حمیدرضا کرمانی، مدیر فروشگاه اینترنتی پروتئین آبی پرولند:

اتحادیه فرآورده های گوشتی و پروتئینی، نقش حمایت گر داشته باشد

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند غرب استان تهران، گفتگویی اختصاصی داشته باشیم. توجه شما را به مصاحبه با حمیدرضا کرمانی، مدیر فروشگاه اینترنتی آبی پرولند، جلب می کنیم:
افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند غرب استان تهران، گفتگویی اختصاصی داشته باشیم. توجه شما را به مصاحبه با حمیدرضا کرمانی، مدیر فروشگاه اینترنتی آبی پرولند، جلب می کنیم:
کد خبر: ۶۰۸۸

در صنف شما، چه موانع و مشکلات احتمالی وجود دارد؟

مشکلات و موانع بسیار زیادی در بحث صنعتی وجود دارد. در مقوله فروشگاه آنلاین و محصولات پروتئینی، اتحادیه و سندیکا‌هایی که وجود دارند، مشکلاتی که به وجود می‌آیند را باید شناسایی و به اعضای اتحادیه ارجاع دهند. سپس راهکار‌های مناسب و کارشناسی شده بدهند. بهتر است که قبل ازاشتغال فرد، در حوزه کاری، اتحادیه مشکلات و گرفتاری‌های مقابل روی او را روشن و شفاف اطلاع رسانی کند. متاسفانه در کشور ما، اتحادیه‌ی صنف گوشت و مرغ و در کل، اتحادیه‌های دیگر این نکات را نادیده می‌گیرند و در کسب و کار‌ها حمایت گر نیستند. اولین مشکل ما، اتحادیه‌ها هستند که رسالت اصلی خود را نمی‌دانند و آن را اجرا نمی‌کنند.

اگر رئیس اتحادیه و یا یک مدیر تصمیم گیر و تصمیم ساز در عرصه‌ی کشوری و ملی با قدرت اجرای بالا بودید، چه تمهیداتی را برای مشکلات این صنف، لحاظ می‌کردید؟

بنده به عنوان رئیس اتحادیه، قوانینی که مجلس، در آینده تصویب می‌کند و مشکلاتی که در آینده، احتمالا گریبان گیر افراد خواهد شد را، کاملا رصد کرده و اخطار‌های لازم را به اعضای صنف خود، اعلام می‌کردم. برای هر کدام از این چالش‌ها نیز راهکار مناسب ارائه می‌نمودم.

در این صنعت، خلاقیت، نبوغ و ابتکار عمل چه جایگاهی دارد؟

صد درصد خلاقیت، از کلمه خلق به وجود می‌آید و فرقی نمی‌کند که فرد، در چه صنفی نقش ایفا می‌کند. اگر بتواند چیزی را خلق کند و خلاقیت داشته باشد، مسیر را هموارتر می‌کند. خلق عادت و آداب خوب و همچنین خلق محصول و هر گونه راهکاری که باعث شود مشتریان، ذی نفع و از آن بهره‌ی مناسب ببرند، بسیار ایده آل است.

به عنوان سوال پایانی، لطفا بفرمایید که جایگاه و نقش مطبوعات و به طور کلی رسانه‌ها و خبرگزاری ها، در صنف شما، به چه میزان دارای اهمیت است؟

من تا این لحظه، فعالیت چشمگیری، از مطبوعات در رابطه با صنعت پروتئینی کشور ندیدم. اگر بوده، بسیار کمرنگ بوده است و متاسفانه آن نقش آفرینی که باید داشته باشد را اجرا نکرده‌اند. فضای مجازی مانند اینستگرام، تلگرام و واتس اپ، در راستای اطلاع رسانی مشکلات، پررنگ‌تر و فعال‌تر از مطبوعات کشور بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات