود. واین به حرفه ما لطمه وارد می‌کند. ما علاقه مندیم که درایران دستگاه‌ها ساخته شوند، چون برای ما مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. افرادی هستند که با عنوان شرکت دانش بنیان دستگاه را می‌سازند و دراختیارمشتری قرار می‌دهند، اما حتی نمی‌دانند کاربرد این دستگاه چگونه است و حتی نمی‌توانند خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه کنند.
در کنار این معضلات، مشکل اصلی ما، تحریم‌ها است. مواد مصرفی برخی از دستگاه‌های ما، باید از خارج وارد شود. باید مکانیسمی ایجاد شود تا برای شرکت‌هایی که برای آن‌ها متریال تهیه می‌کنیم، اسناد و مدارکی فراهم شود که مطمئن باشند متریالی تحویلی به آنها، اصل است. دولت باید از این طریق ما را حمایت کند.
نقش رسانه‌ها و مطبوعات را در حوزه فعالیت خود چگونه ارزیابی می‌کنید؟
رسانه‌ها و مطبوعات در عصر حاضر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای دیده شدن هر شرکت، تبلیغات نیاز است. علاقه مندیم که در رسانه ها، در مورد صنف ما تبلیغات بیشتری انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات