
به گزارش جام جم البرز، وجیهه محمدی فلاح اظهار داشت: از این تعداد ۲۰ درصد تماسها به تعداد ۹۹۳۳ تماس مرتبط با خدمات اورژانس اجتماعی بوده و حدود ۸۰ درصد موارد شهروندان جهت پیگیری مسایل غیر مرتبط از جمله درخواست راهنمایی و ارجاع به مراکز درمانی، مسایل بهداشتی، خدمات مشاورهای تماس گرفته شده است.
وی ادامه داد: بیشترین فراوانی در تماسهای مرتبط، به ترتیب مربوط به اختلافات حاد خانوادگی، کودک آزاری، همسرآزاری، افکار خودکشی، سالمند آزاری، اقدام به خودکشی و فرار از منزل بوده است
محمدی فلاح گفت: بهزیستی البرز با دارا بودن تعداد ۵ مرکز اورژانس اجتماعی در محمد شهرکرج، مرکزشهر کرج، شهرستان فردیس، شهرستان نظرآباد و شهرستان ساوجبلاغ به افراد در معرض آسیب، آسیب دیده اجتماعی و به افرادی که به هر دلیلی در شرایط بحرانی به سر میبرند خدمات تخصصی ارایه میکند.
مدیرکل بهزیستی البرز با بیان اینکه وظیفه مراکز فوریتهای اجتماعی ارایه انواع خدمات روانشناسی، مددکاری، درمانی، حقوقی به جامعه هدف است افزود: فعالیتهای سازمان بهزیستی بهویژه در زمینه آسیبهای اجتماعی مردم محور است و آحاد مردم میتوانند بهوسیله شماره تلفن ۱۲۳ یا مراجعه حضوری به پایگاههای اورژانس اجتماعی در شهرستانها از خدمات آن بهرهمند شوند.
محمدی فلاح بیان کرد: نحوه پذیرش مددجویان به ۲ صورت خود معرف و ارجاعی میباشد و ارجاعات نیز به ۲ شیوه درون سازمانی (توسط خط اورژانس اجتماعی ۱۲۳، خدمات سیار اورژانس اجتماعی و سایر مراکز وابسته به سازمان بهزیستی در حوزههای گوناگون) و برون سازمانی (از طریق مراجع قضایی، مراجع انتظامی و سایر سازمانها و نهادها) صورت میگیرد و جامعه هدف پس از پذیرش از خدمات تخصصی مورد نیاز بهرهمند خواهند شد.
امیر رضا قوامیان، رییس کانون انجمن های فنی و حرفه ای تهران، طی مصاحبه اختصاصی:
مرتضی مرادلی، مدیر شرکت ساختمانی برج آرمان:
مریم و مژده محمدی، مدیران مجموعه آرایشی سه نیک:
سید علیرضا حیدری، مدیر آموزشگاه جوشکاری سپهرآوین خاطر نشان ساخت: