لذت شیرین از طعم و عشق

روز‌های قدیم که به روستا‌های خودمان می‌رفتیم هر هر خانه‌ای بوی خوب وعالی نان به مشام ما می‌رسید و همیشه روستا را با بهترین نان‌ها به یاد داریم؛‌ای کاش امروز دوباره این امکان فراهم می‌شد تا تجربه بهترین نان را در کنار زندگی شهری خود داشته باشیم.
ما سعی کرده ایم یکی از بهترین مجموعه‌های این صنعت را که یک خواهر و برادراداره می‌کنند به شما معرفی کنیم تا یاد و خاطره بهترین روز‌های زندگی خودرا دوباره تجربه کنید.
روز‌های قدیم که به روستا‌های خودمان می‌رفتیم هر هر خانه‌ای بوی خوب وعالی نان به مشام ما می‌رسید و همیشه روستا را با بهترین نان‌ها به یاد داریم؛‌ای کاش امروز دوباره این امکان فراهم می‌شد تا تجربه بهترین نان را در کنار زندگی شهری خود داشته باشیم. ما سعی کرده ایم یکی از بهترین مجموعه‌های این صنعت را که یک خواهر و برادراداره می‌کنند به شما معرفی کنیم تا یاد و خاطره بهترین روز‌های زندگی خودرا دوباره تجربه کنید.
کد خبر: ۲۷۰۳

افتخار هم صحبتی با مدیریت محترم نان امیران را داشتیم که توجه شمارا به بخشی ازاین مصاحبه جلب می‌نماییم.

لطفا خودتان را معرفی بفرمایید؟
فاطمه صالحی،۲۹ ساله اصالتاً یزدی. مدیریت نان امیران را دارم که در کنار برادرم توانسته ایم بهترین وبا کیفیت‌ترین نان‌های سطح استان را در اختیار هم وطنان خود قرار داده ایم.
کافه نان امیران را به صورت خانوادگی شروع کرده ایم وبا اتحاد و همبستگی توانستیم خیلی زود در سطح استان زبان زد خاص و عام باشیم.
نکته مهم 
مجموعه نان امیران هرچند تشابه اسمی شاید با برخی از برند‌ها داشته باشد، اما بر خود لازم دانستم اشاره‌ای به این موضوع داشته باشیم که نان امیران مجموعه‌ای کاملا جداگانه از هر مجموعه‌ای فعالیت دارد و زیر مجموعه هیچ برند‌ی نمیباشد.

چه خدماتی در مجموعه نان امیران ارائه می‌گردد؟
فروش و طبخ نان‌های فانتزی، نان‌های ارمنی، نان‌های ترکی، باگت فرانسوی
انواع پیراشکی‌ها و مینی پیتزاها.
انواع شیرینی‌: شیرینی‌های خشک مانند: شیرینی دانمارکی، لیندو؛ کره‌ای؛ کشمشی.
یزدی.
انواع شیرینی تر: شیرینی‌های خامه‌ای؛ انواع کیک‌های تولد، انواع چیز کیک‌ها لوتوس، اورئو نوتلا.
انواع دسر: دسرژله‌ای بیسکویتی و چوبک که در رستوران‌ها کافی شاپ‌ها نیز پخش داریم که فوق العاده خوشمزه است و سرو یکبار را به همه پیشنهاد می‌دهم.
توجه:
جهت مراسم‌های ویژه مانند ماه مبارک رمضان بهترین و با کیفیت‌ترین محصول زولبیاو بامیه را می‌توانید از مجموعه نان امیران تهیه نماید.
انواع حلوا برای مراسمات سوگواری نیز یکی دیگر از محصولات مجموعه نان امیران می‌باشد
جهت سفارش انواع شیرینی یا کیک برای مراسم‌ها چند روز زودتر باید هماهنگی انجام شود؟
با توجه به سفارشات مشتریان برای مراسمات تولد یا عقد در خصوص شیرینی ویا کیک حتما بهتر است سه روز قبل سفارش خود را اعلائم نمایند تا با کیفیت‌ترین محصولات را از مجموعه نان امیران دریافت کنند.
چند نفر نیرو در مجموعه نان امیران شما مشغول به کار هستند؟
سعی شده است در کنار فعالیتی که در سطح استان انجام می‌شود تعداد از هم وطنان نیز با ماسر یک سفره قرار بگیرند و همه با هم خدمات بهتری را به عموم مردم ارائه دهیم؛ از رو سعی کرده ایم که از بهترین کادر برای پخت نان‌های فانتزی و انواع شیرینی استفاده شده است که حدود ۱۴ نفر هستند.

امکان اینکه در استان‌های دیگر نمایندگی را ایجاد نماید هست یا خیر؟
هدف و نیت ما ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین انواع نان و شیرینی میباشد و این نگرانی وجود دارد که آیا در دفاتر نمایندگی که شاید ایجاد شود تمام این حساسیت‌ها اعمال خواهد شدیا خیر لذا سعی کرده ایم با یک شعبه بتوانیم به تمام خاصه‌های خود در زمینه بهترین خدمات قدم برداریم وبا توجه به این رویکرد امکان نمایندگی در حال حاضر در هیچ استانی نخواهیم داشت.

تاریخچه شکل گیری نان امیران را توضیح بفرمایید؟
با توجه به سابقه کاری بنده در این زمینه و باتوجه به علاقه مندی که به حرفه شیرینی پزی دارم بعد از یک دوره فشرده خیلی زود توانستم با همکاری برادرم مجموعه نان امیران را افتتاح کنیم ودر حال حاضر حدود ۵ سال است که شروع بکار کرده ایم و از انجایی که این حرفه را با عشق شروع کردیم خیلی زود در سطح استان زبان زد شدیم و توانستیم رضایت مندی مشتریان خود را داشته باشیم و داشتن این رضایت مندی بزرگترین افتخار ما میباشد.

انگیزه ورود شما به این حرفه چه بوده است توضیح بفرمایید؟
با توجه به حضور بنده به عنوان صندقدار مجموعه نان امیران خیلی زود علاقه‌مند شدم و با عشق وبا مطالعه و کارشناسی‌های انجام شده به این حرفه ورود پیدا کردم. و، چون پتانسیل ها‌ی خود م را شناخته بودم توانستم موفق شوم.

تفاوت‌های قبل از ورود به این حرفه با الان که یکی از نام اوران این تخصص هستید چیست؟
درست است که کارشناسی و تحقیق وارد این حرفه شدم، ولی این همه سختی و مشکلات کاری را اینگونه لمس نکرده بودم و در ابتدا خیلی سختی کشیدم، اما در حال حاضر به تمام مشکلات فاءق امدم و اگر برگرم به ۵ سال قبل که شروع به این کار کردم حتما دوباره همین شغل را انتخاب خواهم کرد، چون با عشق آمده ام.
من چالش ها‌ی این شغل را عاشقانه دوست دارم.

آیا مشاوره تلفنی ویا حضوری در خصوص حرفه شما جهت راه اندازی پخت و توزیع نان وشیرینی خواهید داشت؟
نیت و تمام تلاش ما در این است که بتوانیم بهترین خدمات را برای شهروندان داشته باشیم واگر قرار به توسعه این شغل باشد انچه که به صورت تجربی کسب کرده ایم را با توافقاتی در اختیار دیگران و متقاضیان این حرفه و این شغل خواهیم گذاشت.
مجموعه کافه نان امیران این امکان را دارد تا به صورت حضوری در دیگر استان‌ها حضور پیدا کند وتجربیات خودرا در اختیار همگان قرار دهیم و این توان را داریم که بتوانیم از صفر تاصد جهت راه اندازی یک مجموعه مشابه را راه اندازی خواهیم کرد.

هدف شما برای آینده کاری خود چه خواهد بود؟
مهمترین هدف ما گسترش نان امیران در استان البرز و دیگر استان‌ها خواهد بود.

در مجموعه شما چه مقدار ظرفیت وجود دارد؟
سعی شده است محیطی را اماده کنیم تا تمام مراجعین ما در نهایت ارامش لحظاتی را سپری کنند ازاین رو محیطی تقریبا خلوت را برنامه ریزی کرده ایم که حدود ۱۵ نفر امکان پذیرایی در مجموعه را خواهیم داشت.

جهت ثبت سفارش نان‌ها فانتزی و شیرینی برای مراسم‌ها تا چه سقفی برای شما امکان پذیر خواهد بود؟
شیرینی‌ها تا ۳۵ کیلو می‌توانیم آماده و ارسال داشته باشیم و نان‌ها تا ۲۰۰ تا نان نیز می‌توانیم ارائه بدهیم.

ویژگی منحصر به فرد مجموعه نان امیران را توضیح بفرمایید؟
از مواد اولیه خیلی خوب استفاده می‌کنیم و تیم جسوری در مجموعه مشغول به فعالیت هستند.
ما در مجموعه نان امیران ابداع و اختراع کننده نان و شیرینی‌هایی هستیم که در جای دیگر نیست و البته با کیفیت بالا که تمام سعی و تلاش ما حراست از کیفیت کلیه خدماتی است که نان امیران ارائه می‌کند.
کارگاه تولید نان و شیرینی در مجموعه است یا از جای دیگرنان و شیرینی‌ها را تهیه می‌کنید؟
در یک فضای کاملا جدا از فروشگاه، اما در کنار هم کلیه نان‌ها و شیرینی‌ها تهیه و اماده می‌شود که حتما حضور برادرم و شخصا خودر برای تهیه انواع خدمات شیرینی و نان به صورت مستمر الزامی بوده وهمین ظرافت‌ها بود که خیلی زود توانستیم در کل استان البرز شناخته شویم.
در مجموعه نان امیران شیرین ها‌ی رژیمی نیز تهیه می‌شود که مشتریان عزیز می‌توانند با خیالی آسوده و راحت از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات استفاده نمایند.
شیرینی رژیمی:
ما در مجموعه نان امیران برای تهیه شیرینی رژیمی فقط از شیره توت و انگور استفاده می‌کنیم که بسیار خوش طعم و عالی میباشد.
آجیل
انواع آجیل: و سوغات شهر یزد نیز ارائه می‌شود که دوست داران این محصولات نیز میتوانند بدون واسطه اجناس با کیفیت را خریداری نمایند.
نقش رسانه چقدر می‌تواند در رشد و بهبود کسب و کار شما تاثیرگذار باشد؟
قطعا همه خوب می‌دانند اگر رسالتی که بر دوش رسانه‌ها است درست انجام شود حتما هر صنفی می‌تواند از این طریق در سطح کشور رشد نمایند.
انواع ساندویچ:
انواع ساندویچ‌ها و غذا‌های آماده گرم را نیز درخدمت مشتریان خواهیم بود.
نکته:
کلیه شیرینی‌ها و نان‌ها به صورت روزانه پخت و آماده میشود که ازبهترین وبا کیفیت‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند.

سرکار خانم فاطمه صالحی مدیریت محترم نان امیران توصیه خودرا به هم نوع ان خود اینگونه مطرح فرمودند:
اینکه اگر خانم باشید اگر اراده‌ای داشته باشید هیچ محدودیتی به وجود نمی‌آید اگر بخواهید به شغلی که علاقه دارید برسید. شاید چالش و مشکلات بیشتر باشد، ولی خانم بودن مانعی برای رسیدن به اهدافتون نمی‌شود.
اما قبل از این که بخواهید در یک حرفه شروع به فعالیت کنید حتما بررسی‌های لازم انجام شود و حتما با مطالعه یک شغل را شروع کنید و از مشکلات ان شغل نترسید با پشتکار به هدف خود ادامه دهید یقینا موفق خواهید شد.
راه‌های ارتباطی:
۰۹۲۱۵۸۱۸۰۰۶
۰۹۳۷۴۷۰۸۴۶۱
اینستاگرام:
Caffenan.amiran
آدرس:
استان البرز: کرج ۴۵ متری گلشهر- ابتدای خیابان کوکب غربی -جنب فروشگاه جانبو - نان امیران

newsQrCode
ارسال نظرات