صداقت؛ سلامت کار؛ وجدان کاری

هرروز بهتر از دیروز خواهد بود اگر بتوانیم آینده‌ای را از الان برنامه ریزی کنیم که تمام مشکلات احتمالی را در آن برنامه دیده باشیم 
ما بخاطر امنیت فکر و جسم و خانواده تلاش کرده ایم بهترین را برای شما به ارمغان بیاوریم. یکی از بهتری راه‌ها بیمه خواهد بود که میتواند آرامش و آسایش مارا به همراه داشته باشد.
هرروز بهتر از دیروز خواهد بود اگر بتوانیم آینده‌ای را از الان برنامه ریزی کنیم که تمام مشکلات احتمالی را در آن برنامه دیده باشیم ما بخاطر امنیت فکر و جسم و خانواده تلاش کرده ایم بهترین را برای شما به ارمغان بیاوریم. یکی از بهتری راه‌ها بیمه خواهد بود که میتواند آرامش و آسایش مارا به همراه داشته باشد.
کد خبر: ۹۵۹

امروز افتخار هم صحبتی با مدیریت بیمه ایران را داشتیم که توجه شما را به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید.
عباس فنایی نماینده بیمه ایران که در حدود ۲۰ سال سابقه کاری در این حرفه رادارم اصالتا اهل یزد میباشم
مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما وجود دارد را مطرح بفرمایید؟
مشکلات زیادی د ر این راستا وجود دارد، ولی مهمترین و عمده‌ترین مشکلات این صنف موضوع استارت آپ‌ها میباشد که رقابتی ناسلامی است که د ربحث قیمت‌ها و تخفیفاتی هست که مارا دچار مشکل کرده است.
راحل شما برا‌ی رفع این مشکلات چیست لطفا مطرح بفرمایید؟
نظارت مستقیم بیمه مرکزی و رعایت عدالت هست تا قیمت استارت اپ‌ها نیز با مجموعه‌های دیگر یکسان باشد و کلیه تعهد‌ها یکی باشد
نقش رسانه چقدر میتواند در معرفی بیمه‌ها میتواند اثر گذار باشد؟
هر فردی که آسیب میبیند به علت عدم آگاهی است و اگر رسانه نقش خود را بخوبی انجام دهد قطعا این مشکلات حل خواهد شد
انگیزه شما برای ورود به عرصه چه بود ه است توضیح بفرمایید؟
با توجه به علاقه مندی خود د راین صنف ورود پیدا کردم. هر زمانی که مشکلی از فردی حل میشود برای من بسیا رلذت بخش است و این مهمترین انگیزه ورود بنده د راین عرصه بوده است.
خدماتی که در مجموعه شما ارائه می‌شود را مطرح بفرمایید؟
صدور انواع بیمه نامه که رشته‌های مختلف بیمه‌ای را داریم، چون نمایندگی ما به صورت جنرال می‌باشد صدور بیمه نامه شخص ثالث؛ بیمه بدنه؛ بیمه‌های آتش سوزی مسکن و انواع بیمه‌های مسولیت؛ بیمه‌های عمر و بیمه‌های مسافرت خارج از کشور؛ بیمه‌های مهندسی و انواع رشته‌های بیمه‌ای که ممکن است وجود داشته باشد در دفتر ما ارائه خواهدشد.
توصیه مدیریت محترم بیمه ایران به عموم مردم اینگونه مطرح کرده اند:
همه عموم مردم درکنا ر پس انداز‌های که دارند حتما بیمه را انجام دهند واین بهترین فرصتی است که میتوانید برای آینده خود داشته باشید.
هدف وبرنامه کاری شما برای آینده را مطرح بفرمایید؟
بزرگترین هدف مجموعه بنده گره گشایی از مشکلات مردم است، بهترین خدمات بیمه‌ای را در اختیار عموم مردم قرار دادن هدف دیگر ما خواهد بود و کلیه رشته‌های بیمه‌ای به صورت اقساط انجام گردد
آدرس: البرز- شهرستان فردیس – رزکان نو (به سمت زندان) ابتدای بلوار امیر کبیر پلاک ۱۱
روز‌های فعالیت: کل ایام هفته ۸ الی ۲۰،
۰۹۱۲۴۶۴۷۷۰۸،
۰۲۶۳۶۷۷۷۳۰۰،
۰۲۶۳۶۷۷۷۴۰۰

newsQrCode
ارسال نظرات